ריג במאיה, שאלה.
האם מישהו יכול להסביר לי מה הדרך הכי טובה היום ליצור משקל נכון על עצם שמתעוותת, כגון אצבע? אני מתכוון לכך שאחרי שצבעתי משקל. כאשר מכופפים עצם, יש עיוות לא נכון וצריך לתקן בעזרת גורם חיצוני. אני מכיר שתי שיטות: 1. deformation. להשתמש ברכיב סקין זהה ולתת עליו את המשקל ואז לשנותו בעזרת SET DRIVEN. 2. ליצור Blendshapes ואז להשתמש ב SET DRIVEN. יש עוד שיטות עבודה ? השיטה הראשונה דווקא הולכת לי בקלות אבל היא פחות מדוייקת ואמרו לי שפחות משתמשים בה בגלל חוסר יציבות. השאלה אם זה נכון? השיטה השניה אני לא מצליח להסתדר איתה, זה נראה כמו עבודת נמלים ומשום מה נראה לי כאילו אני עושה אותה לא נכון. אני אשמח לאיזה מדריך או כיוון לסדר עבודה נכון עם ריג של הרבה ג'וינטס. מה שקורה שכדי שהבלנדשייפ יצא נכון, אני צריך לשנות את הוורטקסים על האובייקט בצורתו המקורית ולראות איך הוא משתנה באובייקט המקורי בצורה החדשה. (לדוגמא אצבע שמעוותת באובייקט המקורי, אני צריך לשנות בבלנדשייפ שבו האצבע לא מעוותת וזה מסבך את החיים) תודה מראש.
האם מישהו יכול להסביר לי מה הדרך הכי טובה היום ליצור משקל נכון על עצם שמתעוותת, כגון אצבע? אני מתכוון לכך שאחרי שצבעתי משקל. כאשר מכופפים עצם, יש עיוות לא נכון וצריך לתקן בעזרת גורם חיצוני. אני מכיר שתי שיטות: 1. deformation. להשתמש ברכיב סקין זהה ולתת עליו את המשקל ואז לשנותו בעזרת SET DRIVEN. 2. ליצור Blendshapes ואז להשתמש ב SET DRIVEN. יש עוד שיטות עבודה ? השיטה הראשונה דווקא הולכת לי בקלות אבל היא פחות מדוייקת ואמרו לי שפחות משתמשים בה בגלל חוסר יציבות. השאלה אם זה נכון? השיטה השניה אני לא מצליח להסתדר איתה, זה נראה כמו עבודת נמלים ומשום מה נראה לי כאילו אני עושה אותה לא נכון. אני אשמח לאיזה מדריך או כיוון לסדר עבודה נכון עם ריג של הרבה ג'וינטס. מה שקורה שכדי שהבלנדשייפ יצא נכון, אני צריך לשנות את הוורטקסים על האובייקט בצורתו המקורית ולראות איך הוא משתנה באובייקט המקורי בצורה החדשה. (לדוגמא אצבע שמעוותת באובייקט המקורי, אני צריך לשנות בבלנדשייפ שבו האצבע לא מעוותת וזה מסבך את החיים) תודה מראש.