רוכב למרחק - סיפור Natchez Trace 2014

jonga

New member
מדהים!!!

כל הכבוד על הרכיבה
כרגיל אני נהנה מאוד מהכתיבה שלך ומהיכולת לזכור כל פרט ופרט
נראה לפי הזמן שסיימת שגם 1500 ק"מ קטן עלייך....
אל תדאג, בסוף ימציאו משהו מאתגר גם בשבילך......
ועכשיו ברצינות - לא כאב לך משהו אחרי 1500 ק"מ???????
אמיר כהן
 

ariasdo

New member
כל הכבוד 1500 ק"מ במכה אחת - שיהיה לך גמר חתימה טובה ...

 
כל הכבוד, קצב מרשים. ולגבי תאריכי הברווטים בשנת 2015

מתי צפויים להתפרסם תאריכי הברווטים(ה SR) שסיומם משמש כתנאי השתתפות ב PBP?
כבוד על הביצוע המרשים של הברווט בארה"ב, היה מעניין לי קצת לדעת איך בוצע הניווט, איך היו הכבישים, כמה תנועה ועוד פרטים לגבי החוויה.
יאן
 

tkatzir

New member
לוח הברווטים של 2015 יפורסם באופן רשמי בשבוע הבא

ותודה על הברכות.

הניווט לא היה קשה.
רוב הרכיבה בוצעה על אותו כביש, כשהפניות מסומנות ב route sheet גם לפי מספור אבני הדרך.
אני נשארתי ביחידות של קילומטרים, וכל השאר היו ביחידות של מיילים, אבל זה לא הפריע.

האספלט ב NTP באיכות גבוהה, וזה הורגש כשעשינו גיחות החוצה.

רשות הפארקים הלאומית של ארה'ב אחראית על הכביש הזה, והם במגמה של שימת דגש רב יותר על אופניים.
למשל: בחלק מהדרך יש שלטים מפורשים שאומרים שלאופניים יש זכות לרכוב בכל רוחב הכביש.

במיסיסיפי גם קיים החוק של עקיפה עם רווח של 3 רגל (כ 90 ס'מ) לפחות. צילמתי שלט אחד כזה, וגם דוגמא לעקיפה.
בפועל לא ראיתי מכונית אחת שעקפה במרווח של 3 רגל.
כל המכוניות עקפו על הנתיב הנגדי. הן חיכו בסבלנות מאחורינו, ועקפו כשהנתיב הנגדי היה פנוי.
אגב, החוק הזה (עקיפה במרווח 3 רגל לפחות) לא קיים במדינת וושינגטון, למרות שהעיר סיאטל מתגאה בתרבות האופניים שלה...

כפי שנכתב בפוסט ה"מדריך לצופה," וגם בא לידי ביטוי בפוסט של סיפור הרכיבה:
היתה תנועה מועטה על הכביש, למעט ליד כמה ערים, ובראשן Tupelo, וגם כשעשינו גיחות לערים ליד.

"הרוכבים המקומיים"(*) ידעו לספר שלאחרונה מארשלים עצרו כמה נהגים שהתעללו ברוכבי אופניים (למשל - לעצור לפני האופניים, ו"לשים הרבה גז" כדי שהרוכב יתמלא בפיח)
אותם נהגים צפויים לעונשי מאסר.

אפרסם תמונות בקרוב.


(*) פירוש "הרוכבים המקומיים":
אף אחד מהרוכבים במדינות שבהן עבר הברווט לא הורשה להשתתף כרוכב בשום צורה ואופן.
הם כולם היו חייבים להתנדב, ובעצם פיספסו הזדמנות לרכוב במדינות הבית שלהם.
אם רוכב לא היה מוכן להתנדב - הוא לא היה מורשה להשתתף בברווטים, ומסכן את סיכוייו להשתתף ב PBP 2015.

טל.
 
אז יש לי תירוץ רשמי לאי השתתפותי בברווט 1200 הקרוב

אשמח לאייש למשך כ24 שעות נקודה לא רחוקה מדי מירושלים אם אפשר או פעילות אחרת. סיבות רציניות אחרות להמנעות יש. בהצלחה למשתתפים ולמארגנים.
 
למעלה