רוצה למכור באינטרנט- מה הייתם ממליצים

  • פותח הנושא amera
  • פורסם בתאריך

amera

New member
רוצה למכור באינטרנט- מה הייתם ממליצים

יש לי מוצרים שעולים בין 10-15 שקל אני רוצה למכור אותם באינטרנט על איזה אתר הייתם ממליצים? מה עם עמלות? אם אני מוכר מוכר ב- 10 ש"ח, כמה יישאר לי נטו?
 
אם המוצרים לא מיוחדים אל תנסה למכור

שלום לך מוצרים במחירים אלה לרוב נמכרים בחנויות ואלהמוצרים עם רמת מעורבות מאוד נמוכה לעניות דעתי אתרי הסחר לא יקחו מוצרים אלה כי עמלה של 10 אחוז מכל מכירה תשקף להם שקל תבדוק היטב את המוצרים אם אתה בלעדי תעלה אותם באתר משלך אם אתה לא בלעדי תמכור דרך קופונים בברכה גיא טל יועץ אינטרנט www.imec.co.il
 

amera

New member
יש לי אתר משלי- והמוצר הוא אלקטרוני

האם כדאי לבנות דף באתר שלי למכור את המוצרים שלי? כמה זה עולה והאם זה יותר טוב ממכירה בחברות סליקה? במה זה כרוך את אני אמכור את המוצרים באתר שלי? המוצר שאני אמכור הוא אלקטרוני ולא יהיה משלוח. למשל, בין השאר, המוצר יבול להיות תרגום של טקסט משפה אחת לשפה שנייה והקונה יעשה DOWNLOAD או יקבל את המוצר ב- EMAIL!!!
 
במקרה זה תמכור דרך האתר

שלום לך כפי שכתבתי לך בתגובה הקודמת אם המוצרים שלך יחודיים אזי יש לזה סיכוי בין אם המוצרים שלך תרגומים, שירים או כל דבר אחר שיש לך את זכויות היוצרים עליו תמכור אותו דרך האתר שלך תבנה מנגנון סליקה מסודר, תאבטח היטב את פרטי כרטיס האשראי ותבצע שת"פ טובים. תקצה עמלות לאתרים אשר יספקו לך תנועה. את העלות המדויקת צריך לבדוק היטב. האם הקבצים ממוספרים או כל מיני מנגנוני הגנה למניעת הונאות. אתה מוזמן ליצור קשר בברכה גיא טל יועץ אינטרנט
 

Itzik RDVC

New member
מיקרו תשלומים micro payments

בעיית מכירת מוצרים ברשת שמחירם מאוד נמוך היא בעיה ידוע שאין לה פרתונות טובים כל כך עד כמה שאני מכיר. בכל מקרה עיניין זה עולה בפורומים רבים אני מציע שתעשה בהם חיפוש. בכל מקרה אותי מסקרן מאוד התחום וכל פעם שיש דיון אני קורא ועוד לא נתקלתי בפתרון אמיתי. כנראה שחייבים למכור דברים במחירים של כמה עשרות שקלים ומעלה אחרת איך חברות הסליקה למיניהם ירוויחו. דרך אגב, בארה"ב מקבול לבקש שליחת כסף בדאר אבל לא בטוח שזה יעבוד בארץ. וגם לצקים יש עמלות מינימום. אם תגלה כולנו נשמח לשמוע.
 
למעלה