ריפר, יש תקווה?

לא ממש פירטת מה הסקר

אז אני פשוט אשער שהכוונה היא איזה ספין אוף הכי נרצה לראות. קשה להגיד. אם היית שואלת אותי לפני דולהאוס, יכול להיות שהיתי אומר פיית' קוטלת הערפדים. יכול להיות נחמד. אבל עכשיו לצערי לא נראה לי שאלייזה יכולה להחזיק כזו סדרה בעצמה. dont get me wrong, היא עושה את פיית' בצורה הכי מדהימה שאני יכול לדמיין, אבל סדרה שלמה שמורכבת מפיית' לבדה בדרכים דורשת דיי הרבה התפתחות דמות ומשחק עדין. אני לא בטוח שאלייזה יכלה לעשות את זה. בכל מקרה, יכל היה להיות נחמד. ריפר? לא יודע. לא כל כך. אם באמת יכלתי לבחור מהרשימה לא היתי בוחר בזה. זה סיפור נפרד כמעט לחלוטין מהarc המקורי מי יהיה שם? ג'יילס ואית'ן? זה ייצא משהו אחר לחלוטין שרק קורה באותו הverse. כן, יכול להיות נחמד, אבל לא יותר מידי. סרט ספייק? קשה להאמין. ג'יימס אמר בעצמו שהוא כבר קצת זקן מידי בשביל לשחק ערפד שחי לנצח. לא יודע. לי כבר היה מספיק ספייק, וזה מגיע ממעריץ ספייק שרוף. העונות האחרונות כבר פיתחו אותו מספיק, וקשה לי לראות לאן הוא יכול כל כך להמשיך. זה לא כמו פיית' שעדיין יש לה המון שדים להלחם בהם. ספייק כבר התפתח מספיק. slayer school נשמע כמו justice league מוזר כזה. יכול להיות מעניין, אבל נשמע לי קצת "קליל" כזה ובלי יותר מידי דרמה. משהו יותר לנוער מאשר לקהל הקודר והמדוכא של ווידון. טוב, אז כנראה שכבר דיי עניתי על זה בהתחלה. אם אני צריך לבחור, אני אלך על פיית' אחרי הכל.
 
../images/Emo54.gif

לא התכוונתי לערוך סקר על גבי הפורום. יש קישור לסקר בצד שמאל של הפורום (אם אתה משתמש במערכת הפורומים החדשה) או למעלה (אם אתה משתמש בישנה).
 

alonback

New member
לא דווקא מהרשימה...אבל

אני חושב שיכול להיות מגניב לעשות סידרה FRAY אומנם היא תצטרך להיות הרבה פחות הזויה מהקומיקס אבל נראה לי שיש המון מה לבנות על הדמות שלה שכמו באפי יום אחד כמה ולומדת שהיא קוטלת עם יעוד וידה ידה ידה. נראה שזה יהיה נחמד לראות את ההתמודדות שלה בהשוואה לבאפי כי באפי באה מרקע של תלמידת תיכון/מעודדת תמימה שפתאום כל חייה משתנים בעוד שב FRAY היא ילדת רחוב וגנבת. נראה לי שסידרה כזאת תדבר גם לקהל הבאפיסטים שיראו כל דבר שווידון יכתוב וגם זה יהיה ביקום הבאפי אז בכלל. וגם לקהל חדש שלא בהכרך ראה באפי ואחרי שיתמכר לסידרה הזאת יראה את באפי וכך נוכל להגדיל את "הדת" שלנו. בסידרה כזאת שלא מתרחשת באותו זמן כמו באפי אלא בהפרש של מאות שנה העובדה שלא ראית באפי תהיה הרבה פחות משמעותית מסדרות כמו ריפר, ספייק וכו'
 

alonback

New member
2 דברים נןספים

1. כמה=קמה 2. שכחתי לציין שלדעתי summer glau תהיה מצוינת לשחק את התפקיד הראשי. יש לה את המראה של נערה צנומה וקטנה שמכסחת את הצורה לגברים הרבה יותר גדולים ממנה וגם אני חושב שיהיה נחמד לראות אותה בתפקיד טיפה יותר קליל ועם יותר שורות שלה (לעומת ריבר וקמרון)
 

shef9

New member
לא יודע...

אני חושב שסרט על ריפר יכול להיות ממש טוב... ומן הסתם זה לא יהיה רק עם אית'ן וג'יילס אלא גם עם דמויות מהעבר שלהם כמו ב the dark age. נראה לי שבאמת היה מספיק ספייק... פיית' יכול להיות נחמד מאוד אבל גם בתור סרט. סלייר סקול נשמע לי מוזר מדי.
 

nick at noon

New member
אני בעד הסדרה המצוירת

שנות התיכון של באפי הם כיף גדול וסדרה מצוירת תיתן לעשות דברים שלא יכלו לעשות בעבר. משהו קצת יותר קומי אבל עדיין עם חוזק רגשי. לדעתי הסרטון הקצר שיצא היה מעולה.
 
יש לזה פוטנציאל

אבל סדרה מצוירת תרגיש קצת כמו jumping the shark. זה ייגמר כמו הגיליון "After These Messages ... We'll Be Right Back!" בקומיקס של עונה 8 (שדרך אגב, ממש אכזב אותי מבחינת כתיבה)
 
למעלה