רוכב אופניים מכפר סבא נהרג

חבל.. אני יודע מי זה..

כל יום הוא נוסע מרחק עצום עם האופניים שלו כבר הרבה זמן ( אני נוסע בכביש הזה 3 שנים והוא תמיד היה שם ) אני אישית מאד מתנגד לזה שאופניים יסעו לצד כביש מהיר , זה מסוכן מאד כמעט כל נהג מדי פעם מאבד קצת שליטה ויורד לצד הכביש , במהירות של 100 קמ"ש , הסטיה הכי קטנה ישר מזיזה את האוטו לצד הדרך ואם יהיה שם רוכב אופניים הוא יהרג בוודאות. וככה זה תמיד קורה. רוכבי אופניים צריכים לנסוע רק בעיר , או במקומות בלי מכוניות אחרת הם לוקחים את חייהם בידיהם.
 
עזבי אם הנהג אשם או לא

אני מדבר על רוכבי האופניים עצמם , הם לוקחים את חייהם בידם כשהם נוסעים בכבישים מהירים פעם זה נהג נרדם , פעם זה נהג שסטה מהדרך , פעם זה גלגל של משאית שנפל לא חסר מקרים , כל שנה נהרגים לא מעט רוכבי אופניים ו99 אחוז מזה זה בדרכים מהירות. הנהג לא תמיד יכול לשלוט על המכונית שלו בכל מצב , מכל מני סיבות ובכיש מהיר , רוכב האופניים מסכן את חייו מדי יום.
 

D o o S h a

New member
כן... ../images/Emo10.gif

שמעתי על זה בבצפר... בגלל זה כמעט איחרתי.. כל הפקקים שהיו... אני מסכימה עם מי שכתב את ההודעה שרוכבי האופניים צריכים להיזהר, (לא זוכרת מי זה היה
) זה פשוט חוסר אחריות. והיום זה פשוט קרה. נכון שגם הנהג לא היה בסדר- נרדם על ההגה! זה יכל להיגמר הרבה יותר גרוע!! מי נרדם על ההגה? זה כ"כ אבסורדי!
 

Sup1

New member
תעזבו את רוכבי האופנועיים בשקט

אתם יודעים הם בני אדם בדיוק כמוני וכמוכם הם לא רוצים להתאבד בכביש המהיר אבל מה לעשות יש להם תחביב ששמו אופנועים כמו שאתם אוהבים לשחק דוקים הם אוהבים לנסוע על האופנוע מה לעשות שיש נהגים דפוקים שלא יודעים לנהוג ודופקים חיים של משפחות שלמות
 
ממש לא נכון

היה לי לא מעט מקרים , שכמעט נתקעתי ברוכב אופניים , בגלל טעויות שהוא עושה ולפעמים גם אני עושה טעויות , כן אני לא נהג מושלם , לפעמים אני זז טיפה לצידי הכביש.. בשביל זה הם קיימים , קורה כמעט לכל אחד אבל אם יהיה לי שם רוכב אופניים , הוא יהיה יהרג, בשביל מה אני צריך את זה ובשביל מה הוא צריך את זה?? אם זה היה קורה בתחומי העיר , במהירות נמוכה , מקסימום היה נופל מהאופניים אין שום בעיה , הוא בחר בתור תחביב לנהוג על אופניים, אז שיסע תחומי העיר שיסע במקומות שיש בהם מדרכות לאופניים , ולאאאאא חסר כאלה בארץ אבל ברגע שרוכב אופניים נוסע לצידי הכביש המהיר , מבחינתי , הוא בוחר להתאבד , כי אין שום אחריות שהוא לא יפגע , ולא תמיד הנהג אשם.
 

Double U

New member
שמעתי ברדיו.

מזעזע לחשוב שהנהג שבגללו נהרג הרוכב, נרדם על ההגה ככל הנראה. יהי זכרו ברוך
 

Sup1

New member
אם תשים לב...

בכניסה לכביש 4 יש שלטים חדשים "רוכבי אופניים בשולים"
 
למעלה