רולדין שבעת הכוכבים הרצליה - חווית שירות רעה

googaf16

New member
רולדין שבעת הכוכבים הרצליה - חווית שירות רעה

חווית שירות רעה ברולדין שבעת הכוכבים הרצליה

שלום לכולם,
הנה לכם דיווח שממש לא רציתי לכתוב, פשוט כי אני נהנית יותר לכתוב דיווחים חיוביים משליליים. הקדמה – אני מקבלת הרבה שוברים לארוחות ברשתות קניונים ומנצלת אותם. אף פעם החוויה לא הייתה שמיימית ואני לא מצפה לחוויה כזו מרשתות בסגנון רולדין. יחד עם זאת לחוויה כזו גרועה באמת שלא ציפיתי.

אני והמתמחה, לאחר זמן רב שלא התראינו, נפגשנו בקניון שבעת הכוכבים לנצל אחד משלל השוברים שקיבלתי כמתנות לארוחת בוקר זוגית. הגענו לרולדין. מגישים את השובר למלצריות. לאחר דיון קצר הן אומרות ״כן. בסדר.״ – השם של המסעדה מתנוסס על השובר והוא בתוקף על כן לא הבנתי מה זה ה״כן, בסדר״ הזה, כאילו הכסף יוצא מכיסן של המלצריות והן מתאכזבות מהשימוש בשובר.
התיישבנו – היו עוד כמה שולחנות מאוכלסים חוץ משלנו. הגיעה המלצרית לקחת את ההזמנה. הודיעה שאם אנו רוצים מיץ סחוט טרי – נחוייב בתוספת של חמישה שקלים. אמרנו שאין בעיה אך אז היא הודיעה שאין מיץ סחוט טרי... אז למה את מציינת את זה?! הזמנו 2 זירו. בכל מקרה, המתמחה הזמין חביתה עם פטריות ובולגרית. אני ציינתי שאינני אוכלת ביצים. המלצרית אמרה: ״טוב״. והלכה. חשבנו שאולי תחזור עוד מעט לציין אם אפשר להחליף את הביצים במשהו אחר – אך זה לא קרה... האוכל החל להגיע. שלוש קעריות עם רטבים לסלט הגיעו. כשנשאלה המלצרית מה יש בקעריות ענתה: ״רטבים״. כשנשאלה איזה ענתה: ״רטבים, לסלט״.

עכשיו זה הרגע לפאוזה: הייתי מלצרית. הרבה שנים. גם בקניונים. אני יודעת איך זה. זו עבודה קשה ונוראית. ויחד עם זאת, אין לי הרבה הסבר למה מישהי בוחרת לעבוד בזה ולהתנהג באופן כזה ללקוחות. אם זו לא הייתה הארוחה שלי הייתי מושיבה אותה בצד ומנסה להבין אבל באמת שזה לא היה התפקיד שלי באותו רגע.

לאחר שהחביתה של המתמחה הגיעה, המלצרית באה עם חביתה נוספת – גם היא עם פטריות ובולגרית, והחלה לפנות את הצלחות שמולי כדי להניח אותה. הזכרתי לה שאיני אוכלת ביצים ושציינתי זאת בפניה לפני מספר דקות. תשובתה: ״זה מה שמגיע עם הארוחה״.
אני: ״אבל חבל בכלל שהכינו את זה, אף אחד לא יאכל את זה, למה לא חזרת לציין אם אפשר לקבל משהו אחר?״
המלצרית: ״זה מה שמגיע בארוחה הזו.״
אני: ״את יכולה לקחת את זה מפה?״
המלצרית לוקחת את החביתה ואני רואה אותה מדברת עם כל מלצרית אחרת שנקרית בדרכה בעוד הצלחת בידה. לאחר כמה הסתודדויות כאלה היא ניגשת לשולחן שלנו ואומרת בטון שכנראה לקוח מאיזה סיטקום אמריקאי: ״המנהל תכף ייגש אליכם.״
מי ביקש את המנהל?! זה היה מוזר מאוד. כמובן שאף אחד לא ניגש, גם לא המלצרית.
סיימנו את הארוחה. ביקשנו חשבון וכשזה הגיע ראיתי שחוייבנו בעוד 3 ₪ כל אחד בעבור הזירו. אמרתי למלצרית שהביאה את החשבון שלא ציינו בפנינו שיש תוספת על שתייה קלה אלא רק על מיץ סחוט. המלצרית התחילה להסביר לי ולהתווכח עימי. קטעתי אותה די בגסות, אני מודה, אבל באמת שזו הייתה נקודה שבה, כפי שאני מסבירה לעיתים לילדיי, הסבלנות שלי פרשה כנפיים והתעופפה לה מהחלון (טוב בקניון אין ממש חלונות, אבל הבנתם). גם היא חזרה על מנטרת ״המנהל ייגש אליכם.״ ראיתי שהיא פונה אל מי שהוא כנראה המנהל העסוק והמסתורי עד מאוד אך כמובן שגם לאחר עשר דקות אף אחד לא ניגש אלינו. קראתי למלצרית ואמרתי לה שאנחנו מעוניינים ללכת. תשובתה: ״נו, אז תלכו!״
ובזה נגמרה החוויה. שוברים מהסוג הזה אמורים לקדם את העסק, לגרום לך להגיע למקום שאולי אינך מכיר ואחרי שתכיר אותו בעזרת השובר אולי גם תחזור אליו. אין לי שום ספק שכף רגלי לא תדרוך אי פעם ברולדין שבעת הכוכבים.
 

