רוכב למרחק - ברווט 200 שני עונת 2016

tulkin

New member
זה היה הברווט הכי קשה שרכבתי

השילוב של חום אימים ורוח פנים עזה כל הדרך מצומת יהודיה ועד בית שאן, הביא אותי מותש לרגלי הגלבוע. ובנוסף עיכובים בדרך (פנצ'ר ראשון בברווטים, התברברות קטנה בטבריה וכו') גזלו ממני את כל זמן הבטחון שלי. ידעתי שאני מטפס לאט, והייתי זקוק לעצירות רבות בדרך. לעומת זאת את הירידה עשיתי במהירות מפחידה ממש, כדי להספיק להגיע בדקה ה-90 לסיום.
&nbsp
לקחים מעונת הברווטים:
א. אני מאד אוהב את הרכיבות הארוכות האלו. זה כיף!
ב. אני צריך לשפר יכולת טיפוס.
ג. צריך לשפר קצת את רמת הביצוע שאני יכול להתמיד בה לאורך זמן. לא פעם, בעיקר בהינתן תנאי דרך קשים יותר, הביצועים שלי הידרדרו באופן לא פרופורציונלי.
ג. להתארגן על ציוד מתאים יותר לרכיבות מהסוג הזה (החל מאופניים, דרך תיקים מתאימים לציוד וכו').
&nbsp
תודה על ארגון הברווטים, ונתראה בעונה הבאה, אני מניח. אם לא לפני כן.
 

tkatzir

New member
כל הכבוד על עונה כמעט מושלמת!

בהתחשב בנסיבות (הכושר איתו התחלת את העונה, והציוד שהשתמשת בו)
היתה לך עונה מעולה!
&nbsp
לגבי "להתארגן על ציוד יותר מתאים":
מ'מידע פנים שיש לי', אני יכול לספר לך שזה סיפור שאינו נגמר.
אחרי כל רכיבה אתה יכול לעשות חשבון ולעבור על כל הדברים שעבדו ואלו שלא עבדו,
לשנות דבר (או שניים או עשרה) לקראת הרכיבה הבאה
ולאחריה לשנות עוד 20 דברים.
מתישהו זה יתכנס, והשינויים יהיו ברובם קטנים.
&nbsp
טל.
 

tulkin

New member
אני עדיין "אוכל את עצמי" על ה600 האבוד

בדיעבד, לולא תכנון השינה הלקוי שלי, אני מניח שהייתי מסיים אותו בהצלחה. הרגשתי מאד חזק, ולחצי שלו הגעתי ביתרון של שלוש שעות (הרבה יותר מהר מה300 שלי), ופרשתי ממנו כשהייתי עדיין ביתרון של שעה וחצי על השעון, אבל עייף מכדי להמשיך בצורה סבירה.ייתכן שהפרישה היתה טעות בשיקול הדעת מתוך עייפות, וייתכן שהדבר הנכון היה לנסות לישון שעה-שעתיים באזור ניצנה או במשאבים (אחרי ניצנה, אבל לפני שדה בוקר) ולהמשיך משם. אבל זה הכל חוכמה בדיעבד. ננסה שוב בשנה הבאה
 
למעלה