לא אפשרו השתתפות עצמית אמרו אין אחריות וזהו
חשבתם מה יקרה אם המכשיר הסלולרי היקר שברשותכם יתקלקל או יאבד?
על מנת שתהיו מכוסים במקרים אלו וגם כדי לחסוך כסף אנו מציעים לכם להצטרף לאחד ממסלולי האחריות הקיימים.
ההצטרפות לשירות מאפשרת כיסוי במקרים של תקלות, נזק, אובדן או גניבה של הטלפון.
לבחירתכם עומדים השירותים הבאים:
שירות תיקונים ואחריות מקיפה - שירות בתשלום חודשי המכסה תיקונים ובהשתתפות עצמית מכסה מקרים של אובדן וגניבה. המסלול נמכר בעלויות מוזלות לנשארים בשירות לתקופה של שנה או לרוכשים את השירות במסלול למשפחה. במסגרת המסלול"קלאסי מורחב" ומסלול "מוזל מורחב", ניתנת הנחה של 100% למצטרפים לשירות סלקום קופי- שירות גיבוי תכנים אינטרנטי המאפשר לגבות את התכנים השמורים על המכשיר באתר סלקום.
לפרטים ומידע על מסלול סלקום קופי
שירות ביקור - שירות דומה לשירות תיקונים ואחריות מקיפה אך בתשלום חודשי נמוך ובתשלום חד פעמי נוסף בכל פנייה לקבלת שירות. חדש! שירות ביקור גם למודמים.