רחל.. אופס..
פשוט ישנתי... אבל בתמורה, אציג קונספט חדש, שעד שהצלחתי להצרין (מלשון צורה) אותו הייתי די קר רגליים כשדובר על "למידה מרחוק" בעידן האינטרנט. היום, במכללתנו, מרכז פתו"ח (פדגוגיה, תרבות, וטכנולוגיות חדישות) יוצא אל קהילת המרצים והתלמידים עם מארז חדש של טכנולוגיה ומתודולוגיה ונקרא "שולחן הלמידה". העיקרון הבסיסי שמאחוריו טוען שלצד מערכת למידה, תהיה איזו שתהיה, צריך גם מערכת ל"לקיטת ידע". סביבה טבעית לאיסוף פריטי מידע וארגונם לשימושים שונים בהרכבים שונים. לפיכך, בנינו מארז כזה, בנינו קורס שאנחנו קוראים לו "אוריינות אקדמית-טכנולוגית" (בלמידה מרחוק) והוא, בעצם, מוביל את הסטודנט, לשימוש פעיל ב"שולחן הלמידה" על כל רכיביו. אשמח להרחיב אם יהיה עניין. חנן
פשוט ישנתי... אבל בתמורה, אציג קונספט חדש, שעד שהצלחתי להצרין (מלשון צורה) אותו הייתי די קר רגליים כשדובר על "למידה מרחוק" בעידן האינטרנט. היום, במכללתנו, מרכז פתו"ח (פדגוגיה, תרבות, וטכנולוגיות חדישות) יוצא אל קהילת המרצים והתלמידים עם מארז חדש של טכנולוגיה ומתודולוגיה ונקרא "שולחן הלמידה". העיקרון הבסיסי שמאחוריו טוען שלצד מערכת למידה, תהיה איזו שתהיה, צריך גם מערכת ל"לקיטת ידע". סביבה טבעית לאיסוף פריטי מידע וארגונם לשימושים שונים בהרכבים שונים. לפיכך, בנינו מארז כזה, בנינו קורס שאנחנו קוראים לו "אוריינות אקדמית-טכנולוגית" (בלמידה מרחוק) והוא, בעצם, מוביל את הסטודנט, לשימוש פעיל ב"שולחן הלמידה" על כל רכיביו. אשמח להרחיב אם יהיה עניין. חנן