רכישת כרטיס באינטרנט-עצה דחוף!

skyit

New member
רכישת כרטיס באינטרנט-עצה דחוף!

שלום, אני זקוקה לעצה דחוף! לפני כחודשיים הזמנתי דרך האינטרנט כרטיסים להצגה בלונדון מחברת כרטיסים שממוקמת באוסטריה (כחודש לפני הנסיעה שלי). לאחר כשבועיים קיבלתי בדואר את הVOUCHERS (שניים: לי ולחברה שלי). לאחר חודש הגעתי ללונדון ולתיאטרון שם הסתבר לי שאלה VOUCHERS שכלל אין רישום עבורם ובטח שאין כרטיסים שמחכים לי. לאחר המון בירורים עם פקידת ההזמנות ומנהלת משרד הכרטיסים (במשרד של חברת הכרטיסים באינטרנט לא ענו לנו באותה שעה)והמון עוגמת נפש החלטנו לקנות שוב כרטיסים כדי ללכת להצגה. מנהלת משרד הכרטיסים בלונדון הוציאה לנו מכתב המאשר את הטעות ואת העובדה ששילמנו על כרטיסים שלא קיבלנו... שלחתי לחברה באוסטריה את המכתב, הVOUCHERS והמכתב הנלווה אליהם המאשר את התשלום עבור הכרטיסים וביקשתי שיחזירו לנו את הכסף. מאז הם עונים שהם מבררים את העניין ולא נעשה שום צעד להחזרת הכסף! אני מתלבטת לגבי המשך התהליך זה ממש הפקר! הבעיה שזו חברה באוסטריה..מי בכלל סופר אותי שם? מה אתם מציעים?!
 

guya72

New member
מה דחוף כאן ??

הבעיה שהעלית היא די מסובכת. האם חברת האשראי כבר העבירה את הכסף לחברה הנ"ל ?? אם לא, אז תפנו אליהם כדי שיעצרו את העברת הכסף. האם החברה האוסטרית היא חברה רצינית ומוכרת בתחום הנ"ל ?? אם כן, אז מירב הסיכויים שאכן יטפלו בבעיה. במידה וזאת סתם חברה קיקיונית, אז אין לכם על מי ללין, אלא על עצמכם. אתם יכולים גם לפנות לחברת כרטיסי האשראי, להסביר להם את הבעיה ואולי (רק אולי) תהיה להם אפשרות להחזיר לכם את הכסף (זאת עסקה בחסר, ואתם יכולים לטעון שלא קיבלתם את המוצר שקניתם). זה הליך קצת ארוך, והוא לא מומלץ במידה והחברה ממנה קניתם את הכרטיסים איננה חברה קיקיונית (אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם נתבעים).
 
הדרך הסבירה מבחינה כספית

היא לפנות לחברת האשראי שלך בדרישה לביטול העיסקה, עקב אי קבלת הכרטיסים שרצית לרכוש. צריך לבדוק גם את תקנון האתר ממנו רכשת את הכרטיסים על מנת לדעת מה הוסכם לעניין סמכות השיפוט (האם יש תנאי בוררות?) בכל מקרה, עלות ניהול הליך שמקביל תביעה קטנה עלול להיות יקר מידי ויהיה צורך ככל הנראה להיסתייע בעו"ד אוסטרי, לכן צריך להשקיע את מלוא המאמצים בהליך ביטול עיסקת האשראי מול חברת האשראי שלך.
 
למעלה