רוצחים באהבה-חומר למחשבה!!!כנסו!!

טובא

New member
רוצחים באהבה-חומר למחשבה!!!כנסו!!

ONE LOVE הוא אולי הביטוי הנפוץ ביותר בעולם של מוזיקת הרגאיי. אבל יש אנשים שקצת שוכחים שבין כול האהבה אחת האיחוד והשלווה אותם הזמרים ששרים על אהבה אחת (קפילטון סיזלה אפילו אלפנט מאן והרשימה עוד ארוכה) שרים גם על לשרוף ולרצוח קבוצה מסוימת של אנשים.
ככה שנוצר מצב שאותם הזמרים שמטיפים לאהבה ולשלום מטיפים גם לרצח ולמלחמת אחים. וזה הזמן לשאול כמה שאלות: קודם כל איך בכלל נוצר מצב כזה של שנאת חינם שאנשים הגיעו איתה אפילו עד להטפות של רצח? ואיזה מסר יותר חשוב לאמנים להעביר "אהבה אחת ואיחוד ושלום" או להרוג ולשחוט ולרצוח"? ויותר גרוע:איך אומן בעל שם עולמי יכול להחזיק ולנפנף בשני דעות כלכך שונות להטיף לשניהם באותו הזמן(אומנם לא באותו השיר אבל במספר שירים שיוצאים בסמיכות מסוימת זה מזה) אסור לשכוח לרגע שאותם האמנים הם זמרים בעלי שם בינלאומי וללא ספק משפיעים על דעת הקהל בעולם(לפחות לאלה שמזינים למוזיקת הרגאיי) וללא ספק דעות מנוגדות אלה יוצרות בלבול הן בקרב בבני נוער שמנסים לחקות את הזמרים האהובים האלה והן בקרב קהילות הרגאיי ברחבי העולם אשר מנסים לחקות את דפוסי ההתנהגות על האי. כשסיזלה שר את "ONE BKOD" ודקה אחר כך את " Nah poligize" זה לא נראה לכם כמו צביעות??? יש לציין כי למרות הכול רגאיי זאת המוזיקה הכי טובה בעולם!!! ואין לקחת את מה שכתוב במאמר הזה כחוסר כבוד לאמן מסוים או למוזיקה עצמה אלה רק כחומר למחשבה
 

Dtiup

New member
זה באמת מוזר

אבל אני חושב שזה נוצר בגלל ששורשי הראסטאפרי הם אהבה שיוויון וכו'... אבל עם הזמן באו עוד זרמים חדשים... או יותר דתיים. כמו למשל סיזלה שהוא בובו ולפי התנך הומואים זה לא כהלכה. זה ההסבר שלי.
 
זה נכון שלפי התנ"ך..

הומואים ולסביות זה לא כהלכה =( אבל -- כשסיזלה או TOK שרים על לשרוף ת'הומואים, טאכלס הם לא מתכוונים לשרוף אותם פיזית.. הם מתכוונים שלהבת אלוהים (להבת ג'ה) תשרוף ת'חטאים שלהם. וואי בעצם כשאני חושבת על זה, זה דבר מדהים כמה הם חזקים בדת שלהם הם הולכים ומתפללים בשביל ההומואים כדי שלא יחטאו(= ותחשבו על זה אוואווייאווייאוייי -כשף!
 

ZeusMan

New member
להתנהגות כזו אני קורה טיפשות...

אדם שאומר דבר אחד ופועל בדרך שונה, הוא לדעתי אדם שברצונו להשאיר רושם לקידום כזה או אחר.... ולאדם כזה אני קורה טיפש... אאני לא מבין איך נשיקה יכולה ללכת יחד עם סטירה, איך יונה יכולה לעופף דרך להבת אש ואיך אפשר לכעוס עם חיוך...
 
למעלה