ריבים וויכחים
מכירים את זה שמישהו בא עם המטענים שלו וגורר אתכם לריב נוראי איתו.
בשיעור האחרון של ימימה, למדתי על כך :
"ברגע שישנה מידת רוחק יש התקרבות מדודה. מאפשרת לך להיות על מקומך בהרבה מנוחה אותו זמן.
כשלב אינו בערבוב עם נפש מחסירה, אינו מבולבל אז הוא גם נח.
אינו מעורבב אז הוא נח ואז הוא נפתח פועל ונותן נתינתו, הבנתו תשובתו לפה" (ימימה מזרחי)
ימימה טוענת שצריך להרגיל את עצמנו למידת רוחק.
הכוונה היא תמיד לצפות בדברים ממבט מלמעלה, לא ממקום של ריחוק אלא מידה רוחק מדודה המאפשרת לראות את הדברים מזווית טיפה אחרת וכך לא לאפשר למטענים של האחר להתערבב איתנו.
זה נכון בכול דבר בחיים ולא בהכרח רק בהקשר של ריבים.
למשל, אם חבר בא ומספר לך דבר שמכאיב לו.
מאהבה אליו אתה חש אמפתיה וישר מרגיש כמותו וזה לא מאפשר לך לתת לו עצות מועילות.
כשאתה קצת מסתכל על דברים במידת רוחק יש לך אפשרות באמת לעזור לו, ולא להיכנס לעצבות יחד איתו כי אז הראש נמצא בערבוב רגשות ולא ייתן לנו פתרון מעשי.
מכירים את זה שמישהו בא עם המטענים שלו וגורר אתכם לריב נוראי איתו.
בשיעור האחרון של ימימה, למדתי על כך :
"ברגע שישנה מידת רוחק יש התקרבות מדודה. מאפשרת לך להיות על מקומך בהרבה מנוחה אותו זמן.
כשלב אינו בערבוב עם נפש מחסירה, אינו מבולבל אז הוא גם נח.
אינו מעורבב אז הוא נח ואז הוא נפתח פועל ונותן נתינתו, הבנתו תשובתו לפה" (ימימה מזרחי)
ימימה טוענת שצריך להרגיל את עצמנו למידת רוחק.
הכוונה היא תמיד לצפות בדברים ממבט מלמעלה, לא ממקום של ריחוק אלא מידה רוחק מדודה המאפשרת לראות את הדברים מזווית טיפה אחרת וכך לא לאפשר למטענים של האחר להתערבב איתנו.
זה נכון בכול דבר בחיים ולא בהכרח רק בהקשר של ריבים.
למשל, אם חבר בא ומספר לך דבר שמכאיב לו.
מאהבה אליו אתה חש אמפתיה וישר מרגיש כמותו וזה לא מאפשר לך לתת לו עצות מועילות.
כשאתה קצת מסתכל על דברים במידת רוחק יש לך אפשרות באמת לעזור לו, ולא להיכנס לעצבות יחד איתו כי אז הראש נמצא בערבוב רגשות ולא ייתן לנו פתרון מעשי.