לוח הברווטים של 2015 יפורסם באופן רשמי בשבוע הבא
ותודה על הברכות.
הניווט לא היה קשה.
רוב הרכיבה בוצעה על אותו כביש, כשהפניות מסומנות ב route sheet גם לפי מספור אבני הדרך.
אני נשארתי ביחידות של קילומטרים, וכל השאר היו ביחידות של מיילים, אבל זה לא הפריע.
האספלט ב NTP באיכות גבוהה, וזה הורגש כשעשינו גיחות החוצה.
רשות הפארקים הלאומית של ארה'ב אחראית על הכביש הזה, והם במגמה של שימת דגש רב יותר על אופניים.
למשל: בחלק מהדרך יש שלטים מפורשים שאומרים שלאופניים יש זכות לרכוב בכל רוחב הכביש.
במיסיסיפי גם קיים החוק של עקיפה עם רווח של 3 רגל (כ 90 ס'מ) לפחות. צילמתי שלט אחד כזה, וגם דוגמא לעקיפה.
בפועל לא ראיתי מכונית אחת שעקפה במרווח של 3 רגל.
כל המכוניות עקפו על הנתיב הנגדי. הן חיכו בסבלנות מאחורינו, ועקפו כשהנתיב הנגדי היה פנוי.
אגב, החוק הזה (עקיפה במרווח 3 רגל לפחות) לא קיים במדינת וושינגטון, למרות שהעיר סיאטל מתגאה בתרבות האופניים שלה...
כפי שנכתב בפוסט ה"מדריך לצופה," וגם בא לידי ביטוי בפוסט של סיפור הרכיבה:
היתה תנועה מועטה על הכביש, למעט ליד כמה ערים, ובראשן Tupelo, וגם כשעשינו גיחות לערים ליד.
"הרוכבים המקומיים"(*) ידעו לספר שלאחרונה מארשלים עצרו כמה נהגים שהתעללו ברוכבי אופניים (למשל - לעצור לפני האופניים, ו"לשים הרבה גז" כדי שהרוכב יתמלא בפיח)
אותם נהגים צפויים לעונשי מאסר.
אפרסם תמונות בקרוב.
(*) פירוש "הרוכבים המקומיים":
אף אחד מהרוכבים במדינות שבהן עבר הברווט לא הורשה להשתתף כרוכב בשום צורה ואופן.
הם כולם היו חייבים להתנדב, ובעצם פיספסו הזדמנות לרכוב במדינות הבית שלהם.
אם רוכב לא היה מוכן להתנדב - הוא לא היה מורשה להשתתף בברווטים, ומסכן את סיכוייו להשתתף ב PBP 2015.
טל.