רכבת תחתית בלונדון

רכבת תחתית בלונדון

האם עדיף להתנהל עם כרטיס שארכוש מידי יום, או שיש כרטיסי נסיעה שבועיים שמוזילים את המחיר ואפשר לסוע איתם ללא הגבלה בכל האזורים?. שמעתי על זה משהו מחברים אבל לא ממש הבנתי.
 

אהד פז1

New member
רכבת תחתית בלונדון

האפשרות הזולה ביותר הוא כרטיס שנקרא אויסטר - הנפקתו עולה 5 פאונד, פיקדון שמוחזר בסוף הטיול בתחנת הרכבת התחתית לפני הנסיעה לשדה התעופה ואפשר להחזיר גם בשדה התעופה היתרו. הכרטיס הינו כרטיס נטען בכסף. גם אם אתם נוסעים הרבה, החיוב המקסימאלי ליום יהיה בגובה של כרטיס חופשי יומי (שמחירו כ - 8 -7 פאונד). כרטיס האויסטר הטעון בכסף אינו תלוי ב Zone של לונדון. Zone - האזורים של לונדון מחולקים מ 1 מרכז העיר ועד 8 הפרברים הרחוקים ביותר. הכרטיס יודע לחשב בדיוק את עלות כל נסיעה לפי תחנת עלייה ותחנת ירידה ובכל מקרה גם אם נסעתם הרבה החיוב היומי לא יעלה על מחיר כרטיס יומי בלתי מוגבל של בערך 7-8 פאונד ליום. אם נסעתם פחות נסיעות מ 7- 8 פאונד הרי הוא רווחי לעומת כרטיס בודד.

כרטיס הנקרא TravelCard- מיועד לתיירים המגיעים לעיר לתקופות ארוכות (שבוע ומעלה). הכרטיס נקנה לאזורים שאתם מגדירים (Zone ). הכרטיס כרוך בעלות של בסביבות - 28 פאונד למשך שבוע ב Zone 1+2.

ויש כמובן כרטיס יומי אבל הוא לא משתלם למבוגרים לילדים לעיתים כן משתלם.

בכל מקרה בקופות ידעו להמליץ על הכרטיס הזול ביותר בהינתן גיל, משך הטיול ואזורי (Zone) בהם תבקרו בעיר. רוב אתרי העיר נמצאים ב Zone 1 וב Zone 2.
 
תודה רבה!!!


 
למעלה