רידים השבוע!! שרשור חדש מאת הדיזסטה

yaarasta

New member
רידים השבוע!! שרשור חדש מאת הדיזסטה

HIGH ALTITUDE RIDDIM עוד רידים דאנסהול מקפיץ ומעולה מבית היוצר של דון קורלאון (justice riddim, junkanoo riddim, season riddim, drop leaf ועוד רבים טובים ומעולים) יצא בחודשים האחרונים, ומתחיל להשמע במסיבות האחרונות יותר ויותר! אמנם טיפה אלקטרוני (אבל בשילוב הווקלס הנכונים הכל מסתדר!) ממליץ על: Sean Paul ft. Rhianna - Break It Off (שילוב חזקקקקקקקק) Voicemail - Lets Dance Bounty Killer, Vybz Kartel, Baby-G (שילוב רוצחחחחחחחח) Allan Ladd - Dutty Wine For Me Hollow Point- Infamous למי יש עוד המלצות?
 

REL YESAYA

New member
dem time dhe riddim פור ריל!!

assassin- hotter than her elephant man - gal bruk וכמובן idonia!!! עם השיר הכי שורף על הרידם הזה תבדקו ..
 

Carcass

New member
יא...

קודם כל אני איתך על ה HIGH ALTITUDE ,רידים אלוף,הטיון האהוב עליי עליו הוא כמובן של וייבז,באונטי ובייבי ג'י,שהופיע אגב גם בריטייל של האלבום האחרון של וייבז..(J.M.Tׂ).. טוב עכשיו להמלצות שלי... breath a fyah riddim רידים דאנסהול דיי מקפיץ,מה שהפתיע אותי היו האמנים שיושבים עליו..כאלה שבדרך כלל לא שומעים על גבי הרידימים האלה..כמו פאנטן מוג'ה ולוטן פייה אפשר למצוא עליו: Fantan Mojah - Bun Dem Lutan Fyah - Still A Hol Di Meds Teflon - Fresh Eaters Turbulence - Do It Better Anthony B - Nuh Trouble We Capelton - Sup'm ועוד הרבה... Undeniable Riddim 2005 רידים שיושב על Undeniable של קפלטון..,מסולו גיטרה שמתנגן לאורך כל הטיון ברקע,קטעים מקפיצים,קיצר לפנים.. יושבים עליו בין השאר: קפלטון עם שיר הנושא. Bushman - singing my song Luciano - Do Something Turbulence - burn dem everyday והטיון שהכי נגע לליבי..טוני רבל עם trust the most high. המשך שבוע מצוין...
 

ב ז ו ק ה

New member
../images/Emo9.gif

יא מאן. כבר בתחילת השנה הרידים הזה סומן ע"י הבריטים בתור הדבר החם הבא, לא היה ספק שזה יתפוס האמת. באמת רידים מיוחד. החם של החודש אצלי הוא עוד המלצות: Octane riddim: מבית VP אחרי שעור המתמטיקה של Vybz Kartel, והטיון המטורף של Assasin - New Gangsta Nation וכמובן RAH TAH TAH - BUSY SIGNAL הרידים לא משאיר הרבה מקום לספק. בנוסף ה- Badness שייך ל: Stage Show Riddim רידים הימנונים שהפוך מכל מה שהכרנו עד עכשיו. עם טיונים משוגעים של Baby Cham ושל Assasin שכרגע הכי חזקים עליו. וזה בטח לא הסוף. בקרוב בדאנס הקרוב לביתכם. שבוע טוב.
 
למעלה