רחוב שינקין נפתח לתנועה
הקטע האחרון של רחוב שינקין, בין רוטשילד ליהודה הלוי, נפתח לתנועה בסופ"ש, לאחר שהקטע בין מלצ'ט לרוטשילד נפתח לתנועה בתחילת אוגוסט. לפני הפתיחה תושבי האיזור זכו לשבוע של עבודות לילה מאסיביות, בעיקר בצומת רוטשילד-שינקין, שם היה צורך להוריד את שפת השדרה למפלס הכביש המעט נמוך יותר. כמו כן נשארו עוד קצת עבודות גימור, בעיקר באיזור הצומת. בניגוד לפרוייקטים אחרים של העירייה הביצוע כאן ברמה סבירה מאוד, למרות שאני לא מתלהב מהקונספט של שביל האופניים החד סיטרי והיעדר ההפרדה הקשיחה בינו לבין הכביש (שמוביל לכך שנתקלים בלא מעט כלי רכב שמשתמשים בו כחניה), והעובדה שהשביל עולה למדרכה בכל צומת ושתקועים בו כל מיני עמודים ושלטים בקטעים המשותפים היא די טיפשית לדעתי. לדעתי אפשר היה גם להשאיר מדרכות רחבות יותר על חשבון חלק ממקומות החניה. הרחוב הזה מאוד עמוס בהולכי רגל וגם אחרי השיפוץ המדרכות צרות מידי וניתן יותר מידי דגש לכלי הרכב.
למיטב ידיעתי הקטע האחרון לא נכלל בפרוייקט המקורי והוסיפו אותו אחרי ההצלחה הגדולה של הקטע הראשון. כזכור השיפוץ של הקטע בין אלנבי לרוטשילד התחיל באוקטובר 2012 והיה אמור להמשך כשנה וחצי, אבל העבודות הואצו והסתיימו מוקדם בהרבה מהצפוי. הקטע הנוכחי בנוי בדיוק באותה מתכונת כמו הקטעים האחרים - חניה מדרום לכביש, שביל אופניים לכיוון מערב מצפון לכביש ורצועת גינון קטנה. למרות שהמדרכות קצת יותר צרות מהקטעים האחרים, זה לא כל כך קריטי כי מדובר על קטע הרבה פחות עמוס.
אני מניח שהקטע הבא בציר מזרח-מערב יצחק שדה-לינקולן-שינקין שנראה בו עבודות יהיה באיזור צומת מעריב, שם אמורות להתחיל בשנה הבאה העבודות על תחנת הרכבת הקלה.
הקטע האחרון של רחוב שינקין, בין רוטשילד ליהודה הלוי, נפתח לתנועה בסופ"ש, לאחר שהקטע בין מלצ'ט לרוטשילד נפתח לתנועה בתחילת אוגוסט. לפני הפתיחה תושבי האיזור זכו לשבוע של עבודות לילה מאסיביות, בעיקר בצומת רוטשילד-שינקין, שם היה צורך להוריד את שפת השדרה למפלס הכביש המעט נמוך יותר. כמו כן נשארו עוד קצת עבודות גימור, בעיקר באיזור הצומת. בניגוד לפרוייקטים אחרים של העירייה הביצוע כאן ברמה סבירה מאוד, למרות שאני לא מתלהב מהקונספט של שביל האופניים החד סיטרי והיעדר ההפרדה הקשיחה בינו לבין הכביש (שמוביל לכך שנתקלים בלא מעט כלי רכב שמשתמשים בו כחניה), והעובדה שהשביל עולה למדרכה בכל צומת ושתקועים בו כל מיני עמודים ושלטים בקטעים המשותפים היא די טיפשית לדעתי. לדעתי אפשר היה גם להשאיר מדרכות רחבות יותר על חשבון חלק ממקומות החניה. הרחוב הזה מאוד עמוס בהולכי רגל וגם אחרי השיפוץ המדרכות צרות מידי וניתן יותר מידי דגש לכלי הרכב.
למיטב ידיעתי הקטע האחרון לא נכלל בפרוייקט המקורי והוסיפו אותו אחרי ההצלחה הגדולה של הקטע הראשון. כזכור השיפוץ של הקטע בין אלנבי לרוטשילד התחיל באוקטובר 2012 והיה אמור להמשך כשנה וחצי, אבל העבודות הואצו והסתיימו מוקדם בהרבה מהצפוי. הקטע הנוכחי בנוי בדיוק באותה מתכונת כמו הקטעים האחרים - חניה מדרום לכביש, שביל אופניים לכיוון מערב מצפון לכביש ורצועת גינון קטנה. למרות שהמדרכות קצת יותר צרות מהקטעים האחרים, זה לא כל כך קריטי כי מדובר על קטע הרבה פחות עמוס.
אני מניח שהקטע הבא בציר מזרח-מערב יצחק שדה-לינקולן-שינקין שנראה בו עבודות יהיה באיזור צומת מעריב, שם אמורות להתחיל בשנה הבאה העבודות על תחנת הרכבת הקלה.