רכשתי מוצר באיביי

רכשתי מוצר באיביי

וכשקיבלתי אותו התברר לי שהמוכר לא דייק בתיאור המוצר. כתבתי לו מייל ובו הסברתי לו למה לפי דעתי היתה טעות(מכוונת?) במודעה. לא קיבלתי ממנו שום תגובה כבר שבוע. נורא מדגדג לי בקצות האצבעות לתת לו פידבק שלילי קטלני. אבל לפני שאני עושה את זה- האם יש דרך נוספת לפתור את הבעיה הזאת? שליחת פידבק שלילי יכול להזיק לי בעתיד? הפריק
 

טלי5555

New member
לא הייתי ממהרת עם פידבק שלילי

תלוי עד כמה אקוטי חוסר הדיוק. זה מונע ממך להשתמש במוצר / המחיר ששילמת לא שווה למה שקיבלת? אתה יכול לתת פידבק נייטרלי או שבחלק של תיאור המוצר לתת את הציון הנמוך ביותר. לכל פידבק שלילי יש השלכות. המוכר יתן לך פידבק חיובי אבל "ילכלך עליך" בהערות. מעבר לזה, אתה גם גורם לו נזק וייתכן שהטעות לא הייתה מכוונת - אני מנסה להסתכל מהצד שלו. שלח עוד מייל, אל תמהר עם פידבק שלילי.
 
הבהרה

שילמתי כ-15 דולר על המוצר כולל המשלוח. מכיוון שהמוצר לא מתאים , אני לא יכול להשתמש בו גם אם אני ממש רוצה. יכול להיות שהמוכר טעה בתום לב,זאת עדיין לא סיבה לא להתיחס לקונה. היו לי 2 מקרים בעבר שבהם היתה בעיה,האחד עם משלוח,והשני לגבי טיב המוצר. בשני המקרים אחרי תכתובת של מיילים הדברים נפתרו על הצד הטוב ביותר. מרגיז אותי חוסר ההתיחסות.
 

טלי5555

New member
תודה שהבהרת

לפי הפרטים שהוספת, לדעתי הצדק עמך. אבל לצערנו, לא כל המוכרים מבינים את המשמעות של טיפול בלקוח לאחר הקנייה עצה אישית - אל תתרגז, זה בטוח לא יעזור (קל להגיד אבל קשה לעשות, אני יודעת) שלח שוב מייל. אם לא יעזור - תשתמש בכלים העומדים לרשותך - אבל בתבונה ושוב אני אומרת - חבל על העצבים - בטח שלא בשביל 15$
 

ronnyil

New member
תמתין עם השלילי - קודם כול dispute ב ebay

וב paypal את השלילי "תשמור" לסוף רק אם ממש הענינים הפכו למגעילים . היה לי מוכר ששבועים לא ענה לי - מסתבר שהלך לו הבית בטורנדו (שלח לי תמונות ) אז מה היה יוצא לי מהשלילי - כלום , אבל אני פעלתי דרך EBAY וקיבלתי את המוצר הנכון עם חיוך שלי ושל המוכר ופידבק חיובי אחרי הכול . תמשיך לנסות דרך המערכת - תזכור - "תופסים יותר זבובים עם דבש מאשר עם מקל " (וזה נכון לכול דבר בחיים) שיהיה לכולם סוף שבוע נהדר ירון
 
עדכון--

המוכר קיבל את המייל שלי וכתב לי שהוא כנראה טעה...ושלח מוצר לא נכון. הוא מוכן לזכות אותי בעלות של המוצר ,ללא דמי המשלוח. מצד אחד אני תקוע עם מוצר ללא תועלת,ומצד שני אני אמור לקבל זיכוי על חצי ממה ששילמתי. מה לעשות?
 

טלי5555

New member
קודם כל אני שמחה

שלנסות בטוב, כבר הוביל אותך חצי דרך בלי דיספיוט/פידבק שלילי. לדעתי, תפנה אליו שוב ותסביר לו יפה שאין לך צורך במוצר ושיזכה אותך על כל הסכום. העובדה שהוא מודה ששלח לך מוצר שגוי, עומדת כאן לטובתך. הוא כנראה מנסה לצאת בזול. תציע לו לשלוח את המוצר בחזרה (על חשבונו כמובן) ושיזכה אותך על הכל. קשה לי להאמין שהוא לא יסכים ויסתכן בפידבק שלילי אחרי שהודה בטעות.
 

טלי5555

New member
שלום פריק

הצעתי אלייך היא כזו: פנה למוכר, בגישה חיובית, עם הרבה מילים יפות, והסבר לו שאתה מעוניין להגיע למצב של WIN-WIN תאמר לו שאתה מבין שהוא עשה טעות ושכולנו בני אדם וזה יכול לקרות לכל אחד. תסביר, שאין לך צורך במוצר שנשלח, שאתה מעוניין להחזיר אותו בשלמותו ושאתה חושב שמגיע לו פידבק מצויין על האחריות שהוא לוקח על הטעות שלו. כמו כן תאמר, שאין זה הוגן שאתה תשא בהוצאות על מוצר שאתה מחזיר עקב טעות שאינה שלך. שיתחייב להחזיר לך את מה ששילמת עד כה + הוצאות משלוח חוזר.
 

BENI66

New member
אפשרות נוספת

קבל ממנו את ההחזר המקסמלי האפשרי ומכור את המוצר מחדש ב EBAY ! אל תתן פידבק שלילי, טעויות יכולות להיות.
 
למעלה