רינדור

רינדור

בניתי סצנה עם 2 אובייקטים מרכזיים, משטח ששעליו הם יושבים ויש בינהם איזה 50 אלף PARTICLES, עד פה הכל טוב. על אחר האובייקטים מולבש PARRAY שיוצר אפקט של פיצוץ של אותו אובייקט. אני מרנדר אנימציה של 400 פריימים ולכל פריים לוקח בממוצע 40 שניות לרנדר הוספתי דיפלקטור שמתלבש על המשטח (די ענקי) שמשמש כקרקע שעליה אמורים ליפול חלקי האובייקט המפוצץ וזמן הרנדר פריים בודד קפץ ל10 דקות.. יש משהו שאפשר לעשות בשביל שאני אוכל לרנדר את האנימציה הזאת בגלגול הזה? 3dsmax 7
 
אין תשובה ? :|

יש אולי דרך אחרת לגרום למשטח להיות קשיח (כשחלקי ה PARRY ינחתו עליו ולא יעברו דרכו) בלי שימוש בדפלקטור ?
 
למעלה