מומחה לקנונית הסדר העולמי
Well-known member
"הכי מזעזע שראיתי": התמונה שהגעילה את הרשת - וואלה כסף
לקוחה נדהמה לגלות שדפי הלזניה שרכשה מלאים בתולעים זוחלות. היא פנתה לרשת רמי לוי, אך שם סירבו לקחת אחריות ושלחו אותה לדבר עם היצרן, חברת מזון איטלקית
finance.walla.co.il
"עו"ד הדס יעקובסון, מנכ"לית העמותה החדשה לצרכנות, אומרת ש"תלונות רבות מגיעות לעמותה לצרכנות על מוצרי מזון שלא ראויים למאכל". לדבריה, "תשובת רמי לוי מטעה את הצרכנית, שכן ההתקשרות החוזית היא בין הצרכן לעוסק שביצע את המכירה, ועל כן מכירת מוצר פגום מהווה הטעיה והפרה יסודית של הסכם הרכישה לפי סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן, הנוגע להטעיה לגבי איכות המוצר". לטענתה ההפרה היא של הסופר, שבתורו יכול אחר כך לדרוש החזר מהיצרן/יבואן."
"ברמי לוי התנערו מאחריות וטענו כי לרשת אין כל נגיעה בייצור המוצר, והיא משמשת כמתווכת בין המוצר ללקוח: "רשתות הקמעונאות מוכרות לצרכן מגוון מוצרים אשר להם יצרנים וספקים, אחריות לטיב ואיכות המוצר היא על היצרן, על כל מוצר מופיעים פרטי היצרן, הכתובת ופרטי התקשרות במידה וקיימת בו בעיה"."
מעניין ממי הוא למד את ההתנערות מאחריות...
אגב זו בעיה,פעם באמת היה נהוג שמחזירים למקום שקנית ממנו והיום נהוג שמדברים עם היבואן/יצרן בארץ.
נוהג שהשתנה עם הזמן אבל החוק אומר אחרת כנראה.