רימזור של שני צמתים
מאז תחילת אוקטובר ועד עכשיו מע"צ מבצעת עבודות לרימזור שני צמתים באזור מגורי (מדובר בצומת היציאה הראשית ממזכרת בתיה והיציאה הדרומית מקרית עקרון בכביש 411). לא שמדובר בפרוייקט מסובך במיוחד, אבל העבודות צפויות להמשך עד מרץ (לפי השלט). האם רק לי נראה שחמישה חודשים הם זמן בלתי סביר בעליל לעבודות בהיקף כזה, או שאולי מע"צ פשוט החליטו לקחת מקדמי בטיחות היסטריים כדי שיוכלו להגיד שהם עמדו בזמנים? בנוסף מבצעים בצומת היציאה ממזכרת בתיה שינויים גיאומטריים זעירים ביותר - הצרת האי תנועה המרכזי בכמה עשרות סנטימטרים, הארכה מזערית של הנתיב לפניה שמאלה והצרת אחת המדרכות, גם כן בכמה עשרות סנטימטרים. לצורך סגירת נתיב ההשתלבות לפונים שמאלה ממזכרת בתיה לכביש 411 סגרו את הפניה למשך חודש שלם. מכיוון שמדובר בכביש חדש למדי (הצומת נבנה מחדש במסגרת הרחבת הכביש ב- 2002) קצת קשה לי להבין מדוע יש צורך בשינויים גיאומטרים. האם יש כאן מישהו שמבין בנושא (ומכיר את הצומת האמור) ויוכל להסביר?
מאז תחילת אוקטובר ועד עכשיו מע"צ מבצעת עבודות לרימזור שני צמתים באזור מגורי (מדובר בצומת היציאה הראשית ממזכרת בתיה והיציאה הדרומית מקרית עקרון בכביש 411). לא שמדובר בפרוייקט מסובך במיוחד, אבל העבודות צפויות להמשך עד מרץ (לפי השלט). האם רק לי נראה שחמישה חודשים הם זמן בלתי סביר בעליל לעבודות בהיקף כזה, או שאולי מע"צ פשוט החליטו לקחת מקדמי בטיחות היסטריים כדי שיוכלו להגיד שהם עמדו בזמנים? בנוסף מבצעים בצומת היציאה ממזכרת בתיה שינויים גיאומטריים זעירים ביותר - הצרת האי תנועה המרכזי בכמה עשרות סנטימטרים, הארכה מזערית של הנתיב לפניה שמאלה והצרת אחת המדרכות, גם כן בכמה עשרות סנטימטרים. לצורך סגירת נתיב ההשתלבות לפונים שמאלה ממזכרת בתיה לכביש 411 סגרו את הפניה למשך חודש שלם. מכיוון שמדובר בכביש חדש למדי (הצומת נבנה מחדש במסגרת הרחבת הכביש ב- 2002) קצת קשה לי להבין מדוע יש צורך בשינויים גיאומטרים. האם יש כאן מישהו שמבין בנושא (ומכיר את הצומת האמור) ויוכל להסביר?