שירות גרוע, בורות מוחלטת לגבי הנושא של העובדים שם, עשרות מוקדנים שדיברתי איתם - מפח נפש מסתבר שהיה בין בר אילן לחברה סכסוך או משהו דומה וכמובן שהלקוחות משלמים על כך. בנוסף, חיבור דרך בר אילן עולה 35 ש"ח לחודש ואני משלמת 39 ש"ח לחודש. כמובן שאני צריכה להתקשר אליהם שוב ליחידת המכירות והשיווק כדי להתווכח עכשיו שיורידו לי במחיר וגם שיחזירו לי רטרואקטיבית כסף מאוקטובר.
במספר טלפון 03-5317125 בין השעות 14:00 - 20:00 ואומרים שרוצים להתחבר. הם מתקשרים לנטוויז'ן ואלה מתקשרים אליך בחזרה. ואז אתה מדבר שם עם עפר, מאור, הודיה, בועז, ושאר עובדי נטוויז'ן, עד שמישהו עוזר לך. משהו כזה.