רכישת דירה בכפר סבא

ayelethab

New member
רכישת דירה בכפר סבא

שלום לכולם, אני מעונינת לעבור לכפר סבא אך לא מכירה כלל את השכונות - מה נחשב יותר/פחות ומחירים. הוצעה לי ולמשפחתי לרכוש דירת גן באזור של תל חי פינת אזר. הדירה היא דירת גן מוגבהת (קומה 1 ולא ישירות על הרחוב) ברחוב פרופ' דינור כאשר הגן פונה לחטיבת ביניים בר לב (סמטה צרה מפרידה בין החצר לבין דירת הגן). מה אתם יודעים לספר לי על אזור זה ? האם נחשב לאזור טוב בעיר ? מה אתם חושבים על הקרבה לחטיבת הביניים ? האם קרבה זו תגרום לרעש רב במהלך שעות היום (אין באפשרותילבדוק כיוון שכעת כולם בחופש)? האם הקרבה מורידה את ערך הדירה ? תודה מראש
 

Super Chuly

New member
מנסה לעזור

אני לא יודעת עד כמה איכותי זה שם, מה שכן הרבה רעש מבר לב אני לא יודעת אם יהיה, כי רוב התלמידים, בכל בתי הספר שיש נוטים להסתלק מהאזור כמה מהר שרק אפשר ברגע שמשחררים אותם. מה שכן, הצילצולים עלולים להפריע, אבל חברה שלי גרה באזור ולא נראה שהיא ומשפחתה סובלים במיוחד מבית הספר. ליהי :)
 
שלום,

בעיני האיזור מאוד מאוד יפה וטוב. הבתים יחסית חדשים, זה קרוב לתיכונים בעיר, יש שם גנים ציבוריים טובים ואוכלוסיה טובה- וגם קרוב לקאנטרי, לאיזור התעשייה ויש פארק של הדרים בערך במרחק הליכה. מבחינת הרעש אני כן חושבת שזה מוריד מערך הדירה- אולי תוכלי להוריד בזה מבחינה כספית את מה שהם דורשים- תוכלו לשחק על זה. בכל זאת יש צלצולים והפסקות וכו'. אני יכולה להעיד שגרתי פעם בבאר שבע עם החלון של המטבח לכיוון בית ספר וזה היה מעצבן , לדוגמא חזרות גנרליות למסיבות סיום וכאלה זה מפריע מאוד. אם רק הגן פונה לחטיבה אז אולי זה לא נורא כי תשבו שם בעיקר בערבים. מה שכן אני יודעת שיש שם גם סניף של בני עקיבא או משהו כזה ואת אשכול פיס- בקיצור מספר מוקדי רעש.
 
למעלה