רוצים לנהל את המותג אסקייפ ?

danchen

New member
רוצים לנהל את המותג אסקייפ ?

פלאפון מחפשת מנהל מותג לאסקייפ (הרשת לצעירים). בפרסום הם מחפשים מישהו שינהל מפלצות (הדמויות המשתתפות בקמפיין). רוצים אתם להיות מנהלי המותג אסקייפ ? מה קודם כל הייתם עושים כדי שיצטרפו לקוחות חדשים לרשת החדשה ???
 

ranzz

New member
מה הייתי עושה אם הייתי מנהל?

עושה משהו בסגנון "מסלולים קבוצתיים" מה זה אומר? מבצע שבו 4-5-10 בני נוער יגיעו כדי לשדרג את המכשיר מרשת אחרת, אסקייפ יעשו להם החלפת מכשיר והחזר חודשי בדיוק כמו הטריידאינים הרגילים של אנשים שעוברים רשת, אבל ישיגו בבת אחת חבורה של בני נוער ע"י כך שיציעו להם תעריפים סופר זולים ביניהם לשיחות והודעות! הרי זה אמור להיות המותג לצעירים, מה יותר טוב מלהעביר חבורות שלמות אליהם... וכמובן היחצון של העניין הזה יתבצע בבתי ספר כמו בי יו.
 

danchen

New member
יש להם מבצע של פלייסטיישן

אני חושב שאם אתה מביא 4 חברים אתה מקבל סוני פלייסטיישן. בכל מקרה - האם אתה לא רואה אותם בבתי הספר ? זה המקום הכי חשוב להם - כמו שאמרת - זה מותג לצעירים.
 

באבא2000

New member
סוכני חברות

אם אינני טועה, כך נקראת השיטה במדעי התנהגות. ואיך זה עובד: א. נבחר נציג צעיר בכל שכבה בכל בית ספר (מכיתות א' עד י"ב) בכל עיר. הנציג שנבחר הוא האגם הפופולרי ביותר בבית הספר. לאותו ילד מנפקים מכשיר חדש, המתקדם והשווה ביותר שיש לאסקייפ. זה יעשה את שלו. ברגע שלמוביל השכבתי יש משהו - גם השאר ירצו (הרעיון יותר עמוק, הסברתי אותו בקווים כלליים). נושא נוסף, מתאים יותר לקבוצות גיל מעט יותר מבוגרות: לכל חברה יש סוכני שטח עצמאיים, שלעתים אף עוברים ומוכרים מדלת לדלת. לכל פלח שוק באוכלוסיה יש את המשווק שנחשב להכי מוצלח. לוקחים אותו ומציעים לו את ההצעה הבאה: לכל ועד עובדים חזק יש הסכם קיבוצי מול חברות הסלולר. בהסכם זה העובד רשאי לקחת מכשיר בתנאים מועדפים על המסלולים שמוצגים ללקוח הפרטי או העיסקי הרגיל. בעקרון, כל סוכן כזה מקבל את האפשרות לצרף לקוחות חדשים לתוכנית ייחודית כזאת, שתהיי, כאמור, משופרת מכל תוכנית שהלקוח יכל להשיג באופן רגיל. הסוכנים, בעזרת הרשתות שלהם שגם ככה מתפקדות בשטח יוכלו להציע דילים מצויינים לאנשים, וגם לעסקים קטנים. היתרון של אסקייפ - שימוש באנשים מאומנים ומרושתים, המכירים היטב את פלח השוק שלהם. יכולת להציע הצעה אטרקטיבית - שתמשוך בעקבותיה כמות רבה של משתמשים. יכולת להפטר ממלאי מכשירים לא אטרקטיביים מדרג קודם (לרוב בהצעות מאין אלו - נותנים ללקוח מכשיר ללא תשלום תמורת התחייבות ל-36 חודשים עם דמי מנוי. הלקוחות, ירגישו ובצדק שהם השיגו דיל מצויין שהם לא היו יכולים להשיג בדרך רגילה. תווצר תחושת שייכות ואמון במותג ובמוצרים של החברה. הסוכנים ירוויחו עמלות וניתן בהחלט לעשות תחרות בין המשווקים לפי איזורים וכדומה (כפי שסמסונג עשתה תחרות בין עובדים של חברות סלולריות - שמי שמוכר יותר מכשירים של סמסונג יקבל פרסים והעליות יהיו בהתאם). הנקודה שיש לשים אליה לב בנוגע לאסקייפ ולהחדרה של המותג/שירותים היא שיש לתת דגש רב על החדרה רחבה ביותר של המוצרים, שכן ברגע שמישהו רכש מכשיר או העביר את עצמו מרשת מתחרה - הם רכשו לעצמם לקוח שישאר תקופה ארוכה. כמו-כן, צפי ההכנסות ממשחקים/הורדות/אביזרים נלווים הוא עצום, ובהשקעה נמוכה יחסית. ונקודה אחרונה וחשובה, לתקן מיד את העוול הנורא ולהחזיר את הטון המונוטוני והיבש של קופאטש, שבהתחלה היה נראה כאילו הוא מעצבן, אבל בסוף הסתבר שהוא עושה את כל הפרסומת. אולי מישהו נבהל והחליט לעשות שטויות ולשחק במשחקי ג'אווה משחקי ג'אווה משחקי ג'אווה. זה הרגע שהקו של הפרסומת נשבר והפך להיות פרסומת שלא בגובה העיניים. במקרה הטוב כמו פרסומת שאנשים מבוגרים עשו לילדים שתראה "כאילו" היא בגובה העיניים.
 

