רוצה לשאול לעצתכם

קלריס110

New member
רוצה לשאול לעצתכם

אמא שלי קונה בגדים במקום קבוע ובגלל זה בעל החנות מחשיב לה בגדים במחיר מיוחד.
לפני מספר ימים אמא שלי נכנסה לחנות כשבעל החנות לא היה, היא לקחה כמה חולצות (כשיום לפני כן, סגרה עם בעל החנות על מחיר מסוים) ואמרה למוכרת שהיא סגרה עם בעל החנות מחיר מיוחד. המוכרת אמרה שהיא לא יודעת מזה, היא תתקשר לבעל החנות ותשאל אותו. ואכן היא התקשרה ובעל החנות אישר את דבריה. אבל, המחיר לא נראה לאמא שלי (ואמא שלי יודעת שאם היה בעל החנות במקום, הוא היה עושה לה עוד הנחה.)
היא פנתה למוכרת ואמרה לה תורידי קצת מהמחיר. המוכרת כעסה ואמרה לאמא שלי שתקנה במקום אחר ושהיא לא עושה טובה שהיא קונה פה. אמא שלי כעסה מהתגובה ופנתה טלפונית ישירות לבעל החנות. בעל החנות כעס על המוכרת ואמר לאמא שלי שהוא בא עכשיו ויוריד לה עוד מהמחיר והוסיף שלא תשים לב למוכרת.
אתמול אמא שלי נכנסה שוב פעם לחנות ושאלה את המוכרת למה היא פנתה אלייה בצורה לא יפה. אמרה לה המוכרת "את שקרנית, דיברתי איתך יפה. לא אמרתי שתקני במקום אחר. שלום שלום" והכל בצעקות. אמא שלי כעסה ועזבה את המקום והחליטה שיותר למקום הזה היא לא תיכנס, למרות שבעל החנות לא יודע מהדבר..... אמא שלי החליטה לקנות בגדים במקום אחר ואמרה שכף רגלה לא תדרוך יותר באותה חנות.

השאלה שלי האם אמא שלי נהגה כשורה? או יותר נכון האם הדברים היו יכולים להיסגר יותר טוב לשני הצדדים?
תודה
 

שרונת XD

New member
שלא תשים על המוכרת

היא באה לשם בשביל הבגדים ולא בשביל לקבל יחס מהמוכרת.
כן, היא התנהגה אליה לא יפה, אבל בסופו של דבר בעל החנות נותן לה יחס טוב ונותן לה הנחות. בסופו של דבר גם העובדת תעזוב.
האם במשמרת יש עוד מוכרות? אולי שתקבל שירות ממוכרת אחרת, או שתבוא כשבעל החנות נמצא. בסופו של דבר זה שהיא לא תבוא יפגע בה, ובבעל החנות ולא במוכרת.
 
זה נשמע כמו קומדיה של טעויות

המוכרת כנראה לא ידעה על המחיר המיוחד שבעל החנות עושה לאמא שלך, ואולי לא היה בסמכותה לתת לה את אותה הנחה, אז במקום להגדיל ראש ולברר היא העדיפה להראות שהמילה שלה היא המילה האחרונה והתנהגה באופן בלתי שירותי בעליל.
יחד עם זאת, אני כן חושבת שאמא שלך לא היתה צריכה לפנות אל אותה מוכרת ישירות, אלא ליידע את בעל החנות שיש לו עובדת חסרת נימוס ושלא יודעת לתת שירות שאמרה לה שהיא יכולה ללכת למקום אחר. אותה עובדת ככל הנראה לא יודעת לקבל ביקורת או דעה של אדם אחר, ולכן מן הסתם כל פניה אליה מיותרת.
 
לא נעים

אבל אין הרבה מה לעשות. אני במקומה הייתי מוותרת על השיחה הנוספת עם המוכרת וכמו שBuilding a mystery כתבה, היה עדיף לפנות לבעל החנות וליידע אותו. עדיין לא מאוחר לעשות את זה אגב.
 

rasmus girl1

New member
לדעתי..

גם אמא שלך וגם המוכרת הגיבו לא טוב, אם המוכרת לא עודכנה שמגיע לה הנחה אז היא מחוייבת להתקשר למנהל שלה ולשאול על זה, אין מה לכעוס פה, אבל כתבת שאמא שלך ביקשה עוד הנחה, לא בתוקף סמכותה של המוכרת לתת עוד הנחה מעבר להנחה שהמנהל אישר לה בטלפון ,ואפילו בעצמך כתבת בסוגריים שאם המנהל היה שם אז הוא היה נותן, אבל המנהל ל-א היה שם ,אלא רק המוכרת שלא יכולה ואסור לה לתת עוד הנחות! ,תזכרי שהמוכרת לא מכירה את אמא שלך והיא עובדת שכירה של המנהל ולא בעלת החנות. אמא שלך הייתה צריכה פשוט לשאול מתי המנהל יהיה ולהגיע כשהוא שם, נכון שהמוכרת יכלה שוב פעם להתקשר למנהל ולבקש עוד הנחה, אבל יכול להיות שלא היה לה נעים להתקשר שוב או יכול להיות שמנהל ביקש שלא יפריעו לו על דברים קטנים, אי אפשר לדעת. מעבר לזה לומר לאמא שלך שתקנה במקום אחר זה לא שירותי והיא לא הייתה צריכה לומר את זה, אבל גם לכעוס על מוכרת שלא מוסמכת לתת הנחות זה גם לא בסדר מצד אמא שלך.
בקיצור, שתיהן היו לא בסדר וכן הדברים יוכלו להיסגר יותר טוב לשני הצדדים.
 
למעלה