רוצה תשובה מה מיוחד בכפר סבא

רוצה תשובה מה מיוחד בכפר סבא

האם יש משהו שהוא באמת מיוחד לכפר סבא שאפשר להגיד שיש אותו רק בעיר הזו? מה גורם לכך שכפר סבא היא עיר נעימה שכייף לגור בה? חוץ מזה שאני גרה כאן סתםםםםםםםםםם חחחחחחחחחח
 
אם לומר את האמת,

אני באמת לא יודעת. 9 שנים מחיי ביליתי ברמת גן וקצת קשה ללמוד לחבב מקום אחר אחרי כל כך הרבה זמן. אז אין לי דעה בנושא. נחמד לי פה,אבל רמת גן הייתה קרובה להכל והיה שם ממש סבבה.
 

nofar17

New member
אין משהו מיוחד.

היא כמו כל עיר אחרת, אולי כי היא קטנה וזה הרגשה שונה. ת'אמת שהכל נגיש פה, הים קרוב, הקניון פה ליד, יש פה הכל. נוח לגור פה.
 

Double U

New member
בהחלט, הים נגיש../images/Emo13.gif

חצי שעה לכיוון הרצליה והגעת לים
 
יש המון מיוחד בכפר סבא

רק כאן אתה מסתובב ברחוב ובכל מטר שני אתה פוגש אנשים מוכרים. רק כאן יש מסורות מצחיקות כמו "נושפים כפר סבא" רק כאן יש הרגשה של קיבוץ בשטח של עיר. אני אוהבת את כפר סבא.
 

badboy3919

New member
אמממ כפר סבא היא עיר די מיוחדת

קצת קשה לתאר במילים את ההרגשה של לחיות בכפר סבא ומה כל כך מיוחד בה אבל אני יכול להגיד על עצמי (וגם אחרים אמרו זאת) שזאת עיר מאד ירוקה,עיר עם מערכת חינוך טובה (כמה שזה נשמע פלצני) אבל זה אומר משהו על העיר,רמת האנשים היא סבירה ביותר (יחסית למקומות אחרים בארץ שבהם יש אוכלוסיות שונות ולא תמיד הכי טובות לחיות לצידן),ההרגשה של הביחד בעיר,שכל החנויות המעניינות נמצאות במקום מרוכז (מרחוב הרצל עד הקניון) ובכלל הרגשה נעימה כאשר יוצאים להסתובב ברחובות. זה מה שאני מרגיש כלפי כפר סבא.
 

Adidason326655

New member
ברור שיש

זאת העיר הכי שקטה וחסרת אקשן שיש. וזה טוב! בחלק מהזמן זה אפילו מצויין. כיף לגור פה כי כולם מכירים את כולם. אין פה בעיות אמיתיות. ואת גרה כאן אז זה מוסיף לכיף.
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo45.gifמסכים בכל מילה עם ../images/Emo45.gif

ליאור, בריאן ועדי! בדיוק! אלו הדברים המיוחדים בכפר-סבא וכיף לחיות פה! עובדה!
 
אין משהו מיוחד../images/Emo85.gif..

אולי השקט שיש בה והאווירה הנוחה לחיות בה זה ממש מיוחד... אבל גם זה קצת לא מיוחד ברוב הערים יש שקט..
 
מה שמיוחד בכפר סבא...

זה הקניון "ערים" שנראה כמו בפירנצה, ובקאן והם מאוד דומים.
 
למעלה