הודעת ר"י: רכבת פגעה בעדר פרותרכבת התנגשה בפרות ליד באר שבע...
"הרכבת שעשתה את דרכה לבירת הנגב פגעה בעדר פרות שעלו על המסילה. לא היו נפגעים והנוסעים פונו. "נמנע אסון גדול יותר בזכות נהג הקטר", אמרו במשטרה. עד לפינוי המסילה - התנועה רק עד קריית גת וממנה"
בועז מדוע תחילה וסיום בקריית גת ולא להבים ?..הודעת ר"י: רכבת פגעה בעדר פרות
רכבת שהייתה בדרכה לב"ש פגעה בעדר פרות באזור להבים ועומדת במקום. ייתכנו עיכובים לרכבות.
* עד לפינוי המסילה, רכבות תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בקריית גת. משם יינתן שירות הסעות לנוסעי הרכבות לתחנות באר שבע.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
אין לי מושג.בועז מדוע תחילה וסיום בקריית גת ולא להבים ?..
הרי התאונה קרתה ממש בגשר יצחק רגר בתוך ב"ש .
מוזר מאד, זה נדיר לראות פרות בתוך העיר.רכבת התנגשה בפרות ליד באר שבע...
"הרכבת שעשתה את דרכה לבירת הנגב פגעה בעדר פרות שעלו על המסילה. לא היו נפגעים והנוסעים פונו. "נמנע אסון גדול יותר בזכות נהג הקטר", אמרו במשטרה. עד לפינוי המסילה - התנועה רק עד קריית גת וממנה"
זה ממש 20 מטר + - דרומית מגשר יצחק רגר...מוזר מאד, זה נדיר לראות פרות בתוך העיר.
יותר נדיר בכניסה הזאת של העיר מכיוון שאין מסביב ריכוזי בדוואים. מצד אחד רמות, מצד שני הבסיס הנטוש.
כן, ראיתי את התמונות. בשביל זה אמרתי נדיר.זה ממש 20 מטר + - דרומית מגשר יצחק רגר...
אני לא זוכר שראיתי באזור הגשר פרות פעם .
אם כבר ראיתי אז כבשים וגמלים בוואדי שנמצא מדרום ומצפון לרחוב הצדיק מירושלים
שחוצה את ב"ש ממזרח למערב בצפון העיר .
גמלים אפשר לראות היכן שנבנה האצטדיון החדש...כן, ראיתי את התמונות. בשביל זה אמרתי נדיר.
גם גמלים בתוך העיר זה דבר נדיר ביותר, לא ראיתי דבר כזה קרוב לעשור. בכניסה הדרומית לעיר זה יותר נפוץ לראות כבשים, חמורים, פרות ממש לא וגמלים מחוץ לעיר כן.
בכלליות, ברגע שבעלי החיים אוכלים את כל העשב שיש, הרועים מביאים אותם למקומות אחרים שיש בהם עשב וכך יוצא שהם מגיעים עד לגבולות העיר, אך כמעט תמיד נמנעים מלהיכנס לעיר.
דודו את אולי: שימו לב לתמונה מ-2005.זה ממש 20 מטר + - דרומית מגשר יצחק רגר...
אני לא זוכר שראיתי באזור הגשר פרות פעם .
אם כבר ראיתי אז כבשים וגמלים בוואדי שנמצא מדרום ומצפון לרחוב הצדיק מירושלים
שחוצה את ב"ש ממזרח למערב בצפון העיר .
תודה על הקישור בועז, פשש 2005 ...דודו את אולי: שימו לב לתמונה מ-2005.
אירוע לא חדש בקו לב"ש. יש תקדים.
נו טוב, זאת הייתה התקופה הקשה של הרכבתתודה על הקישור בועז, פשש 2005 ...
אני עדיין לא הייתי מעורב בנושא הת"צ בעיר
היום זה נראה אחרת לחלוטיןנו טוב, זאת הייתה התקופה הקשה של הרכבת
בפרויקט ההכפלה. כמעט ולא קרה אז דבר...
לא ידעתי על זה.דודו את אולי: שימו לב לתמונה מ-2005.
אירוע לא חדש בקו לב"ש. יש תקדים.
תמונות נוספות מאתר HNN ...רכבת התנגשה בפרות ליד באר שבע...
