רינדור מהיר יותר לפרוייקט גמר

talpjcohen

New member
רינדור מהיר יותר לפרוייקט גמר

הייי ... אני די חדש במקס, משהו כמו שנה וחצי או שנתיים, בכל אופן אני עושה לפרוייקט גמר שלי סרט תנועה במודל סביבה של שכונה שתכננתי(המודל מפלצתי בגודלו, כי אני ממש אוהב שיש הרבה פרטים במודל, אבל יכול להיות שאני מפרק אותו למספר מודלים נפרדים כדי שיהיה יותר קל) ,שאני צריך להגיש עוד חודש... אני מעריך כרגע את הסרטון באורך של 5 דקות לערך, ואין לי כל כך חשק לעבור ולעשות את הסרטון בסקץאפ, זה נראה כל כך טוב במקס, ואני גם מוסיף שתיים או שלוש דמויות שכבר התחלתי לעשות. בכל אופן השאלה שלי היא כדלקמן: * יש לי שלושה מחשבים בבית, אני יודע שבעיקרון אני יכול להקים חוות רנדור קטנטנה, אבל איך אני עושה את זה והאם זה באמת יקצר לי את הזמן פי שלוש. פשוט להקים רשת אני יודע, מה שאני שואל זה אם המקס צריך הגדרות מסוימות (או למשל התקנה לפי חשבון ומספר סיריאלי של רשת), או שהרשת צריכה להיות מיוחדת. * יש סיכוי שאני גם מוסיף מחשב נוסף לחבורה והאם שווה לי להוסיף dual core או ששמעתי שכבר יש ליבה מרובעת? *נתון נוסף וחשוב מאד, אני עובד עם VRAY והבנתי שיש לו אפשרות לשלוח כל ריבוע לרנדור במחשב אחד, אני צודק? תודה מראש, וכמובן שברגע שיהיה תוצר ששווה להראות הוא יוצג כאן, כרגע הכל ברמה של סקיצות תודה:)
 
לגבי בנית רשת, אתה בונה אותה בתור רשת פנימית

רגילה. יכול להיות שהbackburner של צשדל יבקש ממך להגדיר את ה sub mask בצורה שונה, תלוי בצורה שתבחר לרנדר. יש כאן הסבר קטן ולא ממצה לגבי צורת העבודה אבל זה יתן לך תמונה כללית. יש הבדל בין הnet rendering של מקס לבין ה distrebuted net rendering של ה Vray. ההגדרות שונות וצורת העבודה היא שונה. בגדול יש כמה דברים שצריך לדעת מראש. השיטה של ה vray עובדת דומה מאוד לשיטה של מנטל ריי ומשתמשת ב"דליים" או buckets בעברית. כל באקט כזה הולך למעבד של כל מחשב שמחובר לרשת ומקבל את השם של המחשב. מעבדי dual מקבלים שני באקטים למחשב. זה מאפשר רינדור מהיר יותר של התמונה. אבל יש לזה חיסרון מאוד גדול בעיקר ברינדורי GI עם irradiance map. היות והGI מחולק לכמה באקטים והחישוב של ה iraadiance map נעשה לכל אחד מהם בנפרד, אתה תראה sims בין המקומות שבהם הרנדר מחבר את התמונה. יש דרכים לפתור את זה. אבל וזה מה שנראה לי שאני מנסה לאמר, אתה צריך לבדוק שיש לך את הזמן ללמוד את זה, והאם רינדור פי שלוש מהיר יקח לך פחות זמן מלבנות רשת וללמוד את השימושים השונים והבעיות השונות של כל צורות הרינדור? אם זה לא היה פרויקט גמר עם דדליין או שהדדליין רחוק אז הייתי אומר בכיף, זה לא מסובך. אה וכן זה מרדנר יותר מהר, לאו דוקא פי שלוש, זה תלוי במעבדים של שאר המחשבים שלך. לא ראיתי quad core ששווה כלכלית. פחות מדי ביצועים בשביל יותר מדי כסף.
 

talpjcohen

New member
תודה רבה רבה :)

הצליח לי העסק עם הרשת ואני עוד רוצה לנסות את עם הוי ריי יש איזשהו מקום שאני יכול לקרוא על מה שקורה עם ויי ריי, כי לייט תרייסר לא ממש מספק אותי ושוב תודה רבה רבה :)
 
כן. בפורומים של Vray באתר של כאוס גרופ. צריך

להרשם אבל זה בחינם. אני חושב שהFAQ של הפורם עונה על רוב השאלות והלינקים הבאים נותנים לך עם מה להתחיל: לינק הבא לינק הבא הבא אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לענות בעברית.
 
אתה צריך לחשב את התאורה במחשב אחד בלבד

ברזולוצייה גבוהה (אפילו גבוהה מאד!!) ואז להגדיר למקס שייקח אך ורק מאותו הקובץ - כך שלא משנה איזה מחשב ירנדר ברשת, הוא יקבל אך ורק הגדרת תאורה אחת ואחידה לכל הסרטון שלך .... כמו שכתבו לך פה למעלה ...תעבוד עם BACKBURNER ותבדוק שכל הטקסטורות מוגדרות לרשת. בהצלחה בפרוייקט.
 

talpjcohen

New member
תודה ! ועוד קצת

אני יודע לעשות חישוב של מפת רדיאנים ואז לרנדר את התמונה לפי המפה הקודמת זה מה שאתה מתכוון? ואני מגדיר חומרים לרשת ע"י הגדרה לחיפוש במקומות שהם נמצאים? בתוך המקס אני מתכוון
 
אתה מגדיר מחשב אחד שבו נמצאות מפת הראדיאנים

וקבצי החומרים, מהמחשב הזה הוא אמור להשליך לשאר המחשבים על מנת לא לקבל בעיות בסימים. תמיד אפשר להשתמש גם בברוט פורס אבל זה נורא תלוי איזו תוצאה אתה רוצה להוציא ובאיזה מהירות.
 
למעלה