איציק בןדוד
New member
ריבויי ריקודים.
קראתי בעיון את התגובות בנושא, ברצוני להוסיף דברים קטנים ובולטים וכואבים. 1. ישנה בעיה עם מרקידים שהם גם "יוצרים", השאיפה שלהם ללמד את ריקודיהם וכל המרבה זה משובח וכך אנו רואים שכל שבוע לומדים ריקוד חדש, הפכנו להיות חוגים של שפני ניסיון.(המרקידים הבולטים, ישראל שיקר, גדי ביטון, אבי פרץ, ויקטור גבאי, דודו ברזילי)- רק מהמרכז. ההרקדות שלהם מבוססות על ריקודים שלהם בלבד. 2. בין המרקידים והיוצרים קיימת תופעה בולטת של שמור לי ואשמור לך, הכל ענין של אינטרסים אישיים. כך שאם נגיע אי פעם לרשימות בסיסיות של ריקודים, אותם מרקידים/יוצרים ימשיכו במגמתם. להתוודות - גם אני כרוקד משוחד להרקדות ולריקודים מסויימים (ליל סתיו, את הגשם, הורה יין). עם כל הכבוד למרקידים מסויימים, כיום לצערי אין עם מי לעשות את העבודה.
קראתי בעיון את התגובות בנושא, ברצוני להוסיף דברים קטנים ובולטים וכואבים. 1. ישנה בעיה עם מרקידים שהם גם "יוצרים", השאיפה שלהם ללמד את ריקודיהם וכל המרבה זה משובח וכך אנו רואים שכל שבוע לומדים ריקוד חדש, הפכנו להיות חוגים של שפני ניסיון.(המרקידים הבולטים, ישראל שיקר, גדי ביטון, אבי פרץ, ויקטור גבאי, דודו ברזילי)- רק מהמרכז. ההרקדות שלהם מבוססות על ריקודים שלהם בלבד. 2. בין המרקידים והיוצרים קיימת תופעה בולטת של שמור לי ואשמור לך, הכל ענין של אינטרסים אישיים. כך שאם נגיע אי פעם לרשימות בסיסיות של ריקודים, אותם מרקידים/יוצרים ימשיכו במגמתם. להתוודות - גם אני כרוקד משוחד להרקדות ולריקודים מסויימים (ליל סתיו, את הגשם, הורה יין). עם כל הכבוד למרקידים מסויימים, כיום לצערי אין עם מי לעשות את העבודה.