W a b b i t
New member
רווקה פלוס- סביר מינוס
כל הסרטים של דובר קושא-משהו-ווילי אותו דבר.
טיפוסים יפים והזויים לצד כל מיני סוגים של בררה תת אנושית לא ברורה
וכולם באיזשהוא שלב מתפשטים, נהיים אלימים, שותים ולוקחים סמים, ומסתבכים
(יש איזה עניין חוזר של חתונה מאוחרת גם כאן).
מה שכן אהבתי זה את מוטיב הנעל, פעמיים בסרט רואים אותה הולכת עם נעל אחת
ודווקא סוף סוף שוכבת עם מישהו בכוונה לממש,
היא במיטה בהתחלה עם שתי נעליים.
הרעיון שהיא לכלוכית ביום יום, שלפני כל מפגש מתחפשת לסינדרלה שמחפשת נסיך (או סתם מישהו מהרחוב)
שיעשה עימה חסד ויטמן את זרעו בה.
דבר נוסף ששמתי לב הוא שכשהעניינים ממש מסתבכים וכולם מתחילים לצלצל אצלה בדירה
כשהיא קמה לדלת בהתחלה רואים את החתולה, יושבת ליד דג זהב בזכוכית, לדעתי
לציין שהיא מתוחמת ואין לאן ללכת ועכשיו כל העולם הולך לצוד אותה ולהתיישב לה על הראש.
לסיכום- לא ממש מצחיק, לעיתים מזעזע, לרוב הזוי. להשתדל להמנע
אלא אם אתם מעריצים של הבמאי. נ.ב. יש סצינה קשה שעלולה להיות טריגר לחלק מהנשים
שיצפו בסרט.
כל הסרטים של דובר קושא-משהו-ווילי אותו דבר.
טיפוסים יפים והזויים לצד כל מיני סוגים של בררה תת אנושית לא ברורה
וכולם באיזשהוא שלב מתפשטים, נהיים אלימים, שותים ולוקחים סמים, ומסתבכים
(יש איזה עניין חוזר של חתונה מאוחרת גם כאן).
מה שכן אהבתי זה את מוטיב הנעל, פעמיים בסרט רואים אותה הולכת עם נעל אחת
ודווקא סוף סוף שוכבת עם מישהו בכוונה לממש,
היא במיטה בהתחלה עם שתי נעליים.
הרעיון שהיא לכלוכית ביום יום, שלפני כל מפגש מתחפשת לסינדרלה שמחפשת נסיך (או סתם מישהו מהרחוב)
שיעשה עימה חסד ויטמן את זרעו בה.
דבר נוסף ששמתי לב הוא שכשהעניינים ממש מסתבכים וכולם מתחילים לצלצל אצלה בדירה
כשהיא קמה לדלת בהתחלה רואים את החתולה, יושבת ליד דג זהב בזכוכית, לדעתי
לציין שהיא מתוחמת ואין לאן ללכת ועכשיו כל העולם הולך לצוד אותה ולהתיישב לה על הראש.
לסיכום- לא ממש מצחיק, לעיתים מזעזע, לרוב הזוי. להשתדל להמנע
אלא אם אתם מעריצים של הבמאי. נ.ב. יש סצינה קשה שעלולה להיות טריגר לחלק מהנשים
שיצפו בסרט.