רמי לוי מתנער ואומר שהוא רק מתווך ולא אחראי למוצרים שלו


"עו"ד הדס יעקובסון, מנכ"לית העמותה החדשה לצרכנות, אומרת ש"תלונות רבות מגיעות לעמותה לצרכנות על מוצרי מזון שלא ראויים למאכל". לדבריה, "תשובת רמי לוי מטעה את הצרכנית, שכן ההתקשרות החוזית היא בין הצרכן לעוסק שביצע את המכירה, ועל כן מכירת מוצר פגום מהווה הטעיה והפרה יסודית של הסכם הרכישה לפי סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן, הנוגע להטעיה לגבי איכות המוצר". לטענתה ההפרה היא של הסופר, שבתורו יכול אחר כך לדרוש החזר מהיצרן/יבואן."

"ברמי לוי התנערו מאחריות וטענו כי לרשת אין כל נגיעה בייצור המוצר, והיא משמשת כמתווכת בין המוצר ללקוח: "רשתות הקמעונאות מוכרות לצרכן מגוון מוצרים אשר להם יצרנים וספקים, אחריות לטיב ואיכות המוצר היא על היצרן, על כל מוצר מופיעים פרטי היצרן, הכתובת ופרטי התקשרות במידה וקיימת בו בעיה"."

מעניין ממי הוא למד את ההתנערות מאחריות... ;-)

אגב זו בעיה,פעם באמת היה נהוג שמחזירים למקום שקנית ממנו והיום נהוג שמדברים עם היבואן/יצרן בארץ.

נוהג שהשתנה עם הזמן אבל החוק אומר אחרת כנראה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member

"עו"ד הדס יעקובסון, מנכ"לית העמותה החדשה לצרכנות, אומרת ש"תלונות רבות מגיעות לעמותה לצרכנות על מוצרי מזון שלא ראויים למאכל". לדבריה, "תשובת רמי לוי מטעה את הצרכנית, שכן ההתקשרות החוזית היא בין הצרכן לעוסק שביצע את המכירה, ועל כן מכירת מוצר פגום מהווה הטעיה והפרה יסודית של הסכם הרכישה לפי סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן, הנוגע להטעיה לגבי איכות המוצר". לטענתה ההפרה היא של הסופר, שבתורו יכול אחר כך לדרוש החזר מהיצרן/יבואן."

"ברמי לוי התנערו מאחריות וטענו כי לרשת אין כל נגיעה בייצור המוצר, והיא משמשת כמתווכת בין המוצר ללקוח: "רשתות הקמעונאות מוכרות לצרכן מגוון מוצרים אשר להם יצרנים וספקים, אחריות לטיב ואיכות המוצר היא על היצרן, על כל מוצר מופיעים פרטי היצרן, הכתובת ופרטי התקשרות במידה וקיימת בו בעיה"."

מעניין ממי הוא למד את ההתנערות מאחריות... ;-)

אגב זו בעיה,פעם באמת היה נהוג שמחזירים למקום שקנית ממנו והיום נהוג שמדברים עם היבואן/יצרן בארץ.

נוהג שהשתנה עם הזמן אבל החוק אומר אחרת כנראה.
לא נכון, אתה יכול לפנות למי שאתה רוצה, הן למקום שממנו קנית והן ליבואן/יצרן.
הסיבה שאתה מעדיף לפנות ליבואן/יצרן ולא למקום הקניה היא שאתה מקבל לרוב פיצוי לעומת במקום הקניה שרק מקבל החזר כספי על המוצר.
 
לא נכון, אתה יכול לפנות למי שאתה רוצה, הן למקום שממנו קנית והן ליבואן/יצרן.
הסיבה שאתה מעדיף לפנות ליבואן/יצרן ולא למקום הקניה היא שאתה מקבל לרוב פיצוי לעומת במקום הקניה שרק מקבל החזר כספי על המוצר.
דווקא עדיף לי כסף ולא לקבל בעתיד אולי פיצוי נוסף.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
אני לא מבין מה הסיפור הגדול. קנית בסופר מוצר מקולקל. אתה ניגש איתו חזרה לסניף ומקבל עליו זיכוי ולוקח משהו אחר.

עשיתי את זה המון פעמים. אפילו פעם אחת החלפתי בננות שנשארו ירוקות וקשות.
 
אני לא מבין מה הסיפור הגדול. קנית בסופר מוצר מקולקל. אתה ניגש איתו חזרה לסניף ומקבל עליו זיכוי ולוקח משהו אחר.

עשיתי את זה המון פעמים. אפילו פעם אחת החלפתי בננות שנשארו ירוקות וקשות.
יש מקומות שלא מקבלים חזרה!

גם צריך לשמור את החשבונית.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
פעם כשהיתה רשת מגה היה להם פסטה במותג פרטי שהיו שם כל מיני דברים כאלה לבנים שצפו בבישול :sick:

כנראה באותה תקופה היית עסוק מידי והחלקתי את זה.
 
למעלה