ריהאנה וכריס ביחד!

ריהאנה וכריס ביחד!../images/Emo46.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo7.gif

כמו שבטח שמעתם כבר..ריהאנה וכריס חזרו להיות ביחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתם קולטים את זה? איך היא יכולה לחזור עליו? הכל טוב איתה? מה אתם חושבים על זה?
 
בכל האתרים כותבים את זה...

ויש תמונות שלהם ביחד בחופשה שהם לקחו... ואבא של ריהאנה אישר את זה לעיתון אמריקאי..ואמר שהוא סומך על הבת שלו... והינה כמה אתרים שכותבים את זה: http://thesuperficial.com/2009/02/rihanna_chris_brown_back_toget.php http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3678807,00.html http://www.eonline.com/uberblog/b102161_chris_brown_reunites_with_rihanna_in.html http://perezhilton.com/2009-02-28-rihanna-chris-brown-together-again-wtf איזה באסה=(
 
ככן , קראתי ..

ת'אמת ? מה זה הייתה לי הרגשה שהיא תסלח לו .. לא יודעת למה .. מקווה שעכשיו הוא יתחיל לקחת את עצמו בידיים .
 
זה הכי עצוב. שאבא שלה תומך בה.

אם היה לי חבר שהיה מכה אותי אבא שלי היה רוצח אותו. ואני רצינית... אבא דפוק. [שלה].. איך אפשר לתמוך בגבר שמוריד מהכבוד שלו ושל ביתו ומכה אותה?!!!!
 
../images/Emo45.gifהיתי מונעת מהאבא אבל לטפל במכות בחבר

היתי פשוט פונה למשטרה,מבקשת מאבא שלא יתערב ויש דרכים טובים יותר לפתור זאת. אלימות רק תביא את שניהם למשטרה. מספיק תיק במשטרה מאסר לזמן כלשהו וצו הרחקה,ופשוט לא לראות אותו יותר. מכות זה לא פיתרון לכלום.
 

MoRaN SeM

New member
זה בדיוק מסוג הדברים שאני לומדת עליהם בפסיכו

לוגיה... אני קצת פחות סומכת על חוש השיפוט שלה בעניין, אבל מקווה שההורים שלה ישמרו עליה. אני אישית חושבת שמי שנהג כך פעם אחת ישוב לסורו, אבל...טוב, לא אנחנו מחליטים, לצערי=\
 

מקנזי1

New member
../images/Emo12.gif...

כנראה שאפאחד בעולם חוץ משניהם והסובבים הקרובים יודע באמת מה קורה ביניהם...מקווה בשבילה שהיא פועלת נכון ושהוא למד את הלקח שלו ושיהיה רק טוב...בצורה לא אלימה בעליל!
 
למעלה