רוכב למרחק - ברווט 1200 עונת 2014 רכיבה מקדימה

UDYM44

New member
אחד הפוסטים הכי חזקים שקראתי מרוכב ברווט

אסף העביר במילים את תחושת העייפות הלאות בכזה מסע מפרך. רק לחשוב שהם טיפסו 11,450 מטרים על 1200 קמ ללא מנוחה טובה ללא תמיכה טכנית תוך סחיבת הציוד והביגוד על הגוף ועל האופניים.ארוע עממי מהקשים שיש לכל דבר ועניין.
הטרנס אלפ עושים זאת בשישה ימים.....
 

urias1

New member
אכן

מסכים עם אודי , אסף נלחם בשדים בכאבים ובעיקר בעייפות בלתי נגמרת
צריך הרבה דברים בכדי לרכב מרחק כזה אבל אולי החשוב ביותר הוא הנחישות וכח הרצון והדבקות במטרה המטורפת.
אני לא מכיר את אסף אבל נראה לי שהוא ניחן בתכונות המתאימות . הנסיון שנצבר ברכיבה הזו יעזור לו ו (אני מקווה) שנשמע עליו ועל שוקי וגם אודי ואולי נוספים ב אוגוסט 15 ב PBP.
 

shlomi kot

New member
מסכים לגבי הפוסט, ברווט 1200 לא דומה לטרנסאלפ. בשום צורה

פוסט חזק. אכן מתאר היטב ומצליח להעביר את החווויות (אף שלא חוויתי אותן הפעם).
&nbsp
אי אפשר, לדעתי, להשוות בין טרנסאלפ לברווט בשום צורה שהיא למעט...שבשניהם מדובר בארוע אופניים..
ברמה הטכנית, טרנסאלפים הם באזור ה 850-900 ק"מ עם כ 20-22 אלף עליות.
&nbsp
אבל האלמנט הגדול ביותר המבחין לדעתי הוא שבטרנסאלפ, לפחות בחוויה שלי, מדובר יותר על רכיבת טיול,לא קלה אומנם אבל עם נופים, אין רכיבת לילה וברור לך שלא משנה מה יקרה, בערב אתה ישן במלון. אחרי מקלחת ויש כ 10-14 שעות (לפחות) להתאושש. בברווטים אין את זה וע"כ נראה לי שברווט, בטח הארוכים שבהם - 600+ הם הרבה יותר חוויה מנטאלית מאשר רכיבת אופניים בעוד שבטרנסאלפ, המטוטלת נוטה, בדר"כ לצד השני
&nbsp
 

skcazy

New member
טרנס אלפ זו תחרות השעון קובע

..ברווט הוא מסע בזמן ...
&nbsp
בטרנס יש צוות ענק שעובד עבור הרוכב מכין לו אוכל ומלן אותו מטפל לו בבעיות מכניות ומספק לו מזון בדרך ..
&nbsp
בברווט זה כל אחד לעצמו ...
&nbsp
אלו חוויות שונות בתכלית ...
&nbsp
שבת רטובה ... זהירות בהרים
 

Dov_s

New member
שאלה בעניין המנוחה

הזמן המקסימלי לברווט הזה הוא 90 שעות כלומר כמעט ארבע ימים.
למה אתם במהלך הברווט לא נחים מנוחה משמעותית של 5-6 שעות אלא נחים שעתים שלוש וגונבים כל פעם 15-20 דקות שנה.
לי אישית זה נראה פחות אופטימלי וגורר את התאורים של אסף על העיפות.

לדעתי החברה ב-HLC ישנו שנה משמעותית בלילה.
 

UDYM44

New member
במשחק הזה יש נקודות ביקורת עם זמני פתיחה וזמני סגירה

הרוכב חייב לעבור בהם במסגרת הזמן.במידה ולא יש פסילות או קנסות בדמות הורדת זמנים .לדוגמא במקום לסיים תוך 90 שעות אתה מחוייב לסיים תוך 88 שעות.
העניין הוא עייפות רבה שניתן לקרוא עליה במאמר של אסף שבאה לידי בטוי במיזמוז הזמן בהפסקות ולפעמים שינה חטופה על אם הדרך ...
 

