אנקדוטה נוספת על הפרסומות
המון פעמים אילתי יקר, אנו באים עם רעיונות חדשנים אך המפרסמים מפחדים להיות חלוצים, או פורצי דרך, או שונים... רוב הפעמים המפרסמים מבקשים פרסומת "שיגרתית" בה נגיד: "מבצע ענק!" "חדש!" לא הרבה היו מעיזים עם פרסומת כמו ה"מטה בר"... "שמעתם על הבר הזה במרכז התיירות? עכשיו יש שם גינס מחבית... שוס" וסלח לי, אבל לא הבנתי את העניין עם הריח של הגרב.. ולסיום, נכון! גם אני חושבת שתחנת רדיו נוספת בעיר הייתה עושה לנו רק טוב, היינו בוחרים לאיזה קהל לפנות, מאפיינים את התחנה שלנו ולא פונים לכל האוכלוסיה כולה. לוח התכניות שלנו מאופיין כלוח קהילתי מגוון המכיל תכניות: חדשות, מוזיקה: מזרחית, עברית, אולדיז,להיטים, רגאיי, האוס, שחורה, עולם, מסורת, עזרה לקהילה, שעשועונים, תכניות אירוח, תרבות, בילוי ואני בטוחה ששכחתי עוד כמה תכניות... היה לנו הרבה יותר קל לבחור פלח אוכלוסיה אחד ולהצמד אליו, אבל אנו מנסים לספק את כולם וזו לא עבודה קלה. אממה, לא תהיה בעתיד הקרוב תחנת רדיו נוספת בעיר מהסיבה הפשוטה שאין לה הצדקה כלכלית. אז אני מציעה לך פשוט להעריך את תחנת הרדיו המקומית שלך שעובדת עם כח אדם מקומי ומצליחה להגיע לכאלה תוצאות. ואגב, אף מחלקה כאן לא קורסת אנו רק בעניין של קידמה..