"הרכבת שעשתה את דרכה לבירת הנגב פגעה בעדר פרות שעלו על המסילה. לא היו נפגעים והנוסעים פונו. "נמנע אסון גדול יותר בזכות נהג הקטר", אמרו במשטרה. עד לפינוי המסילה - התנועה רק עד קריית גת וממנה"
קצת OFF - כתבו שם שמעל 100 איש היו ברכבת.תמונות נוספות מאתר HNN ...
הפרסום היה ב8:50קצת OFF - כתבו שם שמעל 100 איש היו ברכבת.
אני מניח שמדובר על הרכבת שיצאה בשעה 9:06 מרכבת מרכז בת"א.
מעל 100 נוסעים, זה לא המון נוסעים לרכבת. בזמן הזה יוצאים 380 בשעות 8:45 ו9:15 ולפחות חצי מהאוטובוס מלא (לרוב 3/4 לפחות). מהמרכזית כל חצי שעה (8:30, 9:00, 9:30) לרוב בתפוסה של 3/4 ומעלה. כמובן שלא כל נוסעי הרכבת הגיעו מתל אביב. אבל נניח שבנסיעות הסמוכות ליציאת הרכבת היו בממוצע כ-80-100 נוסעים (בשתי הנסיעות של 380 הסמוכות לזמן יציאת הרכבת וכן בשתי הנסיעות של 370 הסמוכות לזמן הגעת הרכבת לתחנת ההגנה), אנו מגיעים למצב בו סך הנוסעים מת"א לבאר שבע דיי דומה לסך כלל הנוסעים ברכבת לבאר שבע (שאליה הגיעו מיעדים שונים בארץ).
כך שמסקרן אותי מה יהיה עם תחילת פעילות הלו"ז החדש וגם בתקופה הרחוקה יותר. במהלך היום אין המון נוסעים בין באר שבע לתל אביב, השאלה היא האם הנוסעים שגם ככה משתמשים כיום באוטובוס אכן יעברו לרכבת ויחסלו את קווי האוטובוס, או שלא. כי בשעות הבוקר המאוחרות הביקוש גם ככה נמוך ורכבת כל 15 דקות בשני הכיוונים זה יותר נסיעות לעומת האוטובוס (פעם בחצי שעה או פעם ב45 דקות באם מדובר על 380 מאוחר יותר). מעניין אם המחיר הוא זה שימנע את השימוש ברכבת והנוסעים ידבקו באוטובוס או שלא.
אם כך זו הייתה הרכבת שיצאה בשעה 7:06.הפרסום היה ב8:50
אז הרכבת קצת יותר מוקדמת. כלומר בשעות השיא.
בהחלט מעט נוסעים
אתה מניח שהביקוש קשיח וזה לא נכוןאם כך זו הייתה הרכבת שיצאה בשעה 7:06.
הנסיעות של 370 ו380 שמגיעים לבאר שבע בשעה 8:10 לערך בימים ב-ד מלאות למדיי (ובטח עוד יורדים כמה נוסעים לפני בכניסה לעיר, אני רואה את האוטובוסים האלו פה ושם באיזור האונ'). גם הנסיעות שמגיעות לבאר שבע בשעה 8:40 לערך (הנסיעות שיוצאות מת"א בשעה 7:30) מלאות.
זה רק מסקרן אותי יותר ויותר מה יהיה לאחר תקופת הרצה של כמה חודשים, כי אם אוטובוס כיום יוצא פעם בחצי שעה ורכבת פעם בשעה וזה בהחלט עונה על הביקוש, מה יהיה כשרכבות יצאו כל רבע שעה, האם אלו יהיו רכבות רפאים ויותר מעניין האם נוסעים יעברו מהאוטובוס לרכבת ויהפכו להיות גם רכבות רפאים וגם אוטובוסי רפאים. מחשבות מרחיקות לכת, אבל מעניין.
כיצד מטפלת הרכבת בנוסעים שצריכים להגיע לב"שרכבת התנגשה בפרות ליד באר שבע...
"הרכבת שעשתה את דרכה לבירת הנגב פגעה בעדר פרות שעלו על המסילה. לא היו נפגעים והנוסעים פונו. "נמנע אסון גדול יותר בזכות נהג הקטר", אמרו במשטרה. עד לפינוי המסילה - התנועה רק עד קריית גת וממנה"
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.