רכב נכה- התערבות עיתונאים

אילרפ1

New member
רכב נכה- התערבות עיתונאים

שלום חברים.
מצאתי לנכון, להעביר את סוגיית הרכבים ש"מאושרים"(עם מעלית) לעיתונאים מסויימים.
הועדה לגודל רכב, מאשרת לפי ההגדרה, "המתאים והזול ביותר, וכנראה פחות לפי מגבלות הנכה, וצרכייו.
גם היום, מאשרים דגמים מסויימים, כמו קאדי, או קרוואל(שהינו דגם "מופשט" ובסיסי)
ורחוק מאוד מרכב "פנאי" שגם נח לנהיגה.
גם זמני ההמתנה בכל ההליך, שלוקח חודשים רבים.
אשמח אם מישהו יעיר או יוסיף מידע ( וברור שיואל יגיב)
 

yoelbeker

New member
אם כתב לעיתונאים כנראה פחות לפי המגבלות הנכה אתה מטעה!!!!

ולמה? כי דבר ראשון בודקים את הנכה בסימולטור ומתאימים לו איבזור ורכב שיתאים לו ויהיה לו נח בנהיגה, כדי שינהג בביטחה בכביש ולא יסכן את עצמו או נהגים אחרים בכביש....

אל תשכח שרכב שנותנים בהנחת מס נכה משמש כרגליים לנכה ומי שיכול כספית משדרג.

בשנים האחרונות זמני ההמתנה התקצרו לפחות מחצי שנה (לי לקח 3 שנים)
מבחינת רכבים...רצוי מאוד שהמבחר יהיה רב יותר.
 
רכב נכה מאושר לפי צרכי הנכה, שעבר בדיקה בסימולטור.

נכון שמגוון הרכבים קטן, אבל אני לא חושב שאנשי הועדה הם אלה שמחליטים על מגוון הרכבים, מי שמחליט זה אנשים ממשרד הרווחה / בריאות שיושבים מעלה ונותנים תקצוב. לוועדה עצמה יש נתונים מראש אלו הם הרכבים והם מצמידים רכבים ואביזרים לפי צרכי הנכה.
אני הגעתי השנה לוועדה לפני 3 -4 חודשים ואמור לקבל תשובה השבוע. וזה גם בגלל גרירת רגליים מיותרת שנגרמה בשל אי הבנת מסמכים רפאויים ששלחתי אחרת תוך חודשיים הייתי מקבל אישור החלפה.
לביטוח לאומי היה עודף רציני בתקציב אבל הוא הלך לאוצר לא לביטוח לאומי, ומשרד הרווחה מעדיף להזרים תקציבים למקומות אחרים.
כשהיה בזמנו הטרנספורטר ואח"כ ה- T5\6 אמרו שזה רכב מסחרי ומתקמצנים עלינו וצריכים להביא לנו קראוול שהוא הרכב פנאי, הביאו קראוול והופ מייד גם זה לא טוב. רוצה להפוך אותו למונית לימוזינה דבר עם המאבזר שלך תראה מה הוא מוכל לתת לך והיתר תוסיף מכיסך. היה את הרייזלר שהוא מאובזר יפה מאדוסופר נוח, כיום ישנה הקיא שהיא סופר מאובזרת ונמכרת בדיוק באותה איכות כמו רכב פנאי אחר שאינו מיועד לנכים. לא מבינים היכן נעצרת החמדנות? נותנים מהמדינה רכב עם כל ההוצאות הנלוות לו ועדיין יש טענות ומענות.
מבים אסופת הרכבים, קיא, פולקסוואגן, מרצדס ויטו (גם ממנו מקצצים) סיטרואן אתה לא יכול למצוא לעצמך משהו מתאים? עיתונות תעזור לך? לא חושב. אבל זו דעתי אישית בלבד
 

אילרפ1

New member
עיקרי הבעיות מתבטאות בזמן התהליך

ובקביעה הכמעט אוטומטית(לפחות בתקופה לפני 3-4 שנים) של t5' או ויטו.
כמובן לגבי רכב עם מעלית.
גם השינוי שכנראה הגיע לגבי רכבים "חדשים יותר", משאיר את הרושם שפחות חשובה המגבלה, ויותר איך לחסוך עלינו.
מעבר לנכות, אנחנו אמורים גם להמשיך לנהוג בנוחות מינימאלית, ולא במשהו ש"הונדס" עד "מופשט", רק כדי שגורם כלשהו יסמן v' .
ועיתונות היא כלי נוסף שלנו, בכדי לשנות מציאות,ולהיטיב את הבירוקרטיה שמעבירים אותנו.
גם היום אני נוהג בt5' שאני קורא לו פחנוע, ומקבל מידי פעם "נגיחה" בעת כניסה לרכב, והיות והמרכב נועד להובלה "מיסחרית" כך גם ההרגשה .
* ועדיין לא הבנתי את יואל(סימני פיסוק אולי יתרמו), וקצת מעניין אותי איך כמעט תמיד, החברה כאן "לא מבינים", או טועים.
 

Mocina

New member
קיבלת כבר התייחסות מעיתונאות? אם כן אשמח אם תעדכן כאן, מעניי

מעניין
וגם מגיע לך תודה לדעתי
כי גם אם תצליח להוביל שינוי קטן
או אפילו רק סיקור תקשורתי
זה כבר משהו
אז תודה
 

אילרפ1

New member
לא עדכנתי "און ליין"- ברור שקיבלתי התייחסות-ונמצא ב"תחקיר"

ברגע שיהיה לעדכן, אעשה זאת
 

yoelbeker

New member
ערן תיקון קטן: את הרכבים מאשר האוצר אחרי אישור הטכניון

 


 
למעלה