זכיר

New member
לדעתי אין מפלט מהעייפות

התנומות הקצרות מצטברות לפחות משעה בכל יממה. והשעה הנוספת הזו לא תמנע את העייפות הכרונית של הרכיבה. אני חושב שגם עוד שעתיים שינה לא ימנעו את העייפות הכרונית, בכל זאת הגוף מבלה את כל שעות הערות בפעילות גופנית בעצימות בינונית. עייפות שמחייבת פאור נאפ'ס קצרים כאלה. אז יוצא שישנת שעה יותר, ועוד תאלץ לאבד שעה על פאור נאפ'ס. אז רק אם אתה מצליח לשמור על מהירות נטו גבוהה במיוחד תוכל להרשות לעצמך את הפריווילגיה הזו של מנוחות ארוכות.
&nbsp
אני חושב שאיציק תכנן רכיבה מהסוג שתיארת. הוא אפילו ישן את הלילה הראשון ויצא לברווט בבוקר מוקדם במקום ב 22:00.
&nbsp
עוד אופציה היא קיצור משמעותי של העצירות, לאכול ברכיבה וכולי. אבל אז צריך לחשוב על המחיר שמשלמים באיבוד המנוחה המסוימת הזו שמקבלים מאכילה בישיבה על כסא נייח.
&nbsp
בשורה תחתונה, צריך לשאול רוכבים שניסו גם את זה וגם את זה.
 

YotamKa

New member
אני מניח שאיציק לא הפסיד 7 שעות 'על חשבונו' כדי לישון לילה

ב-PBP נהוגים כמה זמני יציאה. יש כאלה שיוצאים בבוקר ויש כאלה שבלילה קודם.
אני מניח שטל פירגן לאיציק שעת יציאה שמתאימה לו, בטח בהתייעצות עם חבר טלפוני מהיב"א, ובדיקה קפדנית של סעיף 564ד' של התקנון, ושספירת 90 השעות שלו החלה בשעה בה יצא.
אגב, ב-2011 איציק עשה כך ב-PBP, ולכן ההנחה שלי.
 

ItsikH

Member
לא מפריע לישון היטב בתנאי שהוא בכושר טוב, לא צריך להיות
כושר יוצא דופן, אבל כן צריך לעבוד קשה בין ההפסקות לשינה
 

ItsikH

Member
לא ממש, ידעתי היטב שאיני בכושר הנדרש להשלים את הברווט, אלא
רק שניתן בזינוק הבוקר בPBP בפרט ובשאר ארועי 1200 בכלל לקיים פרוטוקול כזה, ובאמת זה מה שתכננתי בPBP הראשון שלי ב-2005, וגם עמדתי בתכנון אלמלא התקלות במהלך היום השני - וגם ראיתי רבים שכמוני יצאו בבוקר, ביום הראשון הפציצו יפה, וישנו היטב בלילה.
 

urias1

New member
אלמנטרי

למדנו פעם בפיזיקה.
המרחק (שהוא נתון קבוע) שווה למכפלת המהירות בזמן
ככל שתרכב מהר יותר יהיה לך יותר זמן (גם לישון).

וזה כמובן לא כ"כ פשוט כמו שזה נראה.

ומה זה HLC
 

tkatzir

New member
לא וכן

הוא קיבל שעתיים תוספת בגלל "תנאי מזג אויר קשים."
הוא לא סיים בפחות מ 90 שעות, אך הוא כן סיים בפחות מ 92 שעות.
&nbsp
תוספת זמן מקובלת במקרים יוצאי דופן.
למשל בארץ, בברווט 1000 בשנת 2013, ג'ודית ודייב קיבלו שעתיים תוספת.
הם הצליחו לסיים בתוך זמן הגג המקורי של 75 שעות.
&nbsp
ב 1001 Miglia Italia 2012 הרוכבים קיבלו תוספת של 10 שעות.
&nbsp
טל.
 
למעלה