ריכוז עדויות בנושא תנאי הבחינה 304/1

ריכוז עדויות בנושא תנאי הבחינה 304/1

שלום לכולם, נראה לי שכדאי להגיש פנייה מרוכזת. על מנת שהפנייה תהיה יעילה ברצוני לרכז כאן עדויות- אנשים שפנו אל האחראית ו/או למישהו אחר בנושא בזמן המבחן או לפני/אחרי מוזמנים לכתוב כאן. להלן עדותי: כעשר דקות לפני תחילת המבחן (8:20), אני מבין שהאוורור לא עובד ופונה אל המשגיחה הראשית בבקשה לטפל בנושא המזגן. הנ"ל, תוך כדי כתיבה על הלוח, משיבה שהיא לא מבינה בזה ולא אחראית על הנושא. (לחלוטין לא מסכים- ע.ג). יש לציין שבאותו זמן היא היתה המשגיחה היחידה עד כעשר דק' אחרי תחילת המבחן. (הנ"ל מסרבל את סדר ישיבת התלמידים התקין, חלוקת מבחנים, וטיפול בנושא של פנייה זאת). עליתי במעלה המדרגות אל כניסת האולם כדי לבדוק את איזור יציאת האוויר- האוויר שיצא היה לא קר. באותו הזמן שמעתי שמישהו סוגר את הדלת הראשית של האולם. בתגובה- הלכתי לפתוח אותה על מנת שיכנס אוויר לעולם מבחוץ. בחוץ חיכה לי אדם שהציג את עצמו כאחראי על העולם ודרש ממני לסגור את הדלת "כי האוורור עובד". אמרתי לו שהמזגן לא מוציא קור. הוא טען כי "אם זה עושה רעש- זה עובד". (טענה מופרכת לוגית. אם נניח את ההנחה הנ"ל- גם טרקטור ומרצים רועשים עלולים להפוך לאובייקטים מקררים). בהמשך- שמעתי את האחראית מגיבה לאנשים הפונים אליה בנושא זה- "אין מה לעשות". כשעה לאחר תחילת המבחן, כאשר התחלתי להרגיש לא טוב, פניתי אל האחראית וביקשתי לטפל בנושא. היא טענה כי האולם גדול ולוקח לו זמן לקרר אותו (לעניות דעתי- אין היא מוסמכת מזגנים. בנוסף- אם כך הדבר, יש להיות מודעים לנושא ולהערך בהתאם, לדוג: קירור האולם מראש). בתגובה בקשתי שתזמין לאולם את האדם האחראי אליה ממחלקת בחינות. היא טענה ש"אין מה לעשות". בתגובה- ביקשתי ממנה את שמה- היא מסרה אותו (רחל ז.) [הערה: שאלתי אותה לשם משפחתה והיא טענה שהיא לא צריכה למסור אותו- מוזר בעיני. אני מזדהה מולה..] עד כאן, מוזמנים לשרשר, בבקשה למסור כאן רק הערות עניניות ועובדתיות. (נ.ב: חוויה לא טובה נחשבת לעובדה לדעתי:) עומר.
 
מצטערת לשמוע...

אני מצטערת לשמוע את מה שעבר עליכם במיוחד לאור העובדה שהמבחן היה מזעזע...וזה ממש שערוריה שעשיתם אותו עם חימום!!!! אבל מעבר לכך עומר, אני חייבת להגיד לך שאתה אחד האנשים היותר מצחיקים שנתקלתי בהם, כנראה שכבר אמרתי לך את זה אבל הפעם גרמת לי להתפקע מצחוק עם עצמי.... אתה אדיר... רונה
 

דבירשי

New member
זעם עומר, זעם!

אני אמנם הייתי בכיתה המקוררת, אבל לדעתי, המכתב לא נראה ייצור הד בצורה שהוא כתוב.
 
שלווה ורוגע- או שלא

1. המכתב לא יהיה מנוסח ככה. 2. אני לא יודע אם זעם יהיה במוקד.. אבל אני שואף שהוא יהיה מאוד ברור לגבי הצגת הבעייה ודרישה לפיתרון. עומר.
 

עדידוש45

New member
תנאי הבחינה באולם החמים

אני חושבת שיש לציין שבאולם, שהיה מחניק במיוחד כי הוא סגור כל הסופ"ש, לא היו חלונות והמזגן היה האמצעי היחיד לתחלופת האוויר.
 

שרה105

New member
תוסיפו אותי לתלונה

חברה, זה שהמקום היה סגור בשבת זה דבר אחד...אבל זה שבמשך שעתיים המזגן לא הצליח להוציא אויר שמזכיר אוויר קר זו בעיה אחרת..... זה ממש לא הוגן לעשות ככה בחינה (גם לגבי הבחינה שכתה 2 ששם הבנתי שאנשים יצאו עם שפתיים כחולות)אז, תוסיפו אותי למתלוננים ונפגש במועד ב במקום מאוור יותר..=)
 
היית יכול פשוט להישאר בתחתונים

זו הייתה יכולה להיות מחאתך השקטה על זה שאין מזגן. לא נותנים לך תנאים? אתה מתפשט ומחלל את קדושת המקום, תוך כדי פגיעה בעקרונות הקודש של הצניעות. פשוט
 

liora86

New member
נראה לי שהפצת המכתב אכן תעזור

להביא לפיטוריו של איש האחזקה:) אפשר לשכוח מבונוס..
 

עדידוש45

New member
אולי די לוותר מראש...?

אני חושבת שלא צריך לבוא בגישה כזאת. דבר ראשון מדובר בתלונה גורפת של כיתת מבחן שלמה אז כבר יש לנו יותר כוח והם לא יוכלו להתעלם מאיתנו, דבר שני- מה נפסיד מזה שנשלח? אי אפשר כל הזמן להניח שאין עם מי לדבר, צריך להלחם על מה שמגיע לנו או כנגד מה שפוגע בנו ולא ישר להרים ידיים.
 
למעלה