רוצה להודות ליניב ואלכס מחברת הראל

kobi10

New member
רוצה להודות ליניב ואלכס מחברת הראל

אז כך , הגעתי למשרדי החברה במקרה, בשבוע שעבר. מצאתי זמן לגשת ליניב ולספר לו על כך שאני לא נהנה מהפאלם. לא מצליח לסנכרן את המסך. כוונתי הייתה לרכוש פאלם חדש. יניב, עם הרבה סבלנות הסביר שניתן להחליף מסך. לאחר לבטים, של מספר שניות
הוחלט להחליף מסך וראו זה פלא. יש ברשותי טונגסטאן T2 חדש. רוצה להודות ליניב ואלכס על העזרה, הטיפול והסבלנות. ( מחכה ל TREO ) .
 

netaliber

New member
מצטרפת לתודות

אחלה שרות!! יש לי את הטראו כבר 4 חודשים ועם הכישרון שלי הכנסתי אותו למעבדה פעמיים וכל פעם קיבלתי שרות נהדר
 
למעלה