רהיטי דובלה
ביום שבת 7.7.07 קנינו בחנות אייס שבגעש 2 ארונות של רשת "דובלה" (מספר הזמנה 26697). ב- 15.7.07 המתנתי למתקין בשם רפי אשר הגיע אך שכח להביא עימו דלתות לארון 2 דלתות. הוא קבע שיחזור באותו הערב אך ביטל ברגע האחרון. ב- 16.7.07 בבוקר צלצלתי בכדי להתלונן על טיב הארון אשר הגיע. דלתות הארון היו משופשפות ומלאות דבק. ענתה לי בחורה בשם יילנה שנתנה לי לדבר עם המתקין מבלי להקשיב למה שיש לי לומר. דיווחתי למתקין על הבעיה והוא הבטיח שכאשר יגיע באותו הערב יבדוק ויחליט האם יש צורך להחליף את הדלתות או שהוא יכול לסדר אותן. הוא הגיע וטען שככה זה מגיע מהמפעל ויש לעבור על הדלתות עם גיר שמכסה ואז לנקות עם אציטון. הוא גם אמר שאם יש תלונות עלינו לדבר עם המפעל. מאד כעסתי על כך שהוא נותן לי לנקות אך הדבר לא עניין אותו והוא לקח את הכסף והלך. ב- 17.7.07 התקשרתי לרימה מאייס בגעש בכדי שתעזור לי לקדם את העניינים. היא הפנתה אותי לבחור בשם שלומי ב"דובלה" ובמקביל פתחה קריאה. ב- 18.7.07 התקשרתי ל"דובלה" וביקשתי לדבר עם שלומי. בחורה בשם גלית טענה שהיא ראש מחלקת שירות לקוחות, סירבה לתת לי לדבר עם שלומי והחליטה שהיא תעזור לי. גוללתי בפניה את כל הסיפור והיא הבטיחה שביום א' 22.7.07 יגיעו בשעות אחר הצהריים לבדוק את הארון. היא לא הסכימה לשלוח אף אחד מלבד רפי שכבר היה אצלי התקין את הארון בצורה עקומה ונתן לי לנקות לבדי את הארון. המצב כרגע הוא שכל הבגדים שלי נמצאים עדיין בארגזים, שני הארונות מותקנים בצורה עקומה והדלתות משופשפות ומלאות דבק. אני לא מרוצה כלל מהשירות שקיבלתי ומטיב המוצר וזו הפעם האחרונה שאני קונה רהיטים ברשת אייס. 2 ארונות חדשים בשווי של כ- 3000 ש"ח נראים כמו ארונות משומשים. מה אתם מציעים לי לעשות? בנתיים אני מציגה את הנושא פה ובאתר תלונה אבל אני באמת חסרת אונים ולא יודעת מה אני צריכה לעשות.
ביום שבת 7.7.07 קנינו בחנות אייס שבגעש 2 ארונות של רשת "דובלה" (מספר הזמנה 26697). ב- 15.7.07 המתנתי למתקין בשם רפי אשר הגיע אך שכח להביא עימו דלתות לארון 2 דלתות. הוא קבע שיחזור באותו הערב אך ביטל ברגע האחרון. ב- 16.7.07 בבוקר צלצלתי בכדי להתלונן על טיב הארון אשר הגיע. דלתות הארון היו משופשפות ומלאות דבק. ענתה לי בחורה בשם יילנה שנתנה לי לדבר עם המתקין מבלי להקשיב למה שיש לי לומר. דיווחתי למתקין על הבעיה והוא הבטיח שכאשר יגיע באותו הערב יבדוק ויחליט האם יש צורך להחליף את הדלתות או שהוא יכול לסדר אותן. הוא הגיע וטען שככה זה מגיע מהמפעל ויש לעבור על הדלתות עם גיר שמכסה ואז לנקות עם אציטון. הוא גם אמר שאם יש תלונות עלינו לדבר עם המפעל. מאד כעסתי על כך שהוא נותן לי לנקות אך הדבר לא עניין אותו והוא לקח את הכסף והלך. ב- 17.7.07 התקשרתי לרימה מאייס בגעש בכדי שתעזור לי לקדם את העניינים. היא הפנתה אותי לבחור בשם שלומי ב"דובלה" ובמקביל פתחה קריאה. ב- 18.7.07 התקשרתי ל"דובלה" וביקשתי לדבר עם שלומי. בחורה בשם גלית טענה שהיא ראש מחלקת שירות לקוחות, סירבה לתת לי לדבר עם שלומי והחליטה שהיא תעזור לי. גוללתי בפניה את כל הסיפור והיא הבטיחה שביום א' 22.7.07 יגיעו בשעות אחר הצהריים לבדוק את הארון. היא לא הסכימה לשלוח אף אחד מלבד רפי שכבר היה אצלי התקין את הארון בצורה עקומה ונתן לי לנקות לבדי את הארון. המצב כרגע הוא שכל הבגדים שלי נמצאים עדיין בארגזים, שני הארונות מותקנים בצורה עקומה והדלתות משופשפות ומלאות דבק. אני לא מרוצה כלל מהשירות שקיבלתי ומטיב המוצר וזו הפעם האחרונה שאני קונה רהיטים ברשת אייס. 2 ארונות חדשים בשווי של כ- 3000 ש"ח נראים כמו ארונות משומשים. מה אתם מציעים לי לעשות? בנתיים אני מציגה את הנושא פה ובאתר תלונה אבל אני באמת חסרת אונים ולא יודעת מה אני צריכה לעשות.