אור2221

New member
אני רק שאלה

מה ציפית לקבל בארוחת בוקר ברולדין עם שובר אם את לא אוכלת ביצים? לא צויין על השובר מה הארוחה כוללת?
 

googaf16

New member
את האמת? לא ציפיתי לכלום

וזאת למרות שאם זה היה מקום שירותי היו מציעים לי משהו אחר, למשל מארוחת הבוקר הטבעוונית שלהם.
בטח שלא ציפיתי שידחפו לי את החביתה הזו למרות שאני לא אוכלת אותה. זה פשוט מעיד על כך שהמלצרית לא אמרה כלום למטבח ובגלל זה הם הכינו פעמיים חביתה.
 

החתולית

New member
התנהלות לא אינטליגנטית של מלצרית ושל מנהל

מלצרית שהפסידה טיפ (אני מקווה), ומנהל שגרם לכך שבית הקפה שהוא מנהל, הפסדק לקוחות.
&nbsp
כמו שכתבת, הם הצליחו להשיג את הדבר ההפוך ממטרת השובר.
 

googaf16

New member
בוודאי שלא. נראה לי שזו אחת הפעמים היחידות בחיי שלא השארתי.

 

salo22

New member
אולי זה רעיון לשירשור

על המקומות שכן ראויים יותר ואהובים בקניונים, אני מתאר לעצמי שלא יהיו הרבה הודעות
קניונים בכל מקרה לא מכניסים אותי למוד של תיאבון, אז אין לי מה לתרום לשירשור כזה..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שירות מחפיר


בהמשך למה שנכתב מעליי, אני חייבת לציין שברשתות גדולות שמקפידות על סטנדרטים במזון ובשירות (לאו דווקא גבוהים, אבל אחידים ומוקפדים) לא נתקלתי בהבדל בקניונים. הכוונה לרשתות כמו מקדונלדס, פיצה האט, ארומה, גרג, סבארו (ז"ל) וכו'. הקניון אינו תירוץ לכלום; בישראל לא חסרים מלצרים שלא יודעים לשרת ומנהלים שלא יודעים לנהל. גם אני הייתי מצפה ליותר מ"רולדין", חבל שכך התייחסו.
&nbsp
אגב, רפאלו ומינה טומיי יושבות ב"קסטרא" שהוא סוג של קניון... (כושל, ועדיין). ולא היו לי בעיות בשירות בסניף אווזי בקניון חיפה או בסניף גרג בגרנד קניון (או בקסטרא), למשל. אגב, ישבתי כמה פעמים בקוקי-מן גרנד קניון באמצע הקומה העליונה ליד המעליות (נדמה לי שהם כבר לא קיימים או שהשם התחלף; כיום יש שם "ביגה" אאל"ט) והיו שם אחלה ארוחות בוקר.
 
זה לא קשור למיקום ואפילו לא לרשת או לא רשת

אחת מחוויות השירות הגרועות ביותר שחוויתי בשנים האחרונות היתה באונזה ביפו שדווקא נראה שחביבה על באי הפורום, והיא היתה ברמה כזו שלא חזרתי לאף מסעדה שלהם. יצאתי גם מתוסכלת מכך שהלחץ החברתי של "אבל לא נעים" גורם לכך שהייתי צריכה להשאיר טיפ על החוויה המפוקפקת הזו, כשלא ברור לי למה לשלם על שירות כשזו לא חובה וכשאין שירות.

ברוב המדינות בהן הייתי בשנה האחרונה אין תשלום על שירות או טיפ. בחלקן זה אפילו נחשב לא מנומס לתת טיפ כי זה אומר שהמלצר לדעתך לא מספיק מקצועי כדי להרוויח את משכורתו ביושר. ורמת השירות היתה באופן כללי גבוהה באופן ניכר מישראל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מסכימה עם דברייך, אם כי לא ממש הבנתי איך הם קשורים לדבריי...

 
טוב אז עוד בית קפה שאני מעיפה מהרשימה שלי בהרצליה

בקצב הזה אצטרך לעבור דירה לעיר אחרת..
במקומך הייתי עושה קופי פייסט להנהלה של רולדין, וגם לביקורות בגוגל או מקום אחר, שירד להם דירוג.
 

googaf16

New member
כבר פניתי אליהם בעבר

לפני מספר שנים כשקניתי אצלהם סופגניות והמוכר הניח אותן אחת על השנייה והפכו לעיסה. כשדיברו איתי בטלפון הם היו כל כך לא נחמדים שאוותר על העניין. חוץ מזה שאינני מעוניינת בפיצוי שיצריך אותי לבקר ברשת שוב...
אבל, בדקתי ואם מגגלים ״רולדין שבעת הכוכבים״ הדיווח מופיע די גבוה, כבר בעמוד השני.
 
למעלה