רכישת מכשיר חדש

orendror

New member
רכישת מכשיר חדש

מהיא גרסת הפלייסטיישן האחרונה שמשווקת בארץ? באחת ההודעות הקודמות דובר על הורדת מחירים באופיס דיפו במחיר המוזל ניתן לרכוש את גרסה 5 או 6. האם זו הגרסה האחרונה שנמכרת בארץ ? האם גירסה 7 משווקת כאן? האם יש יבוא מקביל לישפאר ?
תודה
 

orendror

New member
איך כן?

אחד משנינו בטוח התבלבל באופיס דיפו במחיר המוזל ניתן לרכוש את גרסה 5 או 6. האם זו הגרסה האחרונה שנמכרת בארץ ? התשובה כן האם גירסה 7 משווקת כאן? התשובה כן? איך גירסה 7 נימכרת כאשר אתה עונה כן לשאלה האם גירסה 5 או 6 זו הגירסה האחרונה שנימכרת בארץ אני מעוניין לרכוש את גרסת החומרה האחרונה, על מה ללכת ?
 

game boy

New member
../images/Emo11.gif

האם זו הגרסה האחרונה שנמכרת בארץ ?-לא. האם גירסה 7 משווקת כאן? -כן. האם יש יבוא מקביל לישפאר ? -כן. לך על v7
 

® Road Runner

New member
מה ההבדלים בין הגרסאות?

האם V7 טובה משמעותית מ V6? איזה שיפורים הוכנסו ב 7 לעומת 6?
 

don111

New member
לא שינויים דרסטיים...

שינויים קלים בלוח אם... ופיזור חום...
 
אין שיפורים כלל...

סתם עוד תירוץ של "sony" לעלות את המחירים בעקבות ירידת המחירים של הדגמים הקודמים...להמשיך להתמודד בתחרות עם שאר הקונסולות... בקיצור-> השיפורים ממש לא מהותיים. אל תהיה מבולבל מכל זה. אין שום סיבה לא להמשיך לרכוש את דגמים 4\5... הם ישרתו אותך לא פחות טוב מה"דגמים החדשים"... זה הכל.
 

game boy

New member
ממש,אבל ממש..לא נכון../images/Emo5.gif

בכל וורסייה/דגם חדש שיוצא-יש שיפורים. כבר פירטתי על כל השינויים בעבר,ובהרחבה רבה. השיפורים הללו הינם בעיקר שינויי אלקטרוניקה ואופטיקה שתורמים בעיקר ליתר אריכות חיים מצד המכשיר. מניסיון-השינוי שבוצעו בלייזרים של מכשירים מוורסייה 5/6 כפי שהם מתבטאים במכשירים מוורסייה 7-הם דיי משמעותיים
 

don111

New member
הוא מתכוון לשיפורים בטח כמו

שיפורים של מחשב... מעבד יותר מהיר וכו... אין שיפורים בחוויית המשחק... השיפורים שסוני עושים הם שיפורים טכניים שייתנו למכשיר אורך חיים גדול יותר... ואתה משווה גירסה 4 ל 7?! הבדלים גדולים בין שתי הגרסאות...
 
למעלה