רוצה להגיש תביעה נגד אחת מחברות האוטובוסים

chorne

New member
רוצה להגיש תביעה נגד אחת מחברות האוטובוסים

המקרה הוא פשוט ולצערי שכיח ומסתמך על תקדימים: האוטובוס לא עצר לי בתחנה ובוודאות גם לא התכוון כי ההחלטה אם לעצור או לא, במקרה הספציפי הזה, מתבצעת 400 מטר לפני התחנה, בגלל ענייני דרכי גישה ודרך צדדית.
בין אם האוטובוס מלא או לא, למיטב ידיעתי הנהג צריך לידע אותי שתבוא הסעה חלופית.
יש לי עדים שיכולים למקם אותי בתחנה, וגם עדים על האוטובוס עצמו שלא עצר.
מדובר על אוטובוס בין עירוני.

מה הצעדים שעליי לעשות לפני שאני ניגש לעו"ד? תלונה באגד? תלונה במשרד התחבורה? באיזה נוסח/נימה עליי לפנות אליהם?
 
קודם כל - אין כל חובה לפנות לצד השני

לפני תביעה, אם כי נהוג לעשות את זה. קח בחשבון שהם ככל הנראה יציעו לך "נסיעה חינם", במקרה הטוב.

עניתי למישהו בשאלה דומה ממש שתי שאלות מתחת, תציץ
 

chorne

New member
ועוד משהו

אני חושב שהם הפעילו עליי שיטת מצליח.
יש לי אינטרס כלשהו לטעון דבר כזה במשפט, או ללכת נגד החברה בביטויים של "חברת תחבורה מונופוליסטית וביריונית שלא עומדת בסטנדרטים של משרד התחבורה"?
 
למעלה