רחוב בן יהודה רטוב בלילה - המשך.

רחוב בן יהודה רטוב בלילה - המשך.

אתמול שוב חזרתי מבלוי ואכן באזור שמרחוב ברש עד שיכון אליעזר לא היו מיעם על הכביש. אולי זה לא היום של ההשקיה - אבל לפי מה שאני זוכר, ביום שישי בלילה ראיתי את המיים על הכביש בפעם שעברה.
 

Super Chuly

New member
בן יהודה

כמעט בכל לילה שאני חוזרת על בן יהודה בשעות הלילה מוצף שם, זה רוטינה קבועה, ואני יודעת על המון תאונות שקרו בגלל זה... אמא שלי ניסתה להעביר את זה הלאה אבל משום מה לא ממש ניתן יחס ליהי :)
 

ba r2 0 1 0

New member
יש אם אני לא טועה בימי שלישי...

שעות מסויימות בהן אפשר להתקשר לעירייה ולדבר עם ראש העיר. שווה לנסות
 

inbal88

New member
אני לא מבינה גדולה במכניקה של מכוני

אבל אם מכונית מחליקה בכביש רטוב, האשמה היא לא על הכביש הרטוב... אם כך,מה קורה כשיורד גשם? האם לא ניסע?! סימן שהמכונית נסעה מהר ואז בלמה או משהו בסגנון... המכוניות בנויות בצורה כזו שהן יכולות ליסוע בכביש רטוב. טוב, הגיע הזמן שאפסיק להתחמק מאזרחות ואחזור ללמוד... שבוע נפלא!
 

Super Chuly

New member
זה לא עניין של אשמה

וודאי שצריך להזהר יותר כאשר יש מים על הכביש, אבל זה פשוט מחדל שבכלל המים נמצאים שם... ליהי :)
 

keren

New member
מסכימה חלקית...

אני עדיין דובקת בעמדתי... נכון שעל העיריה לנסות ולמנוע כמה שיותר מפגעים-ולכן אם יש אפשרות לשנות את זה זאת חובה. אבל מלכתחילה המפגעים לא נוצרים רק ממי ההשקיה. הסניף של התנועה שלי ממוקם שם ליד, הרבה פעמים היינו יושבים שם על הדשא ואז הממטרות היו מתחילות לפעול ולפי מה שאני זוכרת אז הדשא שם הוא די צר ונכון זאת לא הסיבה מוצדקת. בקיצר מסכימה איתך שצריך לכוון את הממטרות, ומסכימה איתך שלא מחפשים פה אשמים. אבל באותה מידה שרוצים לפנות לעיריה בנוגע לממטרות צריך לפנות גם לנהגים שיסעו בזהירות. ובעיקר היה חסר לי לשמוע את הקריאה לנהגים, כאילו האשמה מוטלת על העיריה. וזה בכלל לא כך.
 
זה הנהג הישראלי..

הרצפה עקומה... משום מה אני אף פעם לא החלקתי בכביש רטוב גם גם בבן יהודה כי אני יודע להנוג.. כמו בנאדם.
 
למעלה