עומר גורדון
New member
ריכוז עדויות בנושא תנאי הבחינה 304/1
שלום לכולם, נראה לי שכדאי להגיש פנייה מרוכזת. על מנת שהפנייה תהיה יעילה ברצוני לרכז כאן עדויות- אנשים שפנו אל האחראית ו/או למישהו אחר בנושא בזמן המבחן או לפני/אחרי מוזמנים לכתוב כאן. להלן עדותי: כעשר דקות לפני תחילת המבחן (8:20), אני מבין שהאוורור לא עובד ופונה אל המשגיחה הראשית בבקשה לטפל בנושא המזגן. הנ"ל, תוך כדי כתיבה על הלוח, משיבה שהיא לא מבינה בזה ולא אחראית על הנושא. (לחלוטין לא מסכים- ע.ג). יש לציין שבאותו זמן היא היתה המשגיחה היחידה עד כעשר דק' אחרי תחילת המבחן. (הנ"ל מסרבל את סדר ישיבת התלמידים התקין, חלוקת מבחנים, וטיפול בנושא של פנייה זאת). עליתי במעלה המדרגות אל כניסת האולם כדי לבדוק את איזור יציאת האוויר- האוויר שיצא היה לא קר. באותו הזמן שמעתי שמישהו סוגר את הדלת הראשית של האולם. בתגובה- הלכתי לפתוח אותה על מנת שיכנס אוויר לעולם מבחוץ. בחוץ חיכה לי אדם שהציג את עצמו כאחראי על העולם ודרש ממני לסגור את הדלת "כי האוורור עובד". אמרתי לו שהמזגן לא מוציא קור. הוא טען כי "אם זה עושה רעש- זה עובד". (טענה מופרכת לוגית. אם נניח את ההנחה הנ"ל- גם טרקטור ומרצים רועשים עלולים להפוך לאובייקטים מקררים). בהמשך- שמעתי את האחראית מגיבה לאנשים הפונים אליה בנושא זה- "אין מה לעשות". כשעה לאחר תחילת המבחן, כאשר התחלתי להרגיש לא טוב, פניתי אל האחראית וביקשתי לטפל בנושא. היא טענה כי האולם גדול ולוקח לו זמן לקרר אותו (לעניות דעתי- אין היא מוסמכת מזגנים. בנוסף- אם כך הדבר, יש להיות מודעים לנושא ולהערך בהתאם, לדוג: קירור האולם מראש). בתגובה בקשתי שתזמין לאולם את האדם האחראי אליה ממחלקת בחינות. היא טענה ש"אין מה לעשות". בתגובה- ביקשתי ממנה את שמה- היא מסרה אותו (רחל ז.) [הערה: שאלתי אותה לשם משפחתה והיא טענה שהיא לא צריכה למסור אותו- מוזר בעיני. אני מזדהה מולה..] עד כאן, מוזמנים לשרשר, בבקשה למסור כאן רק הערות עניניות ועובדתיות. (נ.ב: חוויה לא טובה נחשבת לעובדה לדעתי עומר.
שלום לכולם, נראה לי שכדאי להגיש פנייה מרוכזת. על מנת שהפנייה תהיה יעילה ברצוני לרכז כאן עדויות- אנשים שפנו אל האחראית ו/או למישהו אחר בנושא בזמן המבחן או לפני/אחרי מוזמנים לכתוב כאן. להלן עדותי: כעשר דקות לפני תחילת המבחן (8:20), אני מבין שהאוורור לא עובד ופונה אל המשגיחה הראשית בבקשה לטפל בנושא המזגן. הנ"ל, תוך כדי כתיבה על הלוח, משיבה שהיא לא מבינה בזה ולא אחראית על הנושא. (לחלוטין לא מסכים- ע.ג). יש לציין שבאותו זמן היא היתה המשגיחה היחידה עד כעשר דק' אחרי תחילת המבחן. (הנ"ל מסרבל את סדר ישיבת התלמידים התקין, חלוקת מבחנים, וטיפול בנושא של פנייה זאת). עליתי במעלה המדרגות אל כניסת האולם כדי לבדוק את איזור יציאת האוויר- האוויר שיצא היה לא קר. באותו הזמן שמעתי שמישהו סוגר את הדלת הראשית של האולם. בתגובה- הלכתי לפתוח אותה על מנת שיכנס אוויר לעולם מבחוץ. בחוץ חיכה לי אדם שהציג את עצמו כאחראי על העולם ודרש ממני לסגור את הדלת "כי האוורור עובד". אמרתי לו שהמזגן לא מוציא קור. הוא טען כי "אם זה עושה רעש- זה עובד". (טענה מופרכת לוגית. אם נניח את ההנחה הנ"ל- גם טרקטור ומרצים רועשים עלולים להפוך לאובייקטים מקררים). בהמשך- שמעתי את האחראית מגיבה לאנשים הפונים אליה בנושא זה- "אין מה לעשות". כשעה לאחר תחילת המבחן, כאשר התחלתי להרגיש לא טוב, פניתי אל האחראית וביקשתי לטפל בנושא. היא טענה כי האולם גדול ולוקח לו זמן לקרר אותו (לעניות דעתי- אין היא מוסמכת מזגנים. בנוסף- אם כך הדבר, יש להיות מודעים לנושא ולהערך בהתאם, לדוג: קירור האולם מראש). בתגובה בקשתי שתזמין לאולם את האדם האחראי אליה ממחלקת בחינות. היא טענה ש"אין מה לעשות". בתגובה- ביקשתי ממנה את שמה- היא מסרה אותו (רחל ז.) [הערה: שאלתי אותה לשם משפחתה והיא טענה שהיא לא צריכה למסור אותו- מוזר בעיני. אני מזדהה מולה..] עד כאן, מוזמנים לשרשר, בבקשה למסור כאן רק הערות עניניות ועובדתיות. (נ.ב: חוויה לא טובה נחשבת לעובדה לדעתי עומר.