rjking

New member
דרך למשוך צעירים להצטרף לחברה

לפי דעתי, מה שימשוך הכי הרבה צעירים זה כמה שהסלולרי יותר מתקדם. בכלליות לכל צעיר נמאס מהפלאפון שלו לאחר שנה, שנה וחצי, לכן אסקייפ צריכים לארגן מבצע שכל מי שקונה פלאפון חדש לאחר שנה וחצי תהיה לו ההזדמנות להחליף אותו באחד חדש ומשוכלל הרבה יותר, בתוספת קטנה של מחיר.
 

באבא2000

New member
הרעיון של לאפשר לשדרג הוא נכון

אבל... מדובר כאן על הפסד גדול מדי של כסף, בעיקר אם אתה מתחייב שזאת תהיה הדרך שלך. אתה מכניס את עצמך למלכוד ולהוצאות כספיות אדירות בעתיד (כשהלקוח יבוא לשדרג). תחשוב על הוצאה של בערך 2,000 (עלות מכשיר + הוצאות נלוות לשדרוג). בהתחשב בכך שאתה מציע את זה כל שנה/שנה וחצי (וזה בערך פרק זמן שבו מכשיר נשאר רלוונטי בשוק) ב"תוספת קטנה של מחיר", הרי שאתה לא תרוויח בסוף כלום - וזאת בעיה. אבל כיוון החשיבה של החלפות מרובות של מכשיר- הוא כיוון טוב. הייתי אולי מפתח את זה לכיוון של אפשרות להחלפה בין משתמשים (כמו לוח קח-תן ענק ומרכזי) שבו אנשים יוכלו להחליף כאוות נפשם מכשירים עם לקוחות אחרים - בתנאי שהכל מתרחש תחת השגחה שאין רמאויות. הרעיון יכול להצליח. אפילו יריד כזה וכן הלאה.
 
יש אפשרות לעשות מבצע נגיד למספר

חודשים.. נגיד לחצי שנה ( או פחות..) המכשיר שיעלה הרבה... (לא צריך יותר מידיי) ונניח לעסות מבצע על שיחה מזוהה חינם ל-3-4 חודשים ראשונים, 2 צלילים הורדה חינם... וכ'ו..
 
כדי שיצטרפו לקוחות חדשים....

(סליחה (אני חושבת) על התפרצותי לפורום אבל בלע...) אני חושבת שהייתי משנה את הפירסומות ומשנה את העיצוב של הפלאפון עצמו... הוא דיי מכוער האמת..
לא יודעת משהו עם הפונקציות.. מציק כזה.. רושם של - כמה אפשר <?! ציבעוני,משחקים, מוסיקה, וכ'ו...
לא ממש יודעת .. הפירסומות קצת (הרבה)מעצבנות והפלאפון קצת מעיק... קשה לי להסביר ...
 
למעלה