רהיטי דובלה

tomerit

New member
רהיטי דובלה

ביום שבת 7.7.07 קנינו בחנות אייס שבגעש 2 ארונות של רשת "דובלה" (מספר הזמנה 26697). ב- 15.7.07 המתנתי למתקין בשם רפי אשר הגיע אך שכח להביא עימו דלתות לארון 2 דלתות. הוא קבע שיחזור באותו הערב אך ביטל ברגע האחרון. ב- 16.7.07 בבוקר צלצלתי בכדי להתלונן על טיב הארון אשר הגיע. דלתות הארון היו משופשפות ומלאות דבק. ענתה לי בחורה בשם יילנה שנתנה לי לדבר עם המתקין מבלי להקשיב למה שיש לי לומר. דיווחתי למתקין על הבעיה והוא הבטיח שכאשר יגיע באותו הערב יבדוק ויחליט האם יש צורך להחליף את הדלתות או שהוא יכול לסדר אותן. הוא הגיע וטען שככה זה מגיע מהמפעל ויש לעבור על הדלתות עם גיר שמכסה ואז לנקות עם אציטון. הוא גם אמר שאם יש תלונות עלינו לדבר עם המפעל. מאד כעסתי על כך שהוא נותן לי לנקות אך הדבר לא עניין אותו והוא לקח את הכסף והלך. ב- 17.7.07 התקשרתי לרימה מאייס בגעש בכדי שתעזור לי לקדם את העניינים. היא הפנתה אותי לבחור בשם שלומי ב"דובלה" ובמקביל פתחה קריאה. ב- 18.7.07 התקשרתי ל"דובלה" וביקשתי לדבר עם שלומי. בחורה בשם גלית טענה שהיא ראש מחלקת שירות לקוחות, סירבה לתת לי לדבר עם שלומי והחליטה שהיא תעזור לי. גוללתי בפניה את כל הסיפור והיא הבטיחה שביום א' 22.7.07 יגיעו בשעות אחר הצהריים לבדוק את הארון. היא לא הסכימה לשלוח אף אחד מלבד רפי שכבר היה אצלי התקין את הארון בצורה עקומה ונתן לי לנקות לבדי את הארון. המצב כרגע הוא שכל הבגדים שלי נמצאים עדיין בארגזים, שני הארונות מותקנים בצורה עקומה והדלתות משופשפות ומלאות דבק. אני לא מרוצה כלל מהשירות שקיבלתי ומטיב המוצר וזו הפעם האחרונה שאני קונה רהיטים ברשת אייס. 2 ארונות חדשים בשווי של כ- 3000 ש"ח נראים כמו ארונות משומשים. מה אתם מציעים לי לעשות? בנתיים אני מציגה את הנושא פה ובאתר תלונה אבל אני באמת חסרת אונים ולא יודעת מה אני צריכה לעשות.
 
הוא לקח את הכסף , והלך.... ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif זה היה ציטוט ממה שכתבת. לנו הצרכנים, אם כל הצער שבדבר, אין הרבה אפשריות למנוע מהספקים שיתנהגו אליינו כמו שאת מתארת. אפשר כמובן לא להכנס לעיסקאות מול ספקים כאלה לאחר שאנו קוראים על דרך התנהלותם. דרך נוספת היא, לא לשלם הכל מראש. אם בשלב הזה ידעת שאת לא מרוצה, מדוע שילמת ? על מה שילמת ?
 

tomerit

New member
הוא היה המתקין

הוא הביא ארון. את שלו הוא עשה לא על הצד הטוב אבל עשה. הוא גם אמר שנדבר למחרת עם המפעל. חשוב לציין שכל אחד מהאנשים איתם דיברתי הבטיח שמגיעות לי 3 שנות אחריות ושאם יש בעיה היא תטופל. האמנתי לו. בנוסף, מה זה לא לשלם הכל מראש? לא קניתי באיזה חנות קטנה קניתי ברשת אייס זו רשת עם שם ואם תהיה בעיה אפשר לפנות לבית משפט ולהסדיר את העניינים אני פשוט מקווה שזה יסתדר פניה לבית משפט. נורא קל להגיד לא לתת את הכסף אבל בסך הכל כשאני בחורה צעירה ומאד קטנה במידות הגוף שלי עומדת על מול מתקין - אדם ממוצע במידות גופו אני לא חושבת שאני מסוגלת לעמוד מולו להגיד לו- לא תקבל את הכסף שלך. ודבר אחרון- הוא תפס אותי לאחר טיפול שיניים מאד קשה. להזכירך הוא היה אמור לסיים יום לפני אבל הוא דחה את זה וזה גלש אל תוך מצב גופני מאד לא טוב שהייתי בו ובטח שלא הייתי במצב להתווכח עם אף אחד באותו היום. מאד לא אהבתי את תגובתך כי מה שהיה היה. שאלתי איך להמשיך הלאה. כרגע יש סיכוי קטנטן שיתנו לי לדבר עם סגן המנהל בדובלה- שמו שלומי. ובמקביל פניתי גם למנהל סניף אייס בגעש.
 

g a z o n

New member
משתתף בצערך

מציע שמרגע זה תפסיקי לדבר בטלפון ותתחילי להשתמש בשירותי הדואר - דואר רשום . העלי הכל על הכתב ושלחי בדואר רשום לדובלה ואייס , שיחליטו מי צריך לטפל בנושא . הגיע זמן להפנים כי דיבורים זו השיטה הטובה ביותר לשרלטנים לברוח מאחריות . דברים כתובים ניתנים אח"כ להוכחה בבית משפט במידה שמגיעים לשם .
 

חחיקו

New member
תומרית יקרה

קודם כל אני מציע להירגע. נכון, זה מעצבן נורא אבל כדאי להירגע ולפעול בשיקול דעת. איך אומרים? היה יכול להיות יותר גרוע. הסיבה העיקרית שאני מציע להירגע בגללה היא שקנית במקום "נורמלי" שיש אצלו עם מי לדבר וגם דובלה ידועים כנותני שירות טובים. אני מקבל את כל מה שאמר גאזון בהודעה מעליי והוא צודק, לצערי, אבל אני ממליץ לעשות ניסיון אחרון ולהגיע לסניף של אייס ולדבר עם מנהל הסניף במקום. אני חושב שאת צריכה לבקש ארון חדש (או, אם הבעייה רק בדלתות, אז דלתות חדשות). אם לא הולך, אז ממליץ לכתוב את השתלשלות האירועים במכתב ולשלוח אותה להנהלת אייס בדואר רשום עם אישור מסירה. על כל צרה שלא תבוא (כמו תביעה בבית המשפט), צלמי את הארון העקום ואת הדלתות המלוכלכות ואת הנזקים. לעולם אין לדעת אם תזדקקי לזה. מקווה שהבעייה תיפטר במהרה.
 

tomerit

New member
כמה שזה מוזר

התגובה הזו באמת מרגיעה
אכן מחכה שמנהל הסניף יחזור אלי. תודה.
 
למעלה