רכשתי מוצר באיביי
וכשקיבלתי אותו התברר לי שהמוכר לא דייק בתיאור המוצר. כתבתי לו מייל ובו הסברתי לו למה לפי דעתי היתה טעות(מכוונת?) במודעה. לא קיבלתי ממנו שום תגובה כבר שבוע. נורא מדגדג לי בקצות האצבעות לתת לו פידבק שלילי קטלני. אבל לפני שאני עושה את זה- האם יש דרך נוספת לפתור את הבעיה הזאת? שליחת פידבק שלילי יכול להזיק לי בעתיד? הפריק
וכשקיבלתי אותו התברר לי שהמוכר לא דייק בתיאור המוצר. כתבתי לו מייל ובו הסברתי לו למה לפי דעתי היתה טעות(מכוונת?) במודעה. לא קיבלתי ממנו שום תגובה כבר שבוע. נורא מדגדג לי בקצות האצבעות לתת לו פידבק שלילי קטלני. אבל לפני שאני עושה את זה- האם יש דרך נוספת לפתור את הבעיה הזאת? שליחת פידבק שלילי יכול להזיק לי בעתיד? הפריק