רכישה באינטרנט - שאלה

סנטימנט

New member
רכישה באינטרנט - שאלה

אני כותב הודעה זו כאן כי בפורום צרכנות לא עונים לי... רכשתי באינטרנט דיסקמן ו-2 סוללות נטענות. כאשר המוצר הגיע אלי, גיליתי: א. השנאי לא עובד. ב. הסוללות היו מדגם אחר (ונחות) ממה שפורסם באתר וממה שהטלפנית שווידאה את ההזמנה הבטיחה לי. החברה רוצה שאני אטרח ואשלם מכספי על משלוח של הכל בחזרה אליהם ע"מ שיתקנו/יחליפו. השאלה היא: במצב כזה, על מי לשאת בהוצאות המשלוח של השנאי הפגום והסוללות בחזרה לחברה? האם עלי "להידפק" פעמיים? גם קיבלתי מוצר פגום, גם מוצר מסוג שונה וגם לטרוח ולהתחיל לשלוח הכל בחזרה?
 
למעלה