Thunder Storm1
New member
רכישת מנוע חשמלי, כלשהו, לאופניים, דרך האינטרנט - אפשרי?
שלום,
המנוע המדובר הוא מנוע DIRECT DRIVE, שמסוגל גם להספקים רגעיים של 1000 וואט, אך התכנון הוא להשתמש בו בהספק רצוף נמוך בהרבה.
מאחר והמחוקק שכתב "250 וואט מקסימום" לא ממש מבין איך עובדים מנועים חשמליים (כמו כל תחום בארץ שלנו), איך אני יכול להכניס את זה לארץ?
הרי מנוע זה מנוע - וההספק המירבי שלו תלוי בקירור/פיזור חום/מתח/הגבלת זרם/קוטר גלגל/מספר ליפופים/וכו'..
האם עליי לבקש מהחנות (EBIKES.CA מקנדה - אתם בטח מכירים), להדביק מדבקה של 250 וואט, או שאפשר אולי לנסות להאמין שבמעצמת הייטק לא צריך לנהוג כמו מדינה באפריקה?
האם עליי לציין שמטרת המנוע היא לבניית טורבינת רוח/חלק חילוף למכונת כביסה/תירוץ אחר כפי שעושים באפריקה?
(לטענת החבר'ה שם בקנדה - ישראל היא המדינה הבעייתית היחידה בעולם מבחינת המכס, והם באמת שולחים לכל העולם - יש להם לא מעט חבילות שחוזרות מכאן עקב סירוב לשחרור חבילות - אבל העיקר שאנחנו מעצמת הייטק).
אני גם מנסה להבין - באיזו עילה חוקית מותר להם למנוע ממני קבלת מנוע כזה (מנוע קדמי בלבד ללא קסטה וללא גלגל עליו), כשלמעשה הוא יכול לשמש לכל כך הרבה דברים מלבד הנעת אופניים? (ושוב - מעצמת הייטק....)
ואני מניח שאתם יודעים - כל קיט חוקי , אבל כל קיט חוקי שנמכר בארץ - מכיל מנועים שמסוגלים להרבה יותר מ- 250 וואט. באופניים המתקפלים שלי שנקנו ברוזן ומינץ ישנו מנוע המסוגל לקבל כ- 540 וואט (מדדתי את הזרם בפועל שנכנס לבקר) כשמדוושים איתו בעלייה. (ללא מצערת - מערכת ה- PAS בלבד). וכמובן שהוא נושא מדבקה של "250 וואט"...
מבדיקה רצינית יותר - גיליתי מדוע האופניים המתקפלים שלי כבדות כל כך - וזה כי המנוע שלהן מסוגל גם להספקים של 1000 וואט (והוא אכן בקושי מתחמם גם בהספק כפול מהמדבקה של ה- "250W" שלו), אבל העיקר ששמו מדבקה...
שלום,
המנוע המדובר הוא מנוע DIRECT DRIVE, שמסוגל גם להספקים רגעיים של 1000 וואט, אך התכנון הוא להשתמש בו בהספק רצוף נמוך בהרבה.
מאחר והמחוקק שכתב "250 וואט מקסימום" לא ממש מבין איך עובדים מנועים חשמליים (כמו כל תחום בארץ שלנו), איך אני יכול להכניס את זה לארץ?
הרי מנוע זה מנוע - וההספק המירבי שלו תלוי בקירור/פיזור חום/מתח/הגבלת זרם/קוטר גלגל/מספר ליפופים/וכו'..
האם עליי לבקש מהחנות (EBIKES.CA מקנדה - אתם בטח מכירים), להדביק מדבקה של 250 וואט, או שאפשר אולי לנסות להאמין שבמעצמת הייטק לא צריך לנהוג כמו מדינה באפריקה?
האם עליי לציין שמטרת המנוע היא לבניית טורבינת רוח/חלק חילוף למכונת כביסה/תירוץ אחר כפי שעושים באפריקה?
(לטענת החבר'ה שם בקנדה - ישראל היא המדינה הבעייתית היחידה בעולם מבחינת המכס, והם באמת שולחים לכל העולם - יש להם לא מעט חבילות שחוזרות מכאן עקב סירוב לשחרור חבילות - אבל העיקר שאנחנו מעצמת הייטק).
אני גם מנסה להבין - באיזו עילה חוקית מותר להם למנוע ממני קבלת מנוע כזה (מנוע קדמי בלבד ללא קסטה וללא גלגל עליו), כשלמעשה הוא יכול לשמש לכל כך הרבה דברים מלבד הנעת אופניים? (ושוב - מעצמת הייטק....)
ואני מניח שאתם יודעים - כל קיט חוקי , אבל כל קיט חוקי שנמכר בארץ - מכיל מנועים שמסוגלים להרבה יותר מ- 250 וואט. באופניים המתקפלים שלי שנקנו ברוזן ומינץ ישנו מנוע המסוגל לקבל כ- 540 וואט (מדדתי את הזרם בפועל שנכנס לבקר) כשמדוושים איתו בעלייה. (ללא מצערת - מערכת ה- PAS בלבד). וכמובן שהוא נושא מדבקה של "250 וואט"...
מבדיקה רצינית יותר - גיליתי מדוע האופניים המתקפלים שלי כבדות כל כך - וזה כי המנוע שלהן מסוגל גם להספקים של 1000 וואט (והוא אכן בקושי מתחמם גם בהספק כפול מהמדבקה של ה- "250W" שלו), אבל העיקר ששמו מדבקה...