רנדור

dananamit

New member
רנדור

איזה דרך הכי טובה לצביעה של דמות(צורה) אים אני לא טועה קוראים לזה רינדור אים לא היתי שמח גם אים משהו היה מסביר לי מה זה בדיוק רנדור
 

dananamit

New member
הבנתי...

ש unwrap UVW זה הדרך המדוייקת ל"צבוע" חפץ אבל יש לי בעיה אני לא יודע איך לשמור את העבודה איך שאני רואה איך שזה יצא?
 

dananamit

New member
ניסיתי...

אבל משום מה נפתח חלון רינדור ארוך ומופיע בו קווים ירוקים
 

dananamit

New member
מצטער

זה לא זה אני לוחץ edit נכנס לחלון בוחר טקסטורה לוקח את הצורה שלי שם על הטקסטורה לוחץ רינדור כמו שאמרתה לי אבל משומה זה לא עובד. עכשיו ניסיתי עוד פעם וקיבלתי מסך שחור? ועוד שאלה כל הזמן שאני פותח את התוכנה 3d max 8 אז ניפתח לי חלון עים כמה אפשרויות בחירה: software openGL direct3D רציתי לדעת מה זה אומר? וסליחה על כל השאלות אני מנסה למרכז אותם לאשכול אחד
 

Noamz2

New member
רינדור..

אני מקווה שההגדרה שאני אתן היא טובה, אם מישהו רואה שזה לא נכון בבקשה שיתקן אותי. רינדור זאת פעולה שמשמעותה לקיחת המידע הדיגטלי (המודלים, הטקסטורות החומרים וכו') שבסצנה והפיכתו לתמונה דו מימדית. בשביל "לצבוע" אובייקט אם אני מבין את ככונתך נכון אתה צריך לתת לו חומר מסויים בתוכנה,כאשר לחומר הנ"ל יש צבע או טקסטורה. לאחר מכן אתה 'מרנדר' ויכול לראות את התוצאה. מקווה שהסברתי כמו שצריך.
 

Noamz2

New member
רינדור..

אני מקווה שההגדרה שאני אתן היא טובה, אם מישהו רואה שזה לא נכון בבקשה שיתקן אותי. רינדור זאת פעולה שמשמעותה לקיחת המידע הדיגטלי (המודלים, הטקסטורות החומרים וכו') שבסצנה והפיכתו לתמונה דו מימדית. בשביל "לצבוע" אובייקט אם אני מבין את ככונתך נכון אתה צריך לתת לו חומר מסויים בתוכנה,כאשר לחומר הנ"ל יש צבע או טקסטורה. לאחר מכן אתה 'מרנדר' ויכול לראות את התוצאה. מקווה שהסברתי כמו שצריך.
 

dananamit

New member
תודה

זה הרבה יותר ברור עכשיו. עדיין נישארה לי השאלה איך הכי כדי לעשות את זה בדרך הכי מדוייקת?
 
למעלה