פקח עיניך , ונסה לראות את הצד השני
אני לאחרונה סיימתי הרצה. 1,000 ק"מ במהירות מאוד נמוכה (רוב הזמן , לא מעל 60. בעיר לא עברתי את ה40) , ובהאצות מאוד מתונות. לא השתחלתי בפקקים. לא עקפתי רכבים. זה מסוכן. נהגי רכב לא מסוגלים לראות באופנוע / קטנוע כלי רכב. הם לא מסוגלים לשמור מרחק מהאופנוע , ולא מוכנים לסבול את העובדה שמולם יהיה אופנוע / קטנוע שנוסע לאט (כחוק , אגב). הבעיה היא , שלדו"ג יש מימד רוחב צר ומוגבל , והנהגים לא פעם ולא פעמיים מחליטים לעקוף באותו נתיב. היו נהגים שנכנסו ביחד איתי לתוך הסיבוב (בפקק, כשכולם עומדים , אין לאן להתקדם. צפוף לחלוטין) ועקפו מימין. כשהערתי לאחד מהם שהוא עקף מימין באותו נתיב , הוא אמר שהכביש לא שייך לאבא שלי... נהגת צפצפה לי כשעצרתי להולכי רגל במעבר חציה (אני לא אדרוס ילדות קטנות , רק כי הנהגת מאחור מצפצפת) . נהג אוטובוס צפצף לי וסימן לי בעצבנות שאשתחל לאן שהוא , כי אני מפריע לו (להתקדם מטר קדימה). כמעט כל פעם שאני עומד ברמזור בקו העצירה , מגיע רכב שנכנס לי לנתיב (אני תמיד עומד באחד הצדדים , למקרה שההוא מאחור ישכח לעצור. הם מפרשים זאת כהזמנה לחלוק נתיב). כנ"ל בתוך פקק. אתה כנהג רכב , מכיר את אלה שצופרים לך אם אתה לא דבוק לפגוש של ההוא ממול , ואתה מכיר את אלה שפתאום קופצים לרווח שבינך לבין הרכב ממול. הרווח שפינית כי נמאס לך מה "קלאץ' גז קלאץ' גז" , ורצית להתקדם 4 מטרים רצופים. כשאתה על אופנוע , בפקק , אתה לא יכול לשמור על עצמך בנתיב. (יש הבדל בין להתאבד בשביל לעקוף 2 רכבים ברמזור , לבין להפוך לסנדוויץ' בתוך שיירה ארוכה באיילון , שם יש את אופציית השוליים. וגם על השוליים , יש כאלה שנוסעים לאט , 10-20 קמ"ש יותר מהתנועה) נעקפתי אין ספור פעמים במהלך ההרצה , על אותו נתיב , גם אם מדובר ב100 מטרים לפני רמזור אדום / צומת פקוקה. הגדילו לעשות , אלה שניסו לעקוף אותי מימין (אני בנתיב הימני) דרך השוליים , כשהכביש ריק לחלוטין ו... דו מסלולי. ועם כל זה , אני משתדל לא לצאת בהצהרות , לא להגיד שזה מה שיגרום לי לשים פס על החוק , ואני לא רואה בכל נהג רכב מטורף עם כוונות לרצוח אותי. אני נוהג גם ברכב , ומכיר את 2 העולמות.