רכישת פריט חסר במלאי מחנות מחשבים

Borisyo

Member
שלום,

האם קניתם פעם ב-KSP כמה פריטים כאשר אחד או יותר היו חסרים וביקשתם לשלוח חסרים לאותו סניף שביצעתם בו רכישה?

אני רכשתי 3 כאשר 1 היה חסר. ביקשתי שישלכו לאותו סניף לאיסוף עצמי. כשקיבלתי חשבונית מס לא היו פרטים על איסוף עצמי. גם לא קיבלתי הודעת SMS על פריט חסר שאמור להישלח לסניף.

זה תקין לדעתכם?
 
יש להם כפתור צהוב גדול של שירות לקוחות בדף הבית. ניסית אותו?
 

Borisyo

Member
@יערעד אני רואה כפתור הצבע כחול שנקרה "שירות".
הם לא עונים בתקופה עמוסה בטלפון וניתן רק לפנות דרך דואר אלקטרוני, אס אם אס ופייסבוק ולוקח זמן בשביל לקבל מענה.
 
אני פניתי אליהם בשנה האחרונה פעמיים דרך טופס הפניה באתר, נכון שהתשובה לקחה כמה ימים אבל בסוף פתרו את הבעיה, אז פשוט להיאזר בסבלנות.

זה הקישור הישיר לפתיחת פנייה: https://ksp.co.il/cart/customers-support
 
למעלה