רכזת כח אדם

הצלחה 3

New member
רכזת כח אדם

קיבלתי טלפון מחברת כח אדם לבוא אליהם למרכז הערכה שהם מקיימים למשרה רכזת כח אדם רציתי ממכם לדעת על טיפים שאיתם אצליח לעבור את מרכזי הערכה מאחר מעולם לא עברתי מרכזי הערכה למרות שציינתי בפניהם שאין לי שום נסיון בתחום זה לא הפריע להם אשמח לקבל ממכם טיפים ועצות
כי אני ממש זקוקה לזה וממש רוצה לעבור והתקבל כי זהם תחום שמאוד מעניים אותי
 
בדרך להצלחה

קודם כל- תהיי את!! הם ירצו לדעת באם את מתאימה להם ולמשרה. לכן, חשבי מהן התכונות שיסייעו לך להצליח בתפקיד הזה. מדוע התחום הזה מענין אותך ומושך אותך. מה את רוצה לעשות בהמשך.חשוב להתכונן לראיון אישי- זה חלק מדרכי ההערכה. כמו כן, כל פעילות קבוצתית תבדוק את התכונות הרצויות לתפקיד- חשבי מהן התכונות הללו- זה לא קשה! (למשל, יחסי אנוש מעולים, רגישות לאנשים, יכולת אבחון אנשים והתאמה לתפקיד, יכולת לשאול את השאלות הנכונות, אחריות, חריצות, וכו')- ובעקר- מה מהתכונות הן התכונות שלך!! אם יש לך רקע של עבודה עם אנשים, ראיון אנשים וכו'- זהו יתרון. כדי שתהיי רגועה ותרגישי בטחון- את יכולה לעשות הכנה עם מאמנת לכך. בהצלחה!!!
 

הצלחה 3

New member
תודה רבה על התשובה הרחבה

לתמר תודה רבה על התשובה הרחבה והמספקת וחשבתי על מה שאמרת לגבי התכונות שלי מלבד אלה שאמרת שדי תאמו למי שאני באמת , והייתי שמחה מאוד אם תוכלי לומר אם זה מתאים ליתרונות שאר התכונות הם סובלנות , סבלנות שירותיות יחסי אנוש מעולים ולויאליות לחברה . והסיבה שאני חושבת שהתחום הזהמתאים לי כי אני יודעת אים להתאים אנשים לתחום העבודה שלהם וכי אני ממש אוהבת אנשים ויש לי את הרגישות המתאימה כדי לדעת לאיזה תפקיד הם מתאימים ויש לי רקע עם אנשים כי עד היום רוב תפקידים שעבדתי בהם היו עם אנשים ושירותם כולל תפקיד של פקידת קפבלה במשך שנתיים בתכונות שליליות נראה לי שאני דייקנית וגם אמפטית יתר על המידה אשמח לתשובתך ושוב תודה על העזרה שמחתי מאוד
 
רכזת כוח אדם

החוויה של מרכז הערכה בפעם הראשונה יכולה להיות קצת מלחיצה יחד עם זאת חשוב לזכור להביא את עצמך, להדגיש את היתרונות שלך, ולתת משמעות לתפקיד אליו את מעומדת , במקרה הזה רכזת כוח אדם, לרוב מחפשים אדם שירותי עם אורנטציה מכירתית, יכולת עבודה בצוות, הישגי, יכות אבחון, וכמובן כל התכונות שהעלתה תמר לפניי. חשוב מאוד ללמוד שמרכז הערכה מורכב לרוב מ 3 שלבים דינמיקה קבוצתית - שלב שבו בודקים עבודת צוות, יכולת הקשבה, יחסי אנוש וכו' שלב של סימולציות אישיות - בודקים יותר לעמוק התאמה לתפקיד - במקרה הזה אני מאמין שיבדקו כושר מכירתי,כושר אבחון וכו' שלב הראיון - שלב משמעותי כפי שציינה תמר חשוב לציין שמרכזי הערכה שונים ולא תמיד מורכבים מהשלבים האלה מניסיון שלי כרכז כוח אדם בחברת השמה /כוח אדם יש דגש לאורנטציה מכירתית בהצלחה תמיר
 

הצלחה 3

New member
רכזות כח אדם

תמיר שלום תודה על תגובתך הייתי היום במרכזי הערכה לרכזת כח אדם ודי התאכזבתי כי אם אמרת שהם שמים דגש על אורינטצייה מכירתית אז הם שמו דגש לדעתי מוחלט על אורנטצייה מכירתיית כי זה בסופו של דבר מה שעניין אותם כי לא עניין אותם התואר של הסובבים שם למרות שלא כולם היו בוגרים בתחום משאבי אנוש חלקם סטודנטים איכותיים ביותר וחלקם היו רכזים בלי ללמוד אלא ישר קיבלו את ההכשרה מחברה אחרת אין ספק שדי התאכזבתי כי למעשה עניין אותם רק אם איך אתה באורינטציה מכירתיית וקצת מאוד על גיוס בנוסף לכך שכל המשרה היא רק חצי משרה ותו לא די התאכזבתי לחלוטין
 
רכזת כח אדם

שלום, צר לי על החוויה שעברת, חשוב לי לציין שעבודה בחברות השמה היא מפתח לקבלת תפקידים בעתיד בתחום משאבי אנוש בחברות שונות. אני יודע שהתפקיד בשלב הראשון שם דגש על מכירות יחד עם זאת צוברים ניסיון רב בתחום , ניסיון שדורשים במידה ותרצי להמשיך לעסוק בתחום. ראיתי שציינת שזה מרכז הערכה ראשון שעברת, היום משתמשים במרכזי הערכה לסינון עובדים ולכן חשוב מאוד שתחשבי על השלבים שעברת במרכז על מנת להתכונן למרכזים בעתיד. בהצלחה תמיר
 
אוריינטציה מכירתית

אני מבינה את אכזבתך. ציפית להתמקדות ביכולות אבחון ויחסי אנוש. עם זאת, כמה היית נותנת לעצמך במבחני ההערכה שעשית שם מ-1 עד 10-? במה את צריכה לשפר לפעמים הבאות? חשוב, כמו שאמר תמיר, ללמוד מכל התנסות ולשפר בפעמים הבאות. איך את יכולה להראות את הכישורים שלך ביכולת מכירה/שכנוע/העלאת צורך/השפעה- באופן משכנע? הרי לכולנו יש משהו מכישורי מכירה: בדיקת צורךשל האחר, בדיקת תועלת לאחר, יכולת שכנוע והשפעה. בכל מצב של אינטראקציה יש מן הכישורים הללו. יהיו עוד הזדמנויות. בהצלחה!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה