סוכני חברות
אם אינני טועה, כך נקראת השיטה במדעי התנהגות. ואיך זה עובד: א. נבחר נציג צעיר בכל שכבה בכל בית ספר (מכיתות א' עד י"ב) בכל עיר. הנציג שנבחר הוא האגם הפופולרי ביותר בבית הספר. לאותו ילד מנפקים מכשיר חדש, המתקדם והשווה ביותר שיש לאסקייפ. זה יעשה את שלו. ברגע שלמוביל השכבתי יש משהו - גם השאר ירצו (הרעיון יותר עמוק, הסברתי אותו בקווים כלליים). נושא נוסף, מתאים יותר לקבוצות גיל מעט יותר מבוגרות: לכל חברה יש סוכני שטח עצמאיים, שלעתים אף עוברים ומוכרים מדלת לדלת. לכל פלח שוק באוכלוסיה יש את המשווק שנחשב להכי מוצלח. לוקחים אותו ומציעים לו את ההצעה הבאה: לכל ועד עובדים חזק יש הסכם קיבוצי מול חברות הסלולר. בהסכם זה העובד רשאי לקחת מכשיר בתנאים מועדפים על המסלולים שמוצגים ללקוח הפרטי או העיסקי הרגיל. בעקרון, כל סוכן כזה מקבל את האפשרות לצרף לקוחות חדשים לתוכנית ייחודית כזאת, שתהיי, כאמור, משופרת מכל תוכנית שהלקוח יכל להשיג באופן רגיל. הסוכנים, בעזרת הרשתות שלהם שגם ככה מתפקדות בשטח יוכלו להציע דילים מצויינים לאנשים, וגם לעסקים קטנים. היתרון של אסקייפ - שימוש באנשים מאומנים ומרושתים, המכירים היטב את פלח השוק שלהם. יכולת להציע הצעה אטרקטיבית - שתמשוך בעקבותיה כמות רבה של משתמשים. יכולת להפטר ממלאי מכשירים לא אטרקטיביים מדרג קודם (לרוב בהצעות מאין אלו - נותנים ללקוח מכשיר ללא תשלום תמורת התחייבות ל-36 חודשים עם דמי מנוי. הלקוחות, ירגישו ובצדק שהם השיגו דיל מצויין שהם לא היו יכולים להשיג בדרך רגילה. תווצר תחושת שייכות ואמון במותג ובמוצרים של החברה. הסוכנים ירוויחו עמלות וניתן בהחלט לעשות תחרות בין המשווקים לפי איזורים וכדומה (כפי שסמסונג עשתה תחרות בין עובדים של חברות סלולריות - שמי שמוכר יותר מכשירים של סמסונג יקבל פרסים והעליות יהיו בהתאם). הנקודה שיש לשים אליה לב בנוגע לאסקייפ ולהחדרה של המותג/שירותים היא שיש לתת דגש רב על החדרה רחבה ביותר של המוצרים, שכן ברגע שמישהו רכש מכשיר או העביר את עצמו מרשת מתחרה - הם רכשו לעצמם לקוח שישאר תקופה ארוכה. כמו-כן, צפי ההכנסות ממשחקים/הורדות/אביזרים נלווים הוא עצום, ובהשקעה נמוכה יחסית. ונקודה אחרונה וחשובה, לתקן מיד את העוול הנורא ולהחזיר את הטון המונוטוני והיבש של קופאטש, שבהתחלה היה נראה כאילו הוא מעצבן, אבל בסוף הסתבר שהוא עושה את כל הפרסומת. אולי מישהו נבהל והחליט לעשות שטויות ולשחק במשחקי ג'אווה משחקי ג'אווה משחקי ג'אווה. זה הרגע שהקו של הפרסומת נשבר והפך להיות פרסומת שלא בגובה העיניים. במקרה הטוב כמו פרסומת שאנשים מבוגרים עשו לילדים שתראה "כאילו" היא בגובה העיניים.