רישיונות אופיס בתחנה ובשרת טרמינל -

notbird

New member
רישיונות אופיס בתחנה ובשרת טרמינל -

שלום חברים,
יש לי שאלה לגבי רישיונות אופיס אם אפשר :)
בהנחה שנרכש רישיון אופיס לתחנת עבודה רגילה (מחשב PC).
אותו משתמש שעובד בתחנה הרגילה מתחבר לשרת טרמינל,
בשרת זה גם מותקן אופיס באותה הגירסה.

האם צריך לרכוש למשתמש רישיון אופיס אחד?
או שמע צריך שני רישיונות אופיס - אחד למחשב ואחד לשרת הטרמינל ?

אגב,
במידה ואותו משתמש מתחבר לשלושה שרתי טרמינל שונים -
כמה רישיונות אופיס יש לרכוש?

תודה.
 

kitt

New member
אין קשר בין אופיס לתחנה לאופיס על הטרמינל, אם הוא מתחבר

לטרמינל הוא צריך רישיון אופיס לטרמינל גם אם יש לו רישיון בתחנה.
&nbsp
 

notbird

New member
תודה --> אגב,

אגב,
אחד היועצים שהתייעצתי איתו אמר -
1. צריך רישיון לאופיס בתחנה.
2. צריך רישיון אופיס בטרמינל.
3. ברגע שיש לך רישיון אופיס נוסף לטרמינל. ניתן להתחבר לעד 5 שרתים עם אותו רישיון אופיס(של הטרמינל). כלומר אותו רישיון אופיס שנרכש לטרמינל נותן לך את האפשרות להתחבר לעוד שרתי טרמינל.

נשמע הגיוני?
:)

תודה.
 
+++

רשיון אופיס נרכש רק למחשב, לא ניתן לשייך רשיון למשתמש או כמות שרתים. אם יש רשיון אופיס בתחנה אתה יכול לעבוד איתו בתחנה או בטרמינל, כמה טרמינלים שתרצה.
רשיון אופיס בתחנה, מעניק גם את האפשרות למשתמש העיקרי של אותה תחנה להתקין אופיס גם על התקן נייד.

הרישוי היחיד של אופיס שמופיע בו המספר 5 הוא רישוי אופיס בשכירות/ליסינג/ענן. שם נרכש הרשיון לפי משתמש ואותו משתמש יכול להתקין אופיס על 5 מחשבים (גם בבית).
 
לא מדוייק

רישוי אופיס לטרמינל הולך ככה:
אתה צריך רשיון אופיס לכל תחנה שמתחברת לטרמינל ובנוסף עוד רשיון אחד לטרמינל עצמו.
אם יש 5 משתמשים שמתחברים לטרמינל וצריכים אופיס, צריך לרכוש 6 רשיונות. אחד לכל תחנה ואחד לטרמינל.
אם כבר יש רשיון בתחנה, לא צריך לרכוש עוד אחד.
 
למעלה