תרשה לי לשלול את כל דבריך, ללא קשר להערה המיותרת שלך בסיפא.
1. לא אמרתי ש"כל מסכי הלד". דיברתי על שני יצרנים, שבדגמים מסוימים, הם
"שתלו" פחות נורות לד, וכדי לקבל עצמת הארה טובה, הם הגדילו את הזרם. במצב
כזה, מתקצר אורך חיי הנורות, ומסכים רבים מאבדים את יכולת ההארה בשל כך.
את פנסוניק לא הזכרתי בתגובתי, וחוצמזה, מסך אחד יכול להוות תמיד את היוצא מן
הכלל שמאשר את הכלל. ואגב, עצם העובדה, שקיימות הרבה יותר תקלות של
חוסר הארה בלד יחסית לפלורסצנט, מבטלת לא מעט מיתרונות הלד, למרות
שהוא אינו נחלש עם הזמן ולמרות שתוצאת ההארה על פניה נראית טובה יותר.
ונכון, הוא גם חסכוני יותר בצריכת החשמל. אבל זה לא הקטע החשוב בשרשור זה.
נכון?
2. ישנן חנויות ויש. החנות שהזכרתי היא מעין סופרמרקט, ואצלם, מה שחשוב, זה
למכור. השירות אינו בראש סולם הערכים אצלם, וכדי לפנות זמן למכירות, הם
ישלחו אותך תמיד ליבואן. לכן איני ממליץ על התקרבות אליהם. אתה לעומתי,
ציינת שם של חנות כלשהי, ומדובר בחנות מתמחה. אני משוכנע, שחנות זו, דווקא
כן תדאג לעזור ללקוח בשעת צרה, ויש עוד חנויות שתפעלנה כדי לעמוד בפרץ מול
התחמקויות יבואנים אל מול הלקוח חסר הישע. אני מכיר לפחות עוד 2 חנויות
(באזור חיפה), שבעליהן יעשו הכל, כדי שהלקוח כן ייצא מרוצה, אבל איננו
נמצאים כאן בפינת הפרסומת, ולכן לא אציין שמות. אם תרצה, אכתוב לך על כך
בפרטי. חוצמזה, האם עצרת לרגע וחשבת מה משמעות המשפט "30 יום מול
היבואן"?! ואם צצה תקלה אחרי יומיים? תחכה חודש כדי שתוכל לפנות ליבואן? כך
ש... אם יש לך בעיה, אני כן חושב שקיימת משמעות רבה לנקודה "אצל מי קנית".
בכל מקרה, סיפור החנות רלוונטי מאד לסיפור, כי כשאתה זקוק לגיבוי, אתה מצפה,
שגם המוכר יעמוד לצדך, ברגע שהיבואן מנסה לחמוק מאחריותו לעשות זאת.
3. "זכותי לקנות פלורסצנט וגם לזמר על לד"? חחח. ואתה מדבר על החוצפה שלי.
יפה לך מר לנג, עם כל הכבוד לידע ולסבלנות שאתה מפגין במרבית המקרים.
שנינו הלוא יודעים, שאין להשיג כיום מסכי פלורסצנט, אלא מיד שניה. וכן. ראיתי כבר
מסכים כאלה, שהתמונה בהם פשוט איבדה ברק ופירוט. ואין מה לעשות. לכל מוצר יש
"אורך חיים". אז או שהפלורסצנט נחלש, או שהלד נשרף או.... שנעבור בקרוב
ל-OLED, שעליו טרם למדנו ואיננו מודעים ברגע זה לחסרונותיו לטווח הרחוק.
... ואם נעלבת מדבריי, הרי שאני מתנצל. לא רציתי להעליב, ואכן, זהו דיון טכני בלבד.