רכישת כרטיס באינטרנט-עצה דחוף!
שלום, אני זקוקה לעצה דחוף! לפני כחודשיים הזמנתי דרך האינטרנט כרטיסים להצגה בלונדון מחברת כרטיסים שממוקמת באוסטריה (כחודש לפני הנסיעה שלי). לאחר כשבועיים קיבלתי בדואר את הVOUCHERS (שניים: לי ולחברה שלי). לאחר חודש הגעתי ללונדון ולתיאטרון שם הסתבר לי שאלה VOUCHERS שכלל אין רישום עבורם ובטח שאין כרטיסים שמחכים לי. לאחר המון בירורים עם פקידת ההזמנות ומנהלת משרד הכרטיסים (במשרד של חברת הכרטיסים באינטרנט לא ענו לנו באותה שעה)והמון עוגמת נפש החלטנו לקנות שוב כרטיסים כדי ללכת להצגה. מנהלת משרד הכרטיסים בלונדון הוציאה לנו מכתב המאשר את הטעות ואת העובדה ששילמנו על כרטיסים שלא קיבלנו... שלחתי לחברה באוסטריה את המכתב, הVOUCHERS והמכתב הנלווה אליהם המאשר את התשלום עבור הכרטיסים וביקשתי שיחזירו לנו את הכסף. מאז הם עונים שהם מבררים את העניין ולא נעשה שום צעד להחזרת הכסף! אני מתלבטת לגבי המשך התהליך זה ממש הפקר! הבעיה שזו חברה באוסטריה..מי בכלל סופר אותי שם? מה אתם מציעים?!
שלום, אני זקוקה לעצה דחוף! לפני כחודשיים הזמנתי דרך האינטרנט כרטיסים להצגה בלונדון מחברת כרטיסים שממוקמת באוסטריה (כחודש לפני הנסיעה שלי). לאחר כשבועיים קיבלתי בדואר את הVOUCHERS (שניים: לי ולחברה שלי). לאחר חודש הגעתי ללונדון ולתיאטרון שם הסתבר לי שאלה VOUCHERS שכלל אין רישום עבורם ובטח שאין כרטיסים שמחכים לי. לאחר המון בירורים עם פקידת ההזמנות ומנהלת משרד הכרטיסים (במשרד של חברת הכרטיסים באינטרנט לא ענו לנו באותה שעה)והמון עוגמת נפש החלטנו לקנות שוב כרטיסים כדי ללכת להצגה. מנהלת משרד הכרטיסים בלונדון הוציאה לנו מכתב המאשר את הטעות ואת העובדה ששילמנו על כרטיסים שלא קיבלנו... שלחתי לחברה באוסטריה את המכתב, הVOUCHERS והמכתב הנלווה אליהם המאשר את התשלום עבור הכרטיסים וביקשתי שיחזירו לנו את הכסף. מאז הם עונים שהם מבררים את העניין ולא נעשה שום צעד להחזרת הכסף! אני מתלבטת לגבי המשך התהליך זה ממש הפקר! הבעיה שזו חברה באוסטריה..מי בכלל סופר אותי שם? מה אתם מציעים?!