רוצה לשתף ולשמוע דעות
באחת מין הקב' שלי- קב' המתקדמות, יש מתעמלת אחת, ילדה מאוד מוכשרת, שבזמן האחרון מאוד לא משקיעה, היא מגיהע יותר בשביל החברות והרבה פחות בשביל ההתעמלות. בשיחה איתה היא הסבירה שהיא לא רוצה לפרוש, היא מאוד אוהבת את ההתעמלות. הסברתי לה את החשיבות של ההשקעה אבל לא ממש ראיתי שינוי ביחס/גישה. בהתייעצות עם תמי מהפורום, התחלתי פרוייקט ניסיוני חדש בכל הקב' שלי (6 במס'), כל שבוע אחרון של חודש, אלמד את הבנות (לפי חלוקה לשתי רמות בכל קב'), משפט תנועה, זה לא תרגיל קרקע, אבל זה כולל תנועה ואקרובטיקה. הן ילמדו אותו בשיעור אחד, יעבדו עליו בשיעור נוסף ו"יבחנו" עליו בשיעור שאחריו (סה"כ 3 אימונים מתוך 8-9 בחודש). התחלתי את זה כבר בשיעור האחרון וזה היה להיט, כאילו זריקת מרץ לכל הבנות ובמיוחד לאותה מתעמלת! ממש התרגשתי. בעוד שני שיעורים אני "אבחן" אותן וכל ילדה שתבחן תקבל פרס קטן. בנוסף נתחיל ב"מדליה הנודדת" בה בכל קב' תזכה ילדה במדליה על התמדה והשקעה וכמובן התנהגות נאותה, את המדליה היא תחזיר בשיעור הבא על מנת שתעבור לילדה הבאה. איך זה נראה לכן? יש כאן עוד מישהי שעובדת עם דברים מסוג זה?
באחת מין הקב' שלי- קב' המתקדמות, יש מתעמלת אחת, ילדה מאוד מוכשרת, שבזמן האחרון מאוד לא משקיעה, היא מגיהע יותר בשביל החברות והרבה פחות בשביל ההתעמלות. בשיחה איתה היא הסבירה שהיא לא רוצה לפרוש, היא מאוד אוהבת את ההתעמלות. הסברתי לה את החשיבות של ההשקעה אבל לא ממש ראיתי שינוי ביחס/גישה. בהתייעצות עם תמי מהפורום, התחלתי פרוייקט ניסיוני חדש בכל הקב' שלי (6 במס'), כל שבוע אחרון של חודש, אלמד את הבנות (לפי חלוקה לשתי רמות בכל קב'), משפט תנועה, זה לא תרגיל קרקע, אבל זה כולל תנועה ואקרובטיקה. הן ילמדו אותו בשיעור אחד, יעבדו עליו בשיעור נוסף ו"יבחנו" עליו בשיעור שאחריו (סה"כ 3 אימונים מתוך 8-9 בחודש). התחלתי את זה כבר בשיעור האחרון וזה היה להיט, כאילו זריקת מרץ לכל הבנות ובמיוחד לאותה מתעמלת! ממש התרגשתי. בעוד שני שיעורים אני "אבחן" אותן וכל ילדה שתבחן תקבל פרס קטן. בנוסף נתחיל ב"מדליה הנודדת" בה בכל קב' תזכה ילדה במדליה על התמדה והשקעה וכמובן התנהגות נאותה, את המדליה היא תחזיר בשיעור הבא על מנת שתעבור לילדה הבאה. איך זה נראה לכן? יש כאן עוד מישהי שעובדת עם דברים מסוג זה?