רמיסה של חופש הביטוי או תעלול מטופש?

רמיסה של חופש הביטוי או תעלול מטופש?

אז מי שלא הבין את הכותרת,כנראה ילדים מחטיבת ,"בר-לב",פתחו אתר "שוקס" עם תמונה של המנהל שלהם וכתבו שם את הפרטים האישים שלו ונאצה עליו [יש גם לציין שהם "חיקו" אותו וכתבו בשמו]. בכל מקרה,האתר ירד מהאינטרנט,ויש חקירה על המעשה. רמיסה ופגיעה בפרט או תעלול טיפשי ונקמתי על מעשה שעשה המנהל? מה אתם חושבים?
 

Super Chuly

New member
מעשה מטופש מאוד

ילדים קטנים מאוד, אני מניחה- בעיקר מבחינה שכלית. הרי זה לא עזר בכלום- הם רק דפקו את עצמם יותר- כי הרי יעלו עליהם בסופו של דבר. מה גם שמדובר בפגיעה נוראית בבנאדם (אדם הוא קודם כל אדם, לפני המקצוע שלו או מה שהוא עושה)... מאוד לא לעניין לדעתי. ליהי :)
 

tamas216

New member
לא שמעתי על זה...

רמיסה של חופש הביטוי זה בטח לא, זה דבר אחד להעלות תמונות ובדיחות גם על אנשים אמיתיים, אבל אם אכן כתבו שם את הפרטים האישיים מדובר במעשה חמור. בכל מקרה לא ראיתי עד כה, לא שמעתי עד כה, כל מה שאני כותב זה בעירבון מוגבל.
 

Adidason326655

New member
רמיסה בהחלט.

בכתה ז' ילדה מהכתה שלי כתבה על דף "יחד לב אל לב נשרוף את בר-לב" וכל מיני ירידות לא קיצוניות על המנהל ועל צוות המורים. איכשהו הגיע השם שלי לידם וממש חקרו אותנו ברצינות וזה לא היה בסדר מה שגם לא היה לי שום קשר ובסוף הילדה הודתה ואפילו לא קיבלתי ניצול אז אני קצת לא אובייקטיבי בעניין אבל בכל זאת, לא עושים דברים כאלה. הבנתי שהם רשמו את המנהל וצוות המורים באתר הכרויות.
 
לא קראתי את הכתבות בנושא... אבל קשה לי להתנגד

מערכת החינוך בכפר סבא (בכללותה) כל כך אטומה לחידושים, כל כך אטומה לדעת התלמידים (ולא חשוב כמה יטענו אחרת), מתנגדת באופן אובססיבי לחינוך הבלתי-פורמלי, פועלת בצורה מקובעת, לא מוכנה להתפשר על "משמעת" שלעיתים יותר נוקשה מבצבא, וכל זה יוצא לרוב כנגד התלמידים ולא ממש בשבילם. מדהים כמה מערכת שאמורה להוציא מידייה נוער אכותי יכולה למרר לו את כל הדרך אל התוצאה. ולכן קשה לי לומר משהו על התלמידים, אלא בעיקר על המערכת הזו שצריכה למצוא דרכים חדשות לחינוך דור העתיד ולמצוא מקום לכל בן נוער לבטא את עצמו ולא להגיע למקום של חוסר אונים. במילה קטנה על המקרה הספציפי- לא ראוי שתלמידים יפגעו במכוון במורים או יחפשו סוג של נקמה זולה. חבל על הדרך הזאת. היא שגויה. ויותר משזה מראה אולי על בני נוער ממורמרים שלא אוהבים את המערכת, זה מראה על נוער בלי נימוס.
 
למעלה