רישום שלילי ב BDI ע"י חברת סלקום. לשון הרע?
שלום,
אנסה לקצר כמה שיותר את המקרה.
יש לי טלפון שקיבלתי ממקום העבודה. כאשר חלק משולם על ידי העבודה,
וחלק יורד מכרטיס האשראי שלי. החן החודשית מונפקת על השם שלי,
אף על פי שאני לא בעל הקו, ולא רשאי לבצע פעולות בקו, אלא רק על ידי
איש הקשר בחברה.
אין לי שום חוזה עם חברת סלקום, פרט לפרטי כרטיס אשראי שהעברתי להם לצורך החיוב החודשי.
נגנב לי כרטיס הסים, ובוצעו שיחות ב 12,000 ש"ח לחו"ל.
פניתי מספר פעמים לחברה בכך שהם לא פעלו על פי תנאי הרישיון שלהם,
שהיו צריכים לחסום את הקו או להתריע בפניי כשיש חריגה מוגזמת בחן
(זה כתוב בפירוש), אולם הם מתעלמים מהטענה הזאת.
וכל התשובות שלהם (גם אחרי שנשלח להם מכתב ע"י עו"ד),
כי היה עליי להודיע על ניתוק הקו (באמת?), ובעצם הקו הוא על שם החברה,
ויש לפנות לאיש הקשר בחברה.
מהחברה אפשר להגיד שמנסים להתנער, ואומרים שזה עניין שלי עם סלקום.
תשובה עניינית לעצם הטענה שלי, לא קיבלתי עד כה.
כך או כך, העניין נמשך כבר כ 4 חודשים (ביטלתי להם את ההוראת קבע, על מנת שלא יחייבו לי את הכרטיס בסכום ההזוי הזה).
לאחרונה נודע לי שחברת סלקום מסרה מידע שלילי עלי ל BDI,
שאני חייב להם כסף.
חברת ויזה כ.א.ל חסמה לי את כ.א. בעקבות כך, וגם עשו לי בעיות בבנק כאשר רציתי לבצע מיחזור משכנתא.
פניתי לחברת BDI לבקשת מחיקת המידע, מאחר ואין לי שום חוזה עם סלקום בעניין הקו הזה עם "החוב" לכאורה.
תגובת סלקום הייתה שאין עילה למחיקת המידע, ושאני הוא בעל החוב.
BDI מצידה לא מוכנה למחוק את המידע, הם טוענים שעל פי החוק הם חייבים לרשום את המידע שהחברה מדווחת להם, ואינם צד להכריע מי צודק.
ורק החברה המדווחת או בית משפט יכול להורות להם למחוק את המידע.
שלחתי לסלקום מכתב שאני מתכוון לתבוע אותם על לשון הרע בעקבות כך,
מאחר ולמעשה אין לי שום חוזה איתם, ומבחינה משפטית הם לא יכולים לבוא ולטעון שאני חייב להם כסף, כי אני לא בעל הקו.
התשובה שלהם, לא מפתיעה כאמור, לפנות לאיש הקשר בחברה.
נראה שזה תשובה אוטומטית שיוצאת להם מהמחשב.
האם לדעתכם על פניו יש כאן משום לשון הרע?
האם יש מקום לתבוע אותם על כך?
תודה
ושבת שלום.
שלום,
אנסה לקצר כמה שיותר את המקרה.
יש לי טלפון שקיבלתי ממקום העבודה. כאשר חלק משולם על ידי העבודה,
וחלק יורד מכרטיס האשראי שלי. החן החודשית מונפקת על השם שלי,
אף על פי שאני לא בעל הקו, ולא רשאי לבצע פעולות בקו, אלא רק על ידי
איש הקשר בחברה.
אין לי שום חוזה עם חברת סלקום, פרט לפרטי כרטיס אשראי שהעברתי להם לצורך החיוב החודשי.
נגנב לי כרטיס הסים, ובוצעו שיחות ב 12,000 ש"ח לחו"ל.
פניתי מספר פעמים לחברה בכך שהם לא פעלו על פי תנאי הרישיון שלהם,
שהיו צריכים לחסום את הקו או להתריע בפניי כשיש חריגה מוגזמת בחן
(זה כתוב בפירוש), אולם הם מתעלמים מהטענה הזאת.
וכל התשובות שלהם (גם אחרי שנשלח להם מכתב ע"י עו"ד),
כי היה עליי להודיע על ניתוק הקו (באמת?), ובעצם הקו הוא על שם החברה,
ויש לפנות לאיש הקשר בחברה.
מהחברה אפשר להגיד שמנסים להתנער, ואומרים שזה עניין שלי עם סלקום.
תשובה עניינית לעצם הטענה שלי, לא קיבלתי עד כה.
כך או כך, העניין נמשך כבר כ 4 חודשים (ביטלתי להם את ההוראת קבע, על מנת שלא יחייבו לי את הכרטיס בסכום ההזוי הזה).
לאחרונה נודע לי שחברת סלקום מסרה מידע שלילי עלי ל BDI,
שאני חייב להם כסף.
חברת ויזה כ.א.ל חסמה לי את כ.א. בעקבות כך, וגם עשו לי בעיות בבנק כאשר רציתי לבצע מיחזור משכנתא.
פניתי לחברת BDI לבקשת מחיקת המידע, מאחר ואין לי שום חוזה עם סלקום בעניין הקו הזה עם "החוב" לכאורה.
תגובת סלקום הייתה שאין עילה למחיקת המידע, ושאני הוא בעל החוב.
BDI מצידה לא מוכנה למחוק את המידע, הם טוענים שעל פי החוק הם חייבים לרשום את המידע שהחברה מדווחת להם, ואינם צד להכריע מי צודק.
ורק החברה המדווחת או בית משפט יכול להורות להם למחוק את המידע.
שלחתי לסלקום מכתב שאני מתכוון לתבוע אותם על לשון הרע בעקבות כך,
מאחר ולמעשה אין לי שום חוזה איתם, ומבחינה משפטית הם לא יכולים לבוא ולטעון שאני חייב להם כסף, כי אני לא בעל הקו.
התשובה שלהם, לא מפתיעה כאמור, לפנות לאיש הקשר בחברה.
נראה שזה תשובה אוטומטית שיוצאת להם מהמחשב.
האם לדעתכם על פניו יש כאן משום לשון הרע?
האם יש מקום לתבוע אותם על כך?
תודה
ושבת שלום.