רדיו דבר אליי

ludin102

New member
רדיו דבר אליי../images/Emo110.gif

האם שאלתם את עצמכם מידי פעם מה מסתתר מאחורי קולו או קולה של השדרן או השדרנית מהרדיו?? ובכן אני כן, אמנם אני מכיר את רובם אך יש כמה שאני לא מכיר. לכן אני פותח פה במבצע: לכל מי שיש תמונה של שדר או שדרית רדיו שיעלה אותה לפורום. בהצלחה. ***יש לי תמונה יותר טובה אך יש הגבלה על גודל התמונות***
 
אני ממליץ....

אני ממליץ בחום שלא לחרוג מזכויות הפרט של השדרנים לצנעה. אני יודע, מהיכרות אישית, שיש מספר רב של שדרנים שלא רוצים לחשוף את תמונתם, מסיבות אישיות וברורות. אי לכך, תמונות שצולמו ויפורסמו ללא אישור המצולם, ימחקו. אבל, אם יש תמונות של שדרנים, שפורסמו באינטרנט או בעיתונים, כמו התמונות שיש בעמוד המצגות של אתר גלי צה"ל, אתם מוזמנים להעלות אותן לפורום בשמחה ובששון. תמונות של שמירה אימבר, בלי קשר להגבלה שציינתי, יתקבלו בברכה בכל מקרה.
 

amirok

New member
רן לוי ודנה בלום

מרדיו ת"א (מתוך אתר האינטרנט שלהם). למי שלא מכיר לרן לוי יש תוכנית בלילה ב102 ודנה בלום פעם היתה בתוכנית שלו ושל שי ודרור. עכשיו היא עם טל ואביעד. מת עליהם. נ.ב. בעצם את רן לוי אולי מכירים כי הוא בערוץ 24... אבל אני הקשבתי לו עוד ממזמן.
 

avrir1

New member
מממממהה?

מה ישך נגד שמירה אימבר? ולמה אתה נגד חשיפת תמונות של שדרנים ככלל.. אני למשל בונה מיתוסים סביב דמותם של שדרנים, ואני מתת לראות תמונות שלהם, מענינים אותי דמותם של מלאכי חזקיה, עדי רבן (אני משתעל :) גבי ינון, אסתי פרז, ענת דוידוב ו..כולללם תמונות של החברה מגלצ ניתן למצוא באתר שלהם.
 

אילתית1

New member
האיש הבא של הרדיו בישראל!

הוא צעיר לגמרי (משהו בין 22 ל-25), יש לו קומונת מעריצים שאפילו ירון והבולבולון לא חלמו עליה והוא מקסים ואדיב כאילו הוא גדל עם כל המאזינים שלו באותה השכונה. קבלו את מלך שדרני הרדיו בארץ, שתוך פחות משנה הצליח ליצור עדת מעריצים ענקית, וים של סלבס' שכבר נישבו בקסמו ובאים עד היום לבקר אותו באולפן. מוווווששששייקוווו שטטטטטררררן
 
"מקסים כאילו גדל עם המאזינים..."

אני מאמין שהיום שדרן לא יכול בלי קשר כלשהו עם המאזינים. זה לא חייב להיות (ולפעמים גם לא רצוי) ממש קשר ישיר אבל לכתוב בפורום. לענות לאימייל. שדרן שמנותק לחלוטין בעשור של המסרים המידיים - ימצא את עצמו אכן, מנותק.
 
אמת...

והרי שדרן שמנותק מהמאזינים שלו גם מנותק מהביקורות עליו, ואף שדרן לא נולד כוכב (משחק מילים משעשע שכזה). מיותר לציין שמיטב שדרני גל"צ בעבר ובהווה שהיו מנותקים מביקורות וממאזינים, אולי עקב השחצנות ויהירות המאפיינת רבים מהם, מצאו את עצמם עושים ספונג'ה בסניף ה- McDonald's הקרוב לביתם, ואלו שכן למדו להפנים ביקורות ולהיות בקשר עם מאזינים - מצאו את עצמם, וימשיכו למצוא את עצמם, בעולם התקשורת הישראלי.
 
צוות התוכנית "היפופוטם"

שודרה ב102FM שבת ב-22:00 (לפני "נקודת הג'ק") תוכנית מערכונים גאונית! (יש להם גם אתר.....חפשו אותו) במונה תוכלו לראות את אייל שינדלר שהוא אחראי על הטכני ב102,משו כזה
 
